Bekijk volle/desktop versie : wat haat je van marokko



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

10-08-2004, 20:21
wat haat jij nou echt van marokko waar jij je zo hekel aan hebt

10-08-2004, 20:25


he wat betekent Lonsdalen??/weet je dat

10-08-2004, 20:26
weeet niet sorry sista

10-08-2004, 20:26
de politie die xxxxxxx denken dat ze wat zijn heel stoer lopen ze met hun clowne pakjes

10-08-2004, 20:28



Citaat:
Origineel gepost door crazy_TETOUANIA
de politie die xxxxxxx denken dat ze wat zijn heel stoer lopen ze met hun clowne pakjes
ze willen alleen mar geld

10-08-2004, 20:28
Stank, Gasten, Wegen, Vervuilde straten! en shefars! en die Politie daa~r!

Alles op lijst!

10-08-2004, 20:29
Ik een beetje me Oma,,wat je ook aantrekt is voor haar niet goed

10-08-2004, 20:31
Aan 1 wijf in t bijzonder. Een achternicht van me.

Mn oma had haar bloedeigen nichtje ( dochter van haar zus) in huis gehaald, dan kon ze leuk komen logeren. Bij nichtje moet je niet denken aan een klein meisje, nee ze was al n jaar of 25. Wat doet dat mens, als mn oma even naar buiten gaat, ging ze stiekem bellen, toen had ze dus op n gegeven moment de telefoon gemold. Het was zo n modern ding, en zij wist blijkbaar niet hoe ze ermee om moest gaan. Ze had zelfs mn oma buiten gesloten, zodat ze ongestoord kon bellen. Mn oma was maar aan t bonken op de deur en roepen, maar nee hoor mevrouw doet alsof ze niets hoort. Pas half uur later komt ze zogenaamd naar beneden: 'Ooh ik hoorde je niet'

Ze zei ook dat mn oom achter haar aanzat, mn oom van Nederland, alsof hij achter zo n illegale wijf gaat. Hij had geen eens oog voor haar, en dat kon ze niet hebben.

Verder zei ze n keer tegen een nichtje van haar: Als jouw vader niet mijn oom was, dan had ik m van je moeder afgepakt.

Mn oma is oud, maar toch moest ze alles zelfs doen, dat wijf bleef daar de hele maand slapen maar stak geen poot uit. Niet eens even dweilen of eten maken, nee ze lag de hele dag op haar rug de ene soap na de andere te kijken.

Echt een kreng.

10-08-2004, 20:31
hahahahaha go sista go sista go go go go me broertje is opgepakt omdat hij met een hoertje liep maar hij wist dat niet hij werd in de buro meegenomen en hij zei van ik ben van nl ik ben van nl hij had zijn kaart niet bij zich dus gelovde ze hem niet kwam de commesaris van ben je nl zdaf de handvat van die knuppel van hem op zijn neus ff later zocht hij in de computer en inderdaad een tata hij werd bang daarna ging mijn brada weer naar die xxxx en toen zei ze ik ben verkracht door die politieman die ons heeft opgepakt hard voor haar omdat ze een xxxx is maar jah wat kan ik doen

10-08-2004, 20:32

Citaat:
Origineel gepost door BaDGuY
ze willen alleen mar geld
juist en ik had een keer dat ik werd aanghouden ik dacht wat nu zei die je moet harder rijden ewa hoebdoel je ze sporen nie

10-08-2004, 20:34
ehm ik haat het dat je nie eens normaal in het winkelcentrum kan lopen
niet met je ma niet met je pa en ook nie met je broers wela respect

10-08-2004, 20:36

Citaat:
Origineel gepost door crazy_TETOUANIA
juist en ik had een keer dat ik werd aanghouden ik dacht wat nu zei die je moet harder rijden ewa hoebdoel je ze sporen nie
hoe bedoel je harder rijden als je alleen maar borden met 30 hebt

10-08-2004, 20:36



Citaat:
Origineel gepost door BoubkerC
weeet niet sorry sista
okee geef nie Bro

10-08-2004, 20:37
wohahahahaha er bestaat geen respect meer man

10-08-2004, 20:37

Citaat:
Origineel gepost door ZooFree
al die tantes die vinden dat hn dochter het beste is voor je
waarom nie is tog goed e familie toggc

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8