Bekijk volle/desktop versie : Echt zielig die klein joechi Messi



Pagina's : [1] 2

03-07-2010, 19:33
Echt zielig man



Natuurlijk kan hij in zijn eentje (of misschien samen met Tevez) nooit de Mannschaft verslaan, maar toch vind ik het zo spijtig voor hem.

03-07-2010, 19:37


zielig???
hij verdient miljoenen per jaar..wij zijn zielig !!

03-07-2010, 19:38

Citaat door Morokkaan_:
zielig???
hij verdient miljoenen per jaar..wij zijn zielig !!



ofniet

03-07-2010, 19:44

Citaat door Morokkaan_:
zielig???
hij verdient miljoenen per jaar..wij zijn zielig !!



maar toch

deze jongen houdt echt veel van het voetbal niet normaal

inshallah lukt het hem weer met barca

had het hem gegund

maar de duisters waren gewoon beter

daarom is het voetbal zo mooi

03-07-2010, 19:48



Citaat door Morokkaan_:
zielig???
hij verdient miljoenen per jaar..wij zijn zielig !!

Ja klopt maar ik kijk naar voetbal en voetballers als voetbal en als voetballer en niet als miljoenen verdieners want we gaan uiteindelijk allemaal dood en op die dag zal die 70 jaar of 100 jaar leeftijd gewoon 0 zijn en we zullen niets meenemen.

Ik supporteer altijd de Mannschaft maar op het einde en na de match moest ik veel medelijden hebben met die kleine joechi, echt waar.

03-07-2010, 19:50
ik had gisteren medelijden met gyan...was pijnlijk om hem zo hard te zien huilen

03-07-2010, 19:55

Citaat door Morokkaan_:
ik had gisteren medelijden met gyan...was pijnlijk om hem zo hard te zien huilen


03-07-2010, 20:08

Citaat door Morokkaan_:
ik had gisteren medelijden met gyan...was pijnlijk om hem zo hard te zien huilen

Medelijden met Ghana en paar spelers maar niet met spelers die vlag van zionisten schurkenstaat opheisen.

Moslims hadden ook die Muntari gesteund in zijn recht op vasten tijdens ramadan in italiaanse competitie
Moslimleider boos op José Mourinho

Maar ze volgen gewoon geld en vergeten eer, medelijden met Palestijnse kindjes en de rest. Ze verdienen dus geen medelijden, eerlijk gezegd.

03-07-2010, 20:23

Citaat door Marocpower:

dusss...ik zeg met gyan !!

03-07-2010, 20:24

Citaat door AyoaNTmazight:
Medelijden met Ghana en paar spelers maar niet met spelers die vlag van zionisten schurkenstaat opheisen.

Moslims hadden ook die Muntari gesteund in zijn recht op vasten tijdens ramadan in italiaanse competitie
Moslimleider boos op José Mourinho

Maar ze volgen gewoon geld en vergeten eer, medelijden met Palestijnse kindjes en de rest. Ze verdienen dus geen medelijden, eerlijk gezegd.

..

03-07-2010, 20:38
4-0 schandalig

03-07-2010, 21:05

Citaat door Reservoir_dog:
Asamoah gyan kon zich volledig vinden, met het feit dat die werd vergeleken met messi liet hij weten

eerder met ronaldo die mist ook altijd penaltys

03-07-2010, 22:32


Messi is nog erger dan Ronaldo, geen goal plus zo vaak balverlies dit toernooi

03-07-2010, 22:37

Citaat door Mister-Riffi:
Messi is nog erger dan Ronaldo, geen goal plus zo vaak balverlies dit toernooi

De meeste goals van Argentinie kwamen door zijn goede voorbereidende werk.

Het komt allemaal door die ego Tevez, hij zoekt alleen combinaties op en dan niet doorlopen of bal verliezen.

03-07-2010, 22:37
Joechi

(het is jochie)

Pagina's : [1] 2