Bekijk volle/desktop versie : Kent iemand zaal max.1500 euro in rdam voor een bruiloft



03-07-2010, 10:36
Als je een adres en telefoonnummer erbij hebt GRAAG
prijs ook graag er bij vermelden

Alvast Shokran Bezzeffff

03-07-2010, 10:46


Meis, je kan bij scholen informeren naar de kantine, vaak verhuren ze wel

03-07-2010, 10:50
sorry een kantine gaat me echt te ver meid.Iemand een ander idee

03-07-2010, 10:52
Zaal Lahroussa, volgens mij 1400 euro?

Weet het niet meer zeker.

03-07-2010, 11:00



Citaat door _Mar0cChica_:
Zaal Lahroussa, volgens mij 1400 euro?

Weet het niet meer zeker.


Hebben ze nu wel en vergunning?

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3181452

03-07-2010, 11:04
Ja denk het wel, me nichtje had er 2 weken terug nog een bruiloft.

03-07-2010, 11:52
Ik kwam deze reactie tegen van Zaal Larousa hier op marokko.nl. Zo zie je dat verkeerde informatie verspreid kan worden en een zaal ten onrechte een slechte naam krijgt...

p.s. weet nog steeds niet welke zaal ik moet nemen.. twijfel twijfel , is party centrum jansen wat????


"Salaam 3laikum allemaal,

Ik wil graag even deze foute informatie recht zetten:
Het is totale onzin dat er bij ons vele gedupeerden zijn geweest! Het is erg jammer dat er dingen worden verteld zonder dat ze zijn gecontroleerd.

Wij hebben 1 dag voor een geboekte bruiloft te horen gekregen dat we dicht moesten.

Deze bruiloft/familie hebben wij uitverhuisd naar een andere zaal, namelijk de chineze boot bij de euromast. Deze familie had bij ons de zaal geboekt voor 2000,00 euro en wij zelf hebben ter vervanging een vele malen grotere zaal (de chineze boot bij de euromast) geboekt voor 6000,00 euro!!!!!!!! Deze mensen hadden geen contract met ons helemaal niets, en
toch hebben wij dit gedaan. Om de simpele reden dat we de grootste waarde hechten aan tevreden klanten. We zijn zelf o.a. Marokkaans dus we beseffen ten allen tijde wat voor fdiha het is als een bruiloft/feest niet door zou gaan.

Deze mensen waren ons zeer dankbaar, dus ik begrijp niet waar deze onzin vandaan komt.

We mochten nadien niet langer open zijn dan 22.00uur en hebben toen een succesvolle actie gehad dat mensen bij ons konden boeken voor de helft van de prijs.

Alhamdullah is inmiddels de vergunning helemaal rond en hebben we een legio tevreden klanten.

Kortom, je kan veel van Feestzaal Larousa vinden (te klein, te duur etc. etc.) maar het is een leugen dat wij mensen duperen.


Wassallaam,


Mo Mbarki"

03-07-2010, 12:38
Das dan ook duidelijk! Dus ze hebben inmiddels een vergunning

03-07-2010, 15:25
Kent iemand die turkse moskee in Schieda'm
wie heeft daar meer info over ?