Bekijk volle/desktop versie : Vliegen naar Malaga en met de boot naar Marokko



Pagina's : [1] 2

03-07-2010, 14:44
Ik wil met mijn nicht gaan. Retourtje Nador is niet te betalen meer! We zijn dus van plan om met het vliegtuig naar Malaga te vliegen en vanuit daar de taxi of bus naar de boot te nemen om vervolgens in Nador te eindigen.. Heeft iemand hier ervaring mee en hoe kan ik dit het beste regelen. Alle info is welkommm!! Shokrann!

03-07-2010, 14:53


je kan met transavia vliegen naar malaga. je bent rond 300e kwijt voor en retourtje voor minstens 4 weken. en vanuit malaga pak je de taxi of bus naar almeria of algericas.

03-07-2010, 20:55
hey meid,

Ik heb dat vorig jaar gedaan... is heel makkelijk in malaga moet je gewoon de boot nemen naar melilla (als je van nador bent)...

03-07-2010, 23:09
ik heb net een enkeltje naar tanger geboekt voor 45 euro
moet je wel een nachtje in madrid slapen á 48,50 maar dan ben je wel lekker goedkoop in marokko

03-07-2010, 23:19


Heb het 2x gedaan...
Als je aankomt op vliegveld staan er direct bij de ingang taxi's.
Daar ergens gaat er ook een bus naar de haven, maar kan me zo niet meer precies herinneren waar.
Bij de haven kan je gewoon bij de balie een kaartje kopen en de rest spreekt voor zich...

Bus kost in Malaga iets van 1.50 per persoon dacht ik!
In ieder geval heel goedkoop.
Wil je iets meer zekerheid (wat tijd betreft) dan raad ik je de taxi aan...

Als je nog specifieke vragen hebt hoor ik het wel... =)

03-07-2010, 23:21
Wat een temera. Ik wou dat ook doen maar in mijn eentje is niet zo verstandig.

03-07-2010, 23:28

Citaat door Experience:
Wat een temera. Ik wou dat ook doen maar in mijn eentje is niet zo verstandig.


Als je een beetje Engels spreekt is het echt totaal niet moeilijk.
Leuk avontuurtje toch. =)

Echte temera begint wanneer je daar in Marokko aankomt met die corrupte flikkers in uniform...

03-07-2010, 23:32

Citaat door rachid1979:
ik heb net een enkeltje naar tanger geboekt voor 45 euro
moet je wel een nachtje in madrid slapen á 48,50 maar dan ben je wel lekker goedkoop in marokko


Bij welke maatschapij heb je dat trouwens gedaan?

Wij hebben dit jaar met z'n allen ook via Madrid, naar Nador, met een overstap van 3 uurtjes, voor ca. 200 euro gedaan bij Iberia.

03-07-2010, 23:34

Citaat door Far1d:
Bij welke maatschapij heb je dat trouwens gedaan?

Wij hebben dit jaar met z'n allen ook via Madrid, naar Nador, met een overstap van 3 uurtjes, voor ca. 200 euro gedaan bij Iberia.


ik ga met ryanair. kom om 21 uur aan in madrid en de volgende middag om 13 uur vlieg ik naar tanger

03-07-2010, 23:36

Citaat door Far1d:
Als je een beetje Engels spreekt is het echt totaal niet moeilijk.
Leuk avontuurtje toch. =)

Echte temera begint wanneer je daar in Marokko aankomt met die corrupte flikkers in uniform...

Het gaat mij ook niet om de taal ofzo. Ik weet wel dat ik me prima zal redden maar gaat mij om veiligheid.

Hahaha, be3da je land. Als iemand stoer doet gewoon even naar een neef gaan, dan komt alles wel goed

04-07-2010, 19:54

Citaat door rachid1979:
ik ga met ryanair. kom om 21 uur aan in madrid en de volgende middag om 13 uur vlieg ik naar tanger



vlieg je met ryanair naar madrid en dan over drie uurtjes weer met ryanair naar tanger?

04-07-2010, 19:58

Citaat door Idealerd:
vlieg je met ryanair naar madrid en dan over drie uurtjes weer met ryanair naar tanger?

ik kom op zaterdagavond in madrid aan, pak een hotelletje voor 48 euro per nacht en de volgende morgen word ik weer op t vliegveld afgezet naar tanger, allebei vluchten van ryanair

04-07-2010, 20:01



Citaat door rachid1979:
ik kom op zaterdagavond in madrid aan, pak een hotelletje voor 48 euro per nacht en de volgende morgen word ik weer op t vliegveld afgezet naar tanger, allebei vluchten van ryanair



wanneer vertrek je?

04-07-2010, 20:04

Citaat door Idealerd:
wanneer vertrek je?

17 juli

04-07-2010, 20:17
maar straks vind je daar geen ticket gelijk, en moet je een tijd blijven wachten..

Pagina's : [1] 2