Bekijk volle/desktop versie : Waar slaat dit nou weer op



02-07-2010, 20:15
Heb de wedstrijd in Hoceima gekeken en al die marokanen zijn voor NL.
Was als enige voor Brazilie daarzo.
Waarom is NL zo populair onder Marokanen.

02-07-2010, 20:19


eerlijk? ik heb er niets van gemerkt, de meeste waren toen gewoon voor Spanje en Brazilië (ik ben net twee dagen thuis), nederland werd niet eens genoemd

02-07-2010, 20:25

Citaat door elTahar:
eerlijk? ik heb er niets van gemerkt, de meeste waren toen gewoon voor Spanje en Brazilië (ik ben net twee dagen thuis), nederland werd niet eens genoemd

In bij alle cafes van Bni Bouyach stonden mensen gewoon te juigen als die-hard oranje supporters. Misschien alleen voor Affelay

02-07-2010, 20:27

Citaat door REALAMAZIGH:
In bij alle cafes van Bni Bouyach stonden mensen gewoon te juigen als die-hard oranje supporters. Misschien alleen voor Affelay



ik denk dat het meer te maken heeft met Afellay en Boulah (wel gek, terwijl ze niet spelen).

02-07-2010, 20:28


Fuck die brazilianen..Weten julie het nog toen ze van Noorwegen hadden verloren tijdens WK in '94. Door hun ging Marokko niet door. Laatste 5 minuten ofzo gafen ze 2 goals weg aan die Noren. Was een complot van die Brazilianen en Noren..


DUS OPSHOUTEN BRAZILIE..

INSHALLAH wint Nederland WK.


02-07-2010, 20:31

Citaat door Saber007:
Fuck die brazilianen..Weten julie het nog toen ze van Noorwegen hadden verloren tijdens WK in '94. Door hun ging Marokko niet door. Laatste 5 minuten ofzo gafen ze 2 goals weg aan die Noren. Was een complot van die Brazilianen en Noren..


DUS OPSHOUTEN BRAZILIE..

INSHALLAH wint Nederland WK.



nogmaals Marokko moest gewoon winnen van Noorwegen, aangezien we ze kapot speelde , maar we hadden benzekri, maar nog altijd liever die Brazilianen dan die arrogante oranje

02-07-2010, 20:32
Waarom zouden ze voor brazil moeten zijn in Marokko?

02-07-2010, 20:32
Omdat veel Marokkanen in Nederland wonen en in een stad(je) als Alhoceima heeft iedereen wel familieleden die in Nederland wonen... Oh en omdat Ibrahim voor Nederland speelt en tjah hij komt natuurlijk ook uit Alhoceima!

02-07-2010, 20:36

Citaat door Saber007:
Fuck die brazilianen..Weten julie het nog toen ze van Noorwegen hadden verloren tijdens WK in '94. Door hun ging Marokko niet door. Laatste 5 minuten ofzo gafen ze 2 goals weg aan die Noren. Was een complot van die Brazilianen en Noren..


DUS OPSHOUTEN BRAZILIE..

INSHALLAH wint Nederland WK.



juist ja kwas net ook in cafe en ploteseling hadden ze het daarover..

haha wallah ze werde helmaal gek kehba jemekom pfff di hard bhel of ze marokko aanmoedigen

02-07-2010, 20:40

Citaat door elTahar:
nogmaals Marokko moest gewoon winnen van Noorwegen, aangezien we ze kapot speelde , maar we hadden benzekri, maar nog altijd liever die Brazilianen dan die arrogante oranje


Sorry was WK 1998, het was de laatste wedstrijd:

Marokko - Schotland 3 - 0
Brazilie- Noorwegen 1 - 2

Doordat Brazilie verloor ging Marokko niet door.

Tfoe aliekom!