Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft er ook Nederlandse Schoonzussen



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18

05-07-2010, 16:37

Citaat door De_Alchemist3:
Kom maar op. It's showtime. Ik heb helaas 2 bans gisteren moeten verduren. Maar je ziet het. Ik ben springlevend.


Hahaha!

Jullie 3 heren zijn echt zooo grappig!

05-07-2010, 16:38



Citaat door De_Alchemist3:
Kom maar op. It's showtime. Ik heb helaas 2 bans gisteren moeten verduren. Maar je ziet het. Ik ben springlevend.


Oke het spel heet "Guess the Picture". Ik laat je een puzzel-variant zien van een foto en jij mag raden welke lid het is.

05-07-2010, 16:39
Al mijn broers en neven zijn met Hollandiat, mijn zus, 2 nichten en tante zijn met Surinaamse mannen getrouwd. Mijn hele familie is niet meer puur Maghrebiaans, helaas. Alsof je couscous, cocktails en baka bana's door aardappels prakt.

05-07-2010, 16:44

Citaat door Volwassenmeid:
Waarom je energie verspillen, Marokkaanse meiden zijn uitgeleefd, dus ga voor een Nederlandse, ze zijn nog puur en schoon en bezorgen je geen hoofdpijn.


Weet je wat culturele assimilatie is? Dat is er dus gaande met onze Marokkaanse gemeenschap. En ergens moet een grens liggen. Zie je, jouw dochters. Jouw dochters worden later geabsorbeerd door de grote groep hóeren die hier in Nederland leven. Ga je dan ook zitten toekijken of ga je der wat aan doen?

05-07-2010, 16:45



Citaat door Paddobear:
Oke het spel heet "Guess the Picture". Ik laat je een puzzel-variant zien van een foto en jij mag raden welke lid het is.



Ik sta op scherp. Bespaar me de lelijkerds.

05-07-2010, 16:47

Citaat door De_Alchemist3:
Ik sta op scherp. Bespaar me de lelijkerds.


Ik moet weg. Ik zie je misschien wel op een andere nickname vanavond. Dan gaan wij der een gezellige avond van maken in dit rubriek.

05-07-2010, 16:49

Citaat door Sa7bi_:
Dit is ernstig, een familie die besmet is met het niggermotjos ellende.



Dat je ermee het bed in duikt PRIMA, maar waarom moet je ze voorstellen aan de familie en ze tot de familie laten behoren! Dat is gewoon een schande.

Ik ben erg teleurgesteld en weiger ook die kousenband van ze te eten.

Die sambal is trouwens ook té pittig.

Mijn tante is trouwens met een Anti, maar voor mij zijn het allemaal Surinamers.

05-07-2010, 16:49

Citaat door Paddobear:
Weet je wat culturele assimilatie is? Dat is er dus gaande met onze Marokkaanse gemeenschap. En ergens moet een grens liggen. Zie je, jouw dochters. Jouw dochters worden later geabsorbeerd door de grote groep hóeren die hier in Nederland leven. Ga je dan ook zitten toekijken of ga je der wat aan doen?



Dat komt omdat ze met de Marokkaanse shitcultuur zijn groot gebracht. Daarom ontsporen ze totaal. Waren ze met de islaam opgevoed dan was het ...gehalte niet zo hoog. Ik kijk dus niet toe, maar zorg dat de maatregelen niet genomen hoeven te worden.

05-07-2010, 16:51

Citaat door Raqousha:
Dat je ermee het bed in duikt PRIMA, maar waarom moet je ze voorstellen aan de familie en ze tot de familie laten behoren! Dat is gewoon een schande.

Ik ben erg teleurgesteld en weiger ook die kousenband van ze te eten.

Die sambal is trouwens ook té pittig.

Mijn tante is trouwens met een Anti, maar voor mij zijn het allemaal Surinamers.


Zijn ze ook bekeerd tot de Islam. Of zijn jouw familieleden gewoon werkelijk de weg kwijt??

05-07-2010, 16:53

Citaat door ImeneBella:
Zijn ze ook bekeerd tot de Islam. Of zijn jouw familieleden gewoon werkelijk de weg kwijt??


Tegenwoordig roepen mensen 'hij of zij is bekeerd of gaat bekeren'en geen haan die er naar kraait. Alles kan en mag! Verbassingwekend hoe alles maar kan en mag tegenwoordig!

05-07-2010, 16:54

Citaat door ImeneBella:
Hahaha!

Jullie 3 heren zijn echt zooo grappig!


Een goed meisje val ik niet lastig. Heb het meer op verdwaalde dames.


Citaat door Paddobear:
Ik moet weg. Ik zie je misschien wel op een andere nickname vanavond. Dan gaan wij der een gezellige avond van maken in dit rubriek.
Safi, is goed.

05-07-2010, 16:56

Citaat door Volwassenmeid:
Tegenwoordig roepen mensen 'hij of zij is bekeerd of gaat bekeren'en geen haan die er naar kraait. Alles kan en mag! Verbassingwekend hoe alles maar kan en mag tegenwoordig!


En dat is dus mijn punt. Ze beweren allemaal bekeerd te zijn in theorie en niet in de praktijk.

05-07-2010, 16:56


Ik lach me dood hier...

05-07-2010, 16:58

Citaat door Volwassenmeid:
Tegenwoordig roepen mensen 'hij of zij is bekeerd of gaat bekeren'en geen haan die er naar kraait. Alles kan en mag! Verbassingwekend hoe alles maar kan en mag tegenwoordig!


Mee eens.

05-07-2010, 16:58

Citaat door De_Alchemist3:
En dat is dus mijn punt. Ze beweren allemaal bekeerd te zijn in theorie en niet in de praktijk.


Mensen zijn zelf niet praktiserend en willen hun leven zo behouden dus nemen ze een sukkel die dan tegen de ouders zegt dat hij gaat bekeren en hupakee, weer een nieuwe cultuurmarokkaan. Heel makkelijk tegenwoordig.

Tja, ouders hebben hier echt schuld aan, die zeggen op alles ja en amen. Dus ja, zo'n kind denk, ik kan alles maken en doen.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18