Bekijk volle/desktop versie : Speciaal voor jou!



Pagina's : [1] 2

01-07-2010, 13:33
[Wat moet ik zeggen, wat moet ik doen, hoe ver moet ik gaan, wat moet ik te bieden hebben....dat zijn vragen die door mijn hoofd spoken, keer op keer als ik bij je ben. Frustrerend, deprimerend....het valt me zwaar, het gewicht dat ik mee moet zuilen maar wil niet opgeven, niet nu ik zo ver ben gekomen, zo dichtbij. Ik sta voor je, maar de afstand die er nog is lijkt soms onoverbrugbaar....ik kan je zien maar kan je net niet aanraken.......jij staat daar zonder een hand uit te steken, zonder een paar stappen in mijn richting te doen...zo dichtbij maar ook zo ver weg....net of er een glazenwand zit tussen ons in.....ik staar uren achtereen naar je, onverstoorbaar als altijd blijf je me aankijken.....ik weet hoe ik je zou kunnen raken, ik weet hoe ik je hart zou kunnen breken, ik weet hoe ik je kan uitputten.....maar dat is niet wat ik wil, dat is niet hoe ik in elkaar zit, dat is niet hoe ik met je om wil gaan.......nee ik wil voor je zorgen, ik wil je koesteren, ik wil goed voor je zijn, ik wil je de aandacht geven die je verdiend.......eerlijk, ik ben er niet altijd als je me nodig hebt maar als we bij elkaar zijn dan bestaat er voor mij niets anders meer dan alleen jij....uren lang genieten we van elkaar......jij stralend en energiek.....tevreden laat ik mijn ogen over je heen gaan......de ene keer kijk ik je bedroefend aan en de andere keer weer opgewekt, afhankelijk van wat je me te vertellen hebt.......weet: jij bent mijn alles....jij bent mijn....






















.....COMPUTER! Ik zie je vanavond weer! Wees niet bang ik zal je blijven voeden met energie, wees niet bang dat ik je accu leeg laat lopen!

p.s. spelfouten? Haal er vanavond de spelcontrole overheen!]

01-07-2010, 13:37


gestoord

01-07-2010, 13:39

Citaat door galant_takcheit:
gestoord


hahaha dank je...eindelijk de bevestiging

01-07-2010, 13:41

Citaat door CreativeMind:
hahaha dank je...eindelijk de bevestiging
doelloze als ik goed dichten als jij ging ik me brood daarmee verdienen

01-07-2010, 13:42



Citaat door galant_takcheit:
doelloze als ik goed dichten als jij ging ik me brood daarmee verdienen


hahaha nee hoor, gewoon ff tussendoor, een break van mn werkzaamheden....hahaha stelt niets voor

01-07-2010, 13:45

Citaat door CreativeMind:
hahaha nee hoor, gewoon ff tussendoor, een break van mn werkzaamheden....hahaha stelt niets voor
TIS goed .niet bescheiden reageren.kan je iets voor me betekenen

01-07-2010, 13:46

Citaat door Smaragd.:
Very creative indeed...haha.



Citaat:
Wat niet in boeken staat, zal het leven je leren!
Dat is een mooie waarheid.

01-07-2010, 13:47

Citaat door galant_takcheit:
TIS goed .niet bescheiden reageren.kan je iets voor me betekenen



hahahaha nou dank je....tell me...heb je een verzoekje?

01-07-2010, 13:49

Citaat door CreativeMind:
hahahaha nou dank je....tell me...heb je een verzoekje?



kan je gedichtje voor me maken.voor een speciaal iemand

01-07-2010, 13:51

Citaat door galant_takcheit:
kan je gedichtje voor me maken.voor een speciaal iemand


hahaha gedichten zijn vaak heel persoonlijk.....wil een poging doen, alleen als het niet om een vriendje gaat...niet dat ik jaloers ben ofzo maar vind dat een raar idee...snap je

01-07-2010, 13:57

Citaat door Smaragd.:
It is.
Geldt ook voor degene die lacht i.pv. in woede uitbarst.


hahahaha heel scherp opgemerkt.....aan het genieten van het mooie weer of (hard) aan het werk/studeren?

01-07-2010, 14:05

Citaat door CreativeMind:
hahaha gedichten zijn vaak heel persoonlijk.....wil een poging doen, alleen als het niet om een vriendje gaat...niet dat ik jaloers ben ofzo maar vind dat een raar idee...snap je

je bent jaloers toch TIS voor me zus

01-07-2010, 14:06



Citaat door galant_takcheit:
je bent jaloers toch TIS voor me zus



hahahahaha yek ga je me nu dissen ....geef me ff een paar steekwoorden over je zus...dan zal ik vanavond proberen om iets te schrijven

01-07-2010, 14:08

Citaat door CreativeMind:
hahahahaha yek ga je me nu dissen ....geef me ff een paar steekwoorden over je zus...dan zal ik vanavond proberen om iets te schrijven
:aanwijzendVinger:daag me niet uit.ik PM je

01-07-2010, 14:12

Citaat door galant_takcheit:
:aanwijzendVinger:daag me niet uit.ik PM je



Hahahahaha jammer hou wel van een uitdaging Ik zie het tegemoet, ben benieuwd

Pagina's : [1] 2