Bekijk volle/desktop versie : ik ga aanstaande zomer trouwen met me neef uit de bergen ,ik ben die zogenaamde



02-07-2010, 07:49
'kereltjes 'helemaal zat. Ik heb hardwerkende neven in de bergen zitten die hard kunnen werken . Zij zijn als de beste in verantwoordelijkheid nemen en hebben manieren en respect waar je u tegen zegt. hij zal me nooit bedriegen en zal me dankbaar zijn voor het halen naar Nederland. Tevens zal hij er nooit achterkomen als ik wat flik, niet dat ik wat wil flikken maar je weet maar nooit. Wat wil een vrouw nog meer? Is er iemand die dezelfde denkwijze heeft?]

02-07-2010, 07:55



Citaat door duurzaam_:
'kereltjes 'helemaal zat. Ik heb hardwerkende neven in de bergen zitten die hard kunnen werken . Zij zijn als de beste in verantwoordelijkheid nemen en hebben manieren en respect waar je u tegen zegt. hij zal me nooit bedriegen en zal me dankbaar zijn voor het halen naar Nederland. Tevens zal hij er nooit achterkomen als ik wat flik, niet dat ik wat wil flikken maar je weet maar nooit. Wat wil een vrouw nog meer? Is er iemand die dezelfde denkwijze heeft?]



hij trouwt met jou alleen voor papier
jij trouwt met hem omdat niemand met jou wilt trouwen

02-07-2010, 07:58

Citaat door Elhaj_Rwiena:
hij trouwt met jou alleen voor papier
jij trouwt met hem omdat niemand met jou wilt trouwen



wie heeft je dit wijsgemaakt rotzak

02-07-2010, 08:00

Citaat door duurzaam_:
wie heeft je dit wijsgemaakt rotzak


jouw leeftijd liegt niet maar jij wel

02-07-2010, 08:35



Citaat door Elhaj_Rwiena:
jouw leeftijd liegt niet maar jij wel
gyeh

02-07-2010, 08:37

Citaat door duurzaam_:
'kereltjes 'helemaal zat. Ik heb hardwerkende neven in de bergen zitten die hard kunnen werken . Zij zijn als de beste in verantwoordelijkheid nemen en hebben manieren en respect waar je u tegen zegt. hij zal me nooit bedriegen en zal me dankbaar zijn voor het halen naar Nederland. Tevens zal hij er nooit achterkomen als ik wat flik, niet dat ik wat wil flikken maar je weet maar nooit. Wat wil een vrouw nog meer? Is er iemand die dezelfde denkwijze heeft?]

deze topic komt me bekent voor was gisteren ook al hier gezet maar dan door een man

02-07-2010, 08:38

Citaat door melkpoedertje:
deze topic komt me bekent voor was gisteren ook al hier gezet maar dan door een man