Bekijk volle/desktop versie : Weet je waarom ik nooit een ontmaagde meid zou accpeteren



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

02-07-2010, 19:22
Nog dat ze marokkaanse/nederlandse/indo of wat dan ook is! Om het volgende:

vandaag op me werk vroeg ik aan al mijn nederlandse collega's wanneer het hun eerste keer was! Van de ongeveer 20 collega's wist er geen 1 meteen wanneer het zijn eerste keer was! Na lang nadenken konden sommige zeggen wanneer het was!

Maar bij de vrouwen: pfoe, ze wisten waar, wanneer, hoe vaak, wat ze aanhadden, wat de andere aanhad, welke parfum en je zag ook die ogen van ze glinsteren als ze er weer aandachten!

Dit moet ik dus niet hebben, dat ik met me vrouw bezig ben en ze weer aan de eerste keer denkt! Daarbij veel van de marokkaanse meiden die het voor het huwelijk hebben gedaan, zijn gefrustreed, omdat een straatrat hun met leugens zo ver heeft gekregen en heel hard heeft gedumpt!

En owja voor diegene die komen met: ja maar jij bent ook geen maagd! Smoesje van het jaar 2010!!!

02-07-2010, 19:24


Zomer komt eraan hoor mensen...

02-07-2010, 19:25
Je kan niet altijd krijgen wat je wil.

02-07-2010, 19:25

Citaat door Roselin.e:
Zomer komt eraan hoor mensen...


klopt helemaal, wat is nu het punt?


Citaat door Mevrouw__N:
cool



niet cool, eerder fucked up

02-07-2010, 19:26



Citaat door floes:
Je kan niet altijd krijgen wat je wil.


met genoet geduld kun je alles krijgen wat je wilt!

02-07-2010, 19:26
Oke aller eerst het is jou mening, maar vind dat je ook naar jezelf moet kijken.

en overigens hoe wil je erachter komen dat ze maagd is?? tegenwoordig zijn er zoveel dingen die je kunt doen...

En eigenlijk is het tussen haar en Allah, wie ben jij om haar te beoordelen?

02-07-2010, 19:27

Citaat door 013_Sisha_moker:
Nog dat ze marokkaanse/nederlandse/indo of wat dan ook is! Om het volgende:

vandaag op me werk vroeg ik aan al mijn nederlandse collega's wanneer het hun eerste keer was! Van de ongeveer 20 collega's wist er geen 1 meteen wanneer het zijn eerste keer was! Na lang nadenken konden sommige zeggen wanneer het was!

Maar bij de vrouwen: pfoe, ze wisten waar, wanneer, hoe vaak, wat ze aanhadden, wat de andere aanhad, welke parfum en je zag ook die ogen van ze glinsteren als ze er weer aandachten!

Dit moet ik dus niet hebben, dat ik met me vrouw bezig ben en ze weer aan de eerste keer denkt! Daarbij veel van de marokkaanse meiden die het voor het huwelijk hebben gedaan, zijn gefrustreed, omdat een straatrat hun met leugens zo ver heeft gekregen en heel hard heeft gedumpt!

En owja voor diegene die komen met: ja maar jij bent ook geen maagd! Smoesje van het jaar 2010!!!


Je begon goed, eindigde slecht. Dat is geen smoes, maar een plicht. Net zoals de zusters, dienen de broeder zich daar ook aan te houden...

02-07-2010, 19:28

Citaat door 013_Sisha_moker:
Nog dat ze marokkaanse/nederlandse/indo of wat dan ook is! Om het volgende:

vandaag op me werk vroeg ik aan al mijn nederlandse collega's wanneer het hun eerste keer was! Van de ongeveer 20 collega's wist er geen 1 meteen wanneer het zijn eerste keer was! Na lang nadenken konden sommige zeggen wanneer het was!

Maar bij de vrouwen: pfoe, ze wisten waar, wanneer, hoe vaak, wat ze aanhadden, wat de andere aanhad, welke parfum en je zag ook die ogen van ze glinsteren als ze er weer aandachten!

Dit moet ik dus niet hebben, dat ik met me vrouw bezig ben en ze weer aan de eerste keer denkt! Daarbij veel van de marokkaanse meiden die het voor het huwelijk hebben gedaan, zijn gefrustreed, omdat een straatrat hun met leugens zo ver heeft gekregen en heel hard heeft gedumpt!

En owja voor diegene die komen met: ja maar jij bent ook geen maagd! Smoesje van het jaar 2010!!!





Oke, en nu?

02-07-2010, 19:28

Citaat door Chida...:
Oke aller eerst het is jou mening, maar vind dat je ook naar jezelf moet kijken.

en overigens hoe wil je erachter komen dat ze maagd is?? tegenwoordig zijn er zoveel dingen die je kunt doen...

En eigenlijk is het tussen haar en Allah, wie ben jij om haar te beoordelen?



tussen haar en allah, Is dit het nieuwe motto, bij alles wordt er gezegd dit is tussen allah en mij! En ik beoordeel haar niet hoor, ik zeg alleen dat ik het niet zou accepteren om de reden die ik geef!

de marokkaanse gemeenschap is klein! En als je echt wilt kom je er wel achter hoor!

02-07-2010, 19:29

Citaat door 013_Sisha_moker:
klopt helemaal, wat is nu het punt?




niet cool, eerder fucked up


ewa ja wat moet je der aan doen

02-07-2010, 19:30

Citaat door Ongekend:
Je begon goed, eindigde slecht. Dat is geen smoes, maar een plicht. Net zoals de zusters, dienen de broeder zich daar ook aan te houden...


klopt broeder, maar steeds meer meiden zeggen het!


Citaat door hanan96:
Uhm dus...


Citaat door hayat06:
Oke, en nu?


waarom reageren met zo iets onbenulligs, kon je het niet laten om gewoon niet te reageren?

02-07-2010, 19:30

Citaat door Mevrouw__N:
ewa ja wat moet je der aan doen


niks

02-07-2010, 19:31



Citaat door 013_Sisha_moker:
met genoet geduld kun je alles krijgen wat je wilt!


Op je 40ste moet je blij wezen als je nog aan een vrouw komt.

02-07-2010, 19:32

Citaat door floes:
Op je 40ste moet je blij wezen als je nog aan een vrouw komt.


een vrouw is geen probleem hoor!

02-07-2010, 19:32

Citaat door 013_Sisha_moker:
klopt broeder, maar steeds meer meiden zeggen het!





Ja dus?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6