Bekijk volle/desktop versie : Ex-Bruidjes van Somaya of Imane!!!!helppp!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

02-07-2010, 12:20
salam dames, ik heb mijn keuze definitief gemaakt, het wordt somaya!
ik heb een paar vraagjes voor jullie??

1-welke kleur jurken hebben jullie genomen en welke make up daarbij(welke kleur enzo).?
2- hebben jullie gezegd weinig makeup en hoe hebben jullie dat dan gezegd of lieten jullie haar gaan gaan?
3- hoe was jullie begeleiding, hoe doet ze dat?
4- hoe waren de kapsels en sieraden?

whaha een hele lijst geworden!!

p.s ik neem alleen de reacties van de getrouwde dames die deze negaffa hebben gehad serieus!

02-07-2010, 12:30


je titel is echt alsof er brand is uitgebroken. ik up met je mee. ik heb ook soumaya

02-07-2010, 12:34
Mijn beste vriendin die had haar op 29 mei. ik moet je zeggen ze is echt goed in make-up,kapsels en ze weet welke kleding bij je staat.
Mijn vriendin die heeft bij haar aangegeven,geen hoge kapsel te willen en niet te veel make-up. Zei zei toen: dat ze dat niet zal doen,want dat zou haar niet staan. Mijn vriendin heeft een beetje een donker gezichtje,niet van dat witte. Ze wist daardoor ook welke kleuren kleding erbij haar staan. Ik moet je zeggen,soms doet ze weleens boos of onaardig. Maar zo is zei,zo doet ze haar werk. Ze wil geen tijdverspillen en gewoon beginnen. Ze zal met je kletsen en je een goed gevoel geven en ervoor zorgen dat je niet zo zenuwachtig bent. Ze is echt super wallah!

Allah ie kemel bel gair!

02-07-2010, 12:35

Citaat door gewone_dame:
je titel is echt alsof er brand is uitgebroken. ik up met je mee. ik heb ook soumaya



wahha is ook zo hoor

ewa mlih dan is het ook wel goed voor jou om dit te weten tog?

02-07-2010, 12:36


hey meid ik neem haar ook inshaallah op welke datum heb jij dr?

02-07-2010, 12:36

Citaat door JustBerbers:
Mijn beste vriendin die had haar op 29 mei. ik moet je zeggen ze is echt goed in make-up,kapsels en ze weet welke kleding bij je staat.
Mijn vriendin die heeft bij haar aangegeven,geen hoge kapsel te willen en niet te veel make-up. Zei zei toen: dat ze dat niet zal doen,want dat zou haar niet staan. Mijn vriendin heeft een beetje een donker gezichtje,niet van dat witte. Ze wist daardoor ook welke kleuren kleding erbij haar staan. Ik moet je zeggen,soms doet ze weleens boos of onaardig. Maar zo is zei,zo doet ze haar werk. Ze wil geen tijdverspillen en gewoon beginnen. Ze zal met je kletsen en je een goed gevoel geven en ervoor zorgen dat je niet zo zenuwachtig bent. Ze is echt super wallah!

Allah ie kemel bel gair!



owww dankjewel schat voor je reactie!!

02-07-2010, 12:38

Citaat door MvR_Thawayeghst:
salam dames, ik heb mijn keuze definitief gemaakt, het wordt somaya!
ik heb een paar vraagjes voor jullie??

1-welke kleur jurken hebben jullie genomen en welke make up daarbij(welke kleur enzo).?
2- hebben jullie gezegd weinig makeup en hoe hebben jullie dat dan gezegd of lieten jullie haar gaan gaan?
3- hoe was jullie begeleiding, hoe doet ze dat?
4- hoe waren de kapsels en sieraden?

whaha een hele lijst geworden!!

p.s ik neem alleen de reacties van de getrouwde dames die deze negaffa hebben gehad serieus!



He meid,

Mijn nicht had haar,.
Ze is een lieve vrouw, ik was namelijk constant bij mijn nicht, bij het opmaken en begeleiden.
Zij had de groene/fuchia roze/blauwe genomen + de zilveren 3ammaria.
Ik denk dat je die jurken wel hebt gezien, ze zijn drie delig? behalve de blauwe is wat simpeler.
Ik vond het eigenlijk top.. maar Somaya doet wel graag gewoon haar werk, ze luistert wel naar je maar doet uiteindelijk wel wat zij mooi vindt maar dat is uiteindelijk ook het mooie.
Ze is wel uitbundig in haar make up en kapsels en dat vind ik ook mooi als Marokkaans bruidje.
Ik las vaak hier op marokko.nl dat ze zeiden dat ze hele hoge kapsels doet?
Nou heb er niets van gemerkt!!

Een nadeel: ze was twee uur te laat.....

02-07-2010, 12:38

Citaat door Pocahontas20:
hey meid ik neem haar ook inshaallah op welke datum heb jij dr?



ik heb inschallah afspraak met haar na de vakantie!
daarna ga ik kijken wat haar mogelijkheden zijn en dan neem ik een datum zeg maar!

en jij?

02-07-2010, 12:39

Citaat door MvR_Thawayeghst:
wahha is ook zo hoor

ewa mlih dan is het ook wel goed voor jou om dit te weten tog?

juist!


Citaat door Lievejuf:
He meid,

Mijn nicht had haar,.
Ze is een lieve vrouw, ik was namelijk constant bij mijn nicht, bij het opmaken en begeleiden.
Zij had de groene/fuchia roze/blauwe genomen + de zilveren 3ammaria.
Ik denk dat je die jurken wel hebt gezien, ze zijn drie delig? behalve de blauwe is wat simpeler.
Ik vond het eigenlijk top.. maar Somaya doet wel graag gewoon haar werk, ze luistert wel naar je maar doet uiteindelijk wel wat zij mooi vindt maar dat is uiteindelijk ook het mooie.
Ze is wel uitbundig in haar make up en kapsels en dat vind ik ook mooi als Marokkaans bruidje.
Ik las vaak hier op marokko.nl dat ze zeiden dat ze hele hoge kapsels doet?
Nou heb er niets van gemerkt!!

Een nadeel: ze was twee uur te laat.....



ze is bij mij om 13:00uur incha allah.

02-07-2010, 12:40

Citaat door Lievejuf:
He meid,

Mijn nicht had haar,.
Ze is een lieve vrouw, ik was namelijk constant bij mijn nicht, bij het opmaken en begeleiden.
Zij had de groene/fuchia roze/blauwe genomen + de zilveren 3ammaria.
Ik denk dat je die jurken wel hebt gezien, ze zijn drie delig? behalve de blauwe is wat simpeler.
Ik vond het eigenlijk top.. maar Somaya doet wel graag gewoon haar werk, ze luistert wel naar je maar doet uiteindelijk wel wat zij mooi vindt maar dat is uiteindelijk ook het mooie.
Ze is wel uitbundig in haar make up en kapsels en dat vind ik ook mooi als Marokkaans bruidje.
Ik las vaak hier op marokko.nl dat ze zeiden dat ze hele hoge kapsels doet?
Nou heb er niets van gemerkt!!

Een nadeel: ze was twee uur te laat.....



dankje schat!, klinkt goed

maar ik ben bang voor haar oogschaduw
had je nicht dezelfde kleur oogschaduw als haar jurken, en was dat niet een beete té?

02-07-2010, 12:42

Citaat door gewone_dame:
juist!




ze is bij mij om 13:00uur incha allah.



dat wil ikook doen, ik wil haar graag om 13.00 bij mij tuis om me klaar te maken voor gharja en daarna kan ze door naar de zaal zeg maar om alles op te zetten

ik hoop dat ze er akkoord mee gaat

02-07-2010, 12:43

Citaat door MvR_Thawayeghst:
ik heb inschallah afspraak met haar na de vakantie!
daarna ga ik kijken wat haar mogelijkheden zijn en dan neem ik een datum zeg maar!

en jij?




oow okee dan denk ik dat ik eerder ben inshaallah dus ik vertel je wel hoe ze was!

15 okt. 2010 inshaallah!!

02-07-2010, 12:45



Citaat door Pocahontas20:
oow okee dan denk ik dat ik eerder ben inshaallah dus ik vertel je wel hoe ze was!

15 okt. 2010 inshaallah!!


wahwaa ja schat jij bent eerder
ik dacht namelijk meer aan mei 2011, ik hoor van je

Allah ie kelmek belghair!

02-07-2010, 12:45

Citaat door MvR_Thawayeghst:
dat wil ikook doen, ik wil haar graag om 13.00 bij mij tuis om me klaar te maken voor gharja en daarna kan ze door naar de zaal zeg maar om alles op te zetten

ik hoop dat ze er akkoord mee gaat


incha allah zal ze akkoord gaan. ze doet het niet in de zomer/lente maanden he.. dan gaat ze niet bij elke l3rossa langs voor elgorja dat heeft ze eerlijk gezegd. ze zei dat ze dat echt niet trekt.


Citaat door Pocahontas20:
oow okee dan denk ik dat ik eerder ben inshaallah dus ik vertel je wel hoe ze was!

15 okt. 2010 inshaallah!!


spannend. allah iekemel bel gir.


Citaat door MvR_Thawayeghst:
dankje schat!, klinkt goed

maar ik ben bang voor haar oogschaduw
had je nicht dezelfde kleur oogschaduw als haar jurken, en was dat niet een beete té?



02-07-2010, 12:48

Citaat door MvR_Thawayeghst:
wahwaa ja schat jij bent eerder
ik dacht namelijk meer aan mei 2011, ik hoor van je

Allah ie kelmek belghair!



is goed meid inshallah

amin en ook voor jou allah ikemel belgair


Citaat door gewone_dame:




elgorja dat heeft ze eerlijk gezegd. ze zei dat ze dat echt niet trekt. spannend. allah iekemel bel gir.





amin dankjewel hbiba..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21