Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Knobbeltje achter je Oor...



01-07-2010, 21:00
Salaam Alaikoem, ik heb een vraagje!

Wie heeft dat weleens gehad, een knobbelt je oor.
Het zit er al een paar dagen, maar ik dacht ooh gaat wel weer weg maar niet dus!
Het was eerst een klein knobbeltje, maar het word steeds groter en het doet ook zo'n pijn!

01-07-2010, 21:06


Dan ga ik maar morgen langs de huisarts Insha Allah!

01-07-2010, 21:12
Ga naar de dokter, je betaald voor niets 100 per maand . Als je ons betaald dan zijn we opeens experts, maarjah we zouden je dan wel een slechte diagnose geven en zeggen dat je olie op je knobbeltje moet doen. Oplossing voor vele dingen hè.

Het zal wel een ontstoken kliertje zijn. Maar gaan voor de zekerheid naar de dokter. Die zal het wel schoonmaken en je een zalfje geven ofzo.

01-07-2010, 21:15

Citaat door Sun-Kissed:
Ga naar de dokter, je betaald voor niets 100 per maand . Als je ons betaald dan zijn we opeens experts, maarjah we zouden je dan wel een slechte diagnose geven en zeggen dat je olie op je knobbeltje moet doen. Oplossing voor vele dingen hè.

Het zal wel een ontstoken kliertje zijn. Maar gaan voor de zekerheid naar de dokter. Die zal het wel schoonmaken en je een zalfje geven ofzo.


Een eigen praktijk op m.nl yek

Ja, daar ga ik ook vanuit dat het een ontstoken kliertje is!

01-07-2010, 22:29


hej meid,
me vriendin had ook een knobbeltje achter haar oor ze is ermee naar de huisarts gegaan en werd doorverwezen naar het ziekenhuis, ze is geopereerd en hebben de knobbel verwijdert, maar allah oe a3lam of jij hetzelfde hebt als haar,

01-07-2010, 23:57
Woow ik heb dat ook. Is het zo erg? Ik heb eigenlijk geen tijd om naar de dokter te gaan. Maandag naar marokko inschaAllah.

Meid laat me weten als je naar de huisarts bent geweest.

01-07-2010, 23:59
Ik heb daar ook weleens last van. Eens in de zoveel tijd krijg ik daar een knobbeltje die best pijn doet en na een paar dagen weer verdwijnt. Ik ben er nog niet mee naar de huisarts geweest, hoop maar niet dat het iets ergs is.

02-07-2010, 00:34
Iemand had dat laatst.. Het wordt veroorzaakt door stress, maar of we het over hetzelfde knobbeltje hebben luidt de vraag!

Gewoon langs de huisarts, het gaat hier om je gezondheid dus het is serieus..

Beterschap! Komt goed insha'Allah!

02-07-2010, 19:59
De huisarts was niet te bereiken
Ik kreeg het antwoordapparaat, heb ik veel aan zeg.

02-07-2010, 21:26
k had ook een knobbel en het deed pijn maar het was gwn eeen klierr omdt me oorlel onstoken was dus maybe is iets ontstoken bij jou je oor of iets anderss.

02-07-2010, 21:30
Heb ik ook gehad.
Mijne was gewoon een onsteking
insha allah is de jouwe ook gewoon ontsteking en gaat gauw weer weg

Voor dezekerheid gewoon langs de huisarst gaan

02-07-2010, 21:40
Kan gewoon een gezwollen klier zijn. Heb ik ook gehad. Maar natuurlijk chek je best bij dr, ging bij mij na 2 weken weg.

02-07-2010, 22:04


Ik heb dat ook vaker gehad... kwam gewoon door me hoofddoek.. gaat vanzelf weg..

02-07-2010, 22:06
Gelukkig Alhamdoelilah, ik was met al zorgen aan het maken. Maandag even weer proberen, anders ga ik langs!