Bekijk volle/desktop versie : Tijd voor een ......



Pagina's : [1] 2 3 4

01-07-2010, 08:41
[Goedemorgen topic..



Hoe is met jullie hier allemaal??

De meeste vakantiegangers zijn vanochtend vertrokken... Ik wil ook... ]

01-07-2010, 08:43


ik heb gisteren afscheid genomen van me moeder die is nu lekker in marokko. De rest was er al zaterdag. Ik moet het nog doen met 16 dagen echt een jarenplan!

01-07-2010, 08:45

Citaat door mevrouwtje20:
ik heb gisteren afscheid genomen van me moeder die is nu lekker in marokko. De rest was er al zaterdag. Ik moet het nog doen met 16 dagen echt een jarenplan!



Ik heb gisteravond afscheid genomen van mijn lieve zus. Gelukkig was het niet zo emotioneel. We moeten altijd een potje janken. Maar inscha'allah zie ik haar en haar kleintjes volgende week vrijdag.

Ik vind 8 dagen al zo lang klinken laatstaan 16 dagen.. Nee hoor lieverd voordat je het weet is het zo voorbij en zie je je lieve moeder.

01-07-2010, 08:46

01-07-2010, 08:50


Ik voel me ook zo alleen, het lijkt wel alsof ik alleen maar afscheid aan het nemen ben, mijn man is twee weken geleden naar Marokko gevlogen, en mijn ouders daar heb ik eergisteren afscheid van genomen die zitten nu ook in Marokko, en gisteren heb ik afscheid van mijn oudste dochter genomen die is op kamp met school, maar gelukkig vliegt mijn man vanavond weer terug, en mijn dochter is vrijdagmiddag weer terug, en over 24 dagen vliegen we samen weer naar Marokko en zie ik ook mijn ouders weer, dus ik heb veel om naar uit te kijken

01-07-2010, 08:52

Citaat door -Bubbels-:

Goodmorning to you too ik was nog niet helemaal wakker, maar door deze stralende zon van jou wel, ik ga even een kopje senseo maken en dan ben ik klaarwakker

01-07-2010, 08:52

Citaat door summergirl:
Ik heb gisteravond afscheid genomen van mijn lieve zus. Gelukkig was het niet zo emotioneel. We moeten altijd een potje janken. Maar inscha'allah zie ik haar en haar kleintjes volgende week vrijdag.

Ik vind 8 dagen al zo lang klinken laatstaan 16 dagen.. Nee hoor lieverd voordat je het weet is het zo voorbij en zie je je lieve moeder.



Ik heb echt lopen snotteren de terugweg na huis. Voelde me pas goed toen ik haar sprak toen ze aan kwam thuis. Leek net mn kleine zusje van 13 jr

Wat ik moeilijk vind, iedereen gaat dit weekend of loop van volgende week weg. Het lijkt voor mij dan zóóó lang voordat het 17 juli is

Waar kom je vandaan uit Marokko

01-07-2010, 08:53

Citaat door sunset:
Ik voel me ook zo alleen, het lijkt wel alsof ik alleen maar afscheid aan het nemen ben, mijn man is twee weken geleden naar Marokko gevlogen, en mijn ouders daar heb ik eergisteren afscheid van genomen die zitten nu ook in Marokko, en gisteren heb ik afscheid van mijn oudste dochter genomen die is op kamp met school, maar gelukkig vliegt mijn man vanavond weer terug, en mijn dochter is vrijdagmiddag weer terug, en over 24 dagen vliegen we samen weer naar Marokko en zie ik ook mijn ouders weer, dus ik heb veel om naar uit te kijken



Aaah

Dus je hubby is vanavond weer terug.. en je dochter morgenmiddag. Dan is je gezinnetje weer compleet. En samen op vakantie over 3 weken is een mooie vooruitzicht. Geniet ervan.

01-07-2010, 08:54

Citaat door sunset:
Ik voel me ook zo alleen, het lijkt wel alsof ik alleen maar afscheid aan het nemen ben, mijn man is twee weken geleden naar Marokko gevlogen, en mijn ouders daar heb ik eergisteren afscheid van genomen die zitten nu ook in Marokko, en gisteren heb ik afscheid van mijn oudste dochter genomen die is op kamp met school, maar gelukkig vliegt mijn man vanavond weer terug, en mijn dochter is vrijdagmiddag weer terug, en over 24 dagen vliegen we samen weer naar Marokko en zie ik ook mijn ouders weer, dus ik heb veel om naar uit te kijken



Het is moeilijk om afscheid te nemen van je dierbare.
Ik heb altijd wel een gedachten van stel ik zie ze nooit meer terug

ik mag niet klagen met me nog 16 dagen wachten

01-07-2010, 08:56

Citaat door mevrouwtje20:
Ik heb echt lopen snotteren de terugweg na huis. Voelde me pas goed toen ik haar sprak toen ze aan kwam thuis. Leek net mn kleine zusje van 13 jr

Wat ik moeilijk vind, iedereen gaat dit weekend of loop van volgende week weg. Het lijkt voor mij dan zóóó lang voordat het 17 juli is

Waar kom je vandaan uit Marokko



Als mn ouders op vakantie gaan mag ik nooit met ze mee naar het vliegveld. Ben ook zo'n jankerd.. En mn vader kan daar slecht tegen, dan gaat hij met een slecht gevoel weg.

Ja dat vind ik ook. Maargoed de mensen die nu vertrekken zijn eerder terug zo moet je denken.. En hier bij ons in het zuiden heeft iedereen pas rond 23ste vakantie..

Nador, en jij?

01-07-2010, 08:57
goeiemorgen dames

wat was het warm hier zeg morgen wordt het 33 graden hier in brussel pff
ik wil ook gaan naar marokko maar ik moet nog 8 dagen te gaan

mijn moeder gaat samen met mijn oom haar broertje maandag 5 juli

01-07-2010, 08:57

Citaat door summergirl:

Aaah

Dus je hubby is vanavond weer terug.. en je dochter morgenmiddag. Dan is je gezinnetje weer compleet. En samen op vakantie over 3 weken is een mooie vooruitzicht. Geniet ervan.

Ja en dat is het enigste wat me nog groot houd want de afgelopen 2 weken en eergisteren en gisteren was ik een emotioneel wrak en schoot ik constant vol maar nu ben ik weer zo vrolijk en heb ik zoveel om naar uit te kijken, ik heb zo'n zin in Marokko

01-07-2010, 09:00



Citaat door mevrouwtje20:
Het is moeilijk om afscheid te nemen van je dierbare.
Ik heb altijd wel een gedachten van stel ik zie ze nooit meer terug

ik mag niet klagen met me nog 16 dagen wachten

Zo moet je eigenlijk niet denken, maar onbewust schiet het die vraag toch wel door je hoofd he jij mag zeker niet klagen en ik ook niet de dagen gaan zo snel, voor je het weet vertrek je al, en bovendien is het uitkijken/aftellen naar Marokko zo lekker

01-07-2010, 09:00

Citaat door ladyjamila007:
goeiemorgen dames

wat was het warm hier zeg morgen wordt het 33 graden hier in brussel pff
ik wil ook gaan naar marokko maar ik moet nog 8 dagen te gaan

mijn moeder gaat samen met mijn oom haar broertje maandag 5 juli


Morge..

Ik moet ook nog 8 dagen inscha'allah..


Citaat door sunset:
Ja en dat is het enigste wat me nog groot houd want de afgelopen 2 weken en eergisteren en gisteren was ik een emotioneel wrak en schoot ik constant vol maar nu ben ik weer zo vrolijk en heb ik zoveel om naar uit te kijken, ik heb zo'n zin in Marokko



Dat kan ik wel voorstellen, het is ook zwaar om iemand te missen die je dagelijks ziet..

That's the spirit, waar gaan jullie naartoe?

01-07-2010, 09:02

Citaat door ladyjamila007:
goeiemorgen dames

wat was het warm hier zeg morgen wordt het 33 graden hier in brussel pff
ik wil ook gaan naar marokko maar ik moet nog 8 dagen te gaan

mijn moeder gaat samen met mijn oom haar broertje maandag 5 juli

Ook goedemorgen ja hier in Nl begint het ook al vrij warm te worden, gelukkig was het gisteren nacht wel koel anders had ik geen oog dicht gedaan, allah iwassel je moeder en broertje 3ala ghair incha allah en jou en je gezinnetje ook

Pagina's : [1] 2 3 4