Bekijk volle/desktop versie : Ok snel jullie advies nodig



01-07-2010, 20:38
Mijn kinderen proberen te slapen maar er is een kind nu buiten heel irritant op een vuvuzela aan het blazen, ik heb het net aangesproken dat ie ermee moet stoppen omdat kinderen willen slapen maar hij gaat gewoon door. Een hele asociale tokkie van 9 jaar ofzo. En nu sta ik op het punt naar buiten te gaan en dat ding va hem af te pakken want hij veroorzaakt echt overlast!!

WEL OF NIET DOEN>?

01-07-2010, 20:40


Ik zou het niet doen, bij dit soort dingen moet je juist sbar hebben, hij zal er den ik hoop ik voor je zo mee ophouden

01-07-2010, 20:40
Ik zeg doen!

01-07-2010, 20:42
Billah kai tala3li dem!!!

Heb hem net voor de 2e keer aangesproken en hij doet dan heel nonchalant om zich heen kijken en als ik weer weg ben blaast ie weer keihard op dat rotding.

Ik waarschuw zo nog 1 keer en dan ga ik naar buiten en mag die tokkie moeder van hem wat mij betreft erbij komen

01-07-2010, 20:43



Citaat door Maanvis:
Billah kai tala3li dem!!!

Heb hem net voor de 2e keer aangesproken en hij doet dan heel nonchalant om zich heen kijken en als ik weer weg ben blaast ie weer keihard op dat rotding.

Ik waarschuw zo nog 1 keer en dan ga ik naar buiten en mag die tokkie moeder van hem wat mij betreft erbij komen


Waarom ga je niet naar z'n ouders? Snap ook niet wat een kind van 9 nog buiten doet.

01-07-2010, 20:44
Tfoe 3la tarbya! Mensne die nu nog hun kinderen op straat laten zijn in mijn ogen gewoon ASOCIALE OUDERS die zelf nog opgevoed moeten worden!!

01-07-2010, 20:45

Citaat door Ambreen:
Waarom ga je niet naar z'n ouders? Snap ook niet wat een kind van 9 nog buiten doet.

Als ik zou weten waar hij zou wonen zou ik niet eens treuzelen erover!

Ik heb die jongen ook nooit eerder gezien, misschien op bezoek ofzo. Echt zo een tokkie uit Amsterdam Noord

01-07-2010, 20:46

Citaat door Maanvis:
Als ik zou weten waar hij zou wonen zou ik niet eens treuzelen erover!

Ik heb die jongen ook nooit eerder gezien, misschien op bezoek ofzo. Echt zo een tokkie uit Amsterdam Noord


Ow ik dacht sie buurjongetje.

01-07-2010, 20:47
Niett doen..spreek zijn ouders hierop aan. dat kind kan dood leuk andere dingen gaan verzinnen bij zn ouders vooral van die tokkie gevallen

01-07-2010, 20:48
Hiwa safi, buurjongetje en dan nog topic openen advies vragen zeker?

01-07-2010, 20:49

Citaat door Benisaidgirl:
Niett doen..spreek zijn ouders hierop aan. dat kind kan dood leuk andere dingen gaan verzinnen bij zn ouders vooral van die tokkie gevallen

Ik begrijp gewoon werkelijk niet dat mensen hun kinderen NU NOG op straat laten, het is bijna 21.00 Aan de hand van het licht buiten kunnen kinderen zolang op straat zijn als dat ze willen en het ergste is bij die jongen, zijn 3jarige zusje is bij hem, ook op straat nu nog Letterlijk gitanoes

01-07-2010, 20:51

Citaat door Maanvis:
Ik begrijp gewoon werkelijk niet dat mensen hun kinderen NU NOG op straat laten, het is bijna 21.00 Aan de hand van het licht buiten kunnen kinderen zolang op straat zijn als dat ze willen en het ergste is bij die jongen, zijn 3jarige zusje is bij hem, ook op straat nu nog Letterlijk gitanoes



Ouders laten zulke kinderen aan hun lot over..ze zijn vaak zwak in hun opvoeding ..ik heb er ook echt een hekel aan als kleine kinderen nog tot s,avonds buiten zijn en dan nog lawaai maken alsof alleen hun op de wereld zijn bah!!!.... aangezien het geen buurjongen is zou ik zeker da ding afpakken.