Bekijk volle/desktop versie : geduldloos....



01-07-2010, 18:42
Ben ik de enige die zo geduldloos is?

[ ik merk in mijn omgeving te veel vieze gezichten van Nederlanders Al groet ik ze netjes of vraag ze netjes iets
ik wordt gewoon genegeerd,Of ze doen alsof ik dom ben
Zoals wat ik vaak heb meegemaakt is:

-Voordringen in een rij
-Als iets gevallen is schoppen ipv oppakken en aangeven
-Spullen gooien naar mij
-Onvriendelijk behandeling ( tijdens mijn werk)
-Mij voor hoofddoekjee aanspreken bij mijn collega'S als ik klanten helpt daar waar het kan en daar niet bij neerleggen
-Schuldig zijn in hun ogen voor bedrag die ze moeten betalen...


Wie heeft ook zo vaak meegemaakt? Op die momenten wil ik schreeuwen dat ik niet minderwaardig ben dan hun. Maar blijf altijd sbar hebben subhan'Allah]

01-07-2010, 18:46


En dat pik jij allemaal?

01-07-2010, 18:49

Citaat door Mayday09:
En dat pik jij allemaal?



Dat voordringen vind ik absoluut abnormaal maar meestal zijn het in winkels waar ik vaak kom dan denk ik zij zijn het niet waard voor een winkelverbod, en meestal zijn die cassierés niet instaat om te zeggen van kom maar terwijl ze getuigen van zijn, dat spullen naar me gooien tijdens mijn werk tjaáh!? ik kan leiding bij roepen maar wat dan? ze zullen het toch ontkennen en jij en ik weten net zo goed dat de getuigen het zullen ontkennen

01-07-2010, 18:59

Citaat door Marociiia:
Dat voordringen vind ik absoluut abnormaal maar meestal zijn het in winkels waar ik vaak kom dan denk ik zij zijn het niet waard voor een winkelverbod, en meestal zijn die cassierés niet instaat om te zeggen van kom maar terwijl ze getuigen van zijn, dat spullen naar me gooien tijdens mijn werk tjaáh!? ik kan leiding bij roepen maar wat dan? ze zullen het toch ontkennen en jij en ik weten net zo goed dat de getuigen het zullen ontkennen



ewa saffie niemand moet het in zijn hoofd halen om iets naar mij te gooien, al is het mijn werkgever. Dan ben ik daar weg.
Je moet voor jezelf op komen.

01-07-2010, 19:02


trek je mond eens open meid!!!
holanders belgen zijn zo..vanaf het moment dat ze merken dat ze bij jou kunnen doen en zeggen wat ze willen dan ben je er geweest, en ze zullen je behandelen gelijk hun deurmat !!! wees trost op wie je bent en kom op voor je eigen wat is me dat voor iets.........heb zo een zin omdat in je plaats te doen

01-07-2010, 19:33
Al deze dingen maak ik dus nooit mee en draag gewoon hoofddoek ennnn mocht ik het meemaken dan ben ik echt geen lieverdje hoor, ga niet schelden of sechreeuwen, maar wel een opmerking maken