Bekijk volle/desktop versie : Echte mannen vragen de weg niet..!!



01-07-2010, 01:08
Hallo allemaal,
ik ben een beetje bezig met een verhaal en ik vroeg me af wat jullie ervan zouden vinden...

Laat het me weten en veel leesplezier!!

xx

01-07-2010, 01:14


Het was juli en warm en de zoveelste nacht waarin Ibtiessam weer niet kon slapen. Niets hielp en ze had van alles geprobeerd. Ze begon met haar pyjama uit te doen, daarna haar dekens zelfs haar kussens moesten weg. Er bleef niets over maar Ibtiessam had het nog steeds warm. Okey ik geef het op dacht Ibtiessam en ze deed snel wat aan om naar de keuken te gaan. Terwijl ze naar de keuken liep genoot ze van de heerlijke koude tegels waarop ze liep. Misschien moet ik hier maar gaan slapen, gewoon op de grond dacht ze en ze vulde een glas met water. Ze ging terug naar de keuken en deed de tv aan. Het was 4 uur snachts. Ze deed de volume van de tv heel zachtjes want ze wilde niet dat haar ouders wakker werden. Wat zouden ze dan wel niet denken. Hun dochter kijkt om 4 uur snachts tv, heeft ze niets anders te doen wela?? Ze moest lachen om haar gedachte en zapte snel naar film 1. Haar vader had een hele pakket aangesloten met film 1, 2 en 1000 verschillende voetbalkanalen. Niet dat ze een fan was van voetbal maar film 1 en 2 waren wel leuk. Er draaide niet echt boeiende films dus ze deed de tv weer uit. Ze had nog steeds geen slaap... Misschien was het niet zo een heel gek idee om op de grond te gaan slapen. Ze wilde zo graag gaan slapen dat ze alles zou willen doen! Ze ging liggen en het leek echt te gaan werken....

01-07-2010, 01:15
Langzaam deed ze haar ogen weer open. Haar nek en haar rug deden pijn. Omg waar ben ik dacht ze terwijl ze om zich heen keek... Ze lag op de grond in de keuken. Ze stond op en keek naar de klok. Het was 7 uur. Gelukkig dacht ze, 7 uur zou haar wekker ook gaan. Wat had ze toch een goede timing, zelfs als ze sliep! Ze liep al rekkend naar de douche om een lekkere douche te nemen. Terwijl ze in de douche zat dacht ze aan wat ze aan zou moeten doen. Ze dacht aan hoe warm het gisternacht was en stiekem hoopte ze dat het heel normaal zou zijn om naakt de deur uit te gaan. Ze liep terug naar haar kamer en bleef voor haar grote kast staan. Ze haatte maandagen. Ze voelde zich zo niet glamorous op maandagen. Ze paste haar bui aan haar kleding aan en koos voor een makkelijke outfit. Ze deed haar haar in een snelle staart en hoopte dat het niet teveel zou opkroesen.
Ze was klaar en keek nog snel voor de laatste check in de spiegel
Okey dit gaat niet werken dacht ze toen ze haar haar zag. Het was nu al opgekroest. Snel pakte ze een schattige diadeem met een zwarte strik erop en schoof het in haar haar. Okey dit gaat goed dacht ze en rende naar buiten.

01-07-2010, 01:16
Buiten belde ze haar nicht Senna op om te vragen hoe laat zij begon. Maar zoals altijd nam Senna weer niet op. Ach laat ook maar dacht ze. Ze sprak een boze voicemail in waarin ze zei dat ze het haatte als iemand niet opnam en ze haar nooit meer zou bellen. Ze had zoooveeel van dat soort smsjes en voicemails ingesproken. Ze was een echte heethoofd. Ze werd al boos wanneer iemand niet opnam. Ze deed oortjes in haar oor en luisterde naar wat rustige muziek. Usher deed het altijd goed bij haar en zijn nieuwe album Here I Stand had ze zelfs gekocht. Ze moest ook eerlijk toegeven dat ze nooooiiittt muziek kocht. Niet omdat ze geen geld had maar omdat de meeste artiesten het volgens haar niet verdiende. Behalve usher dan in dit geval. Ze stapte in de tram en ging gelijk zitten. Gelukkig was het niet zo druk in de tram want soms moest ze zich in de tram proppen om er bij te passen en dat was niet bepaald prettig in dit weer. Ze keek om zich heen. Den haag was een mooie stad en ze voelde een soort trots opkomen ookal was ze niet eens een echte nederlander. Ze was dan wel Marokkaans maar Den Haag was echt haar stad! Toen ze haar buik hoorde knorren besefte ze dat ze niet eens ontbeten had! Dat word weer een kaasbroodje terwijl ze bedacht waar de dichtst bijzeinste AH was. Ze stapte uit bij een halte met een AH in de buurt en liep er naar toe. Ze kwam niet vaak in deze buurt. Terwijl ze naar de broodafdeling liep zag ze een heeellleeee leuke jongen boodschapjes aan t doen. Ze liep zo sexy mogelijk langs hem zonder naar hem te kijken en pakte een kraasbroodje toen draaide ze zich om met haar verleidelijkste lach en keek toen om. Hij was weg... Okey nu schaamde ze zich echt voor zichzelf. Ze dacht dat hij al die tijd naar haar keek... DUS NIET! Ze liep boos verder naar de drank en zag hem staan. Hij lachte naar haar maar zij gaf hem een dodelijke blik terug. Ze was weer eens boos. Toen ze had afgerekend liep ze weer terug naar de tramhalte. Ze werd op dat moment gebeld door Senna. Ze nam op en begon te preken over wat de functie is van een telefoon en dat je je telefoon net zo goed kon weggooien als je toch nooit opnam toen Senna haar onderbreekte om te schreeuwen dat ze nog sliep. Ow dacht ibtiessam en ze voelde zich voor de 2e x in minder dan 5 minuten weer voorschut. Okey sorry ik ben gewoon heel geïrriteerd de laatste tijd. DUUUHH zei senna vermoedelijk uit haar bed. Je moet weer ongesteld worden. Dat was waar dacht Ibtiessam bij zichzelf en vond het toch wel wonderlijk dat senna altijd precies wist wanneer ze weer ongesteld moest worden. Na een dikke half uur te hebben gekletst was ze op school. Ze was een kwartier te vroeg. En ging in de hal zitten. Terwijl ze haar kaasbroodje at keek ze om haar heen. Ze kon zich nog goed herinneren hoe klein ze was toen ze hier voor het eerst kwam. Ze was nog zo jong tussen al die grote mensen en nu was ze zelf 1 van die 'grote mensen' geworden. Ze schrok uit haar gedachtes en ze zag dat haar beste vriendin Insaf bij haar was komen zitten. Hey schat was je aan t dag dromen? Haha ja ik had niet eens door dat je naast me kwam zitten.
Heb ik ook schat zei Insaf terwijl ze dramatisch riep, ik word gek van al mijn gedachten. Vooral door de vakantie binnenkort. Ik bedoel wat moet ik meenemen en ik heb nog steeds niet genoeg kleren en ik heb nog niets tegen mn werk gezegd. Terwijl Insaf bleef doorratelen besefte Ibtiessam dat ze de vakantie helemaal was vergeten! Ook zij ging binnenkort op vakantie en ze was niet eens begonnen met iets wat op een voorbereiding leek. Ze had dit jaar ook helemaal geen zin om weer naar Marokko te gaan. Het was gewoon elk jaar hetzelfde. Marokko veranderde niet... Insaf bleef maar doorpraten over alle kleding die ze wilde meenemen en ik kreeg opeens heel erg de behoefte om naar een wc te gaan. Ik stond dus op en zei snel dat ik naar de wc ging. Ik gooide in de wc snel een plens water over me heen. Dit kreeg ik vaker wel.. Ik keek in de spiegel en ik zag dat alles helemaal draaide. Ze werd helemaal duizelig en ging snel op een wcpot zitten. Ze bleef rustig ademhalen uit haar neus. Toen zag ze weer helder en haar duizeligheid ging weer weg.
Dit gebeurde steeds vaker de laatste tijd en ze had geen idee hoe het kwam. Ze wilde het ook aan niemand vertellen omdat ze niet naar een dokter wilde gaan, en als ze het zou vertellen zou ze gedwongen worden om naar de dokter te gaan! Ze haatte de dokter en alles wat met het ziekenhuis te maken had. Ze deden haar denken aan haar moeder... Nadat ze zich had opgefrist liep ze weer naar buiten. Hey daar loopt een nieuwe interessante leerling. Toen ze wat beter keek zag ze dat dat AH jongen was. Hij draaide zich naar haar om en liep naar haar toe.

01-07-2010, 01:17


Hey ik herken jou van vanochtend in de AH, kan dat kloppen? Uhm dat kan, ik weet het niet meer loog ik om niet te desperred te lijken. Hi ik ben Ismael en ik ben nieuw hier. Ik zoek lokaal T-06. Weet jij misschien waar ik die kan vinden? Ibtiessam keek hem even lang aan hij was een lange jongen ongeveer 1,80, hij had kort gemilimeterd haar en lichte bruine ogen. Ze leken een beetje aan de groene kant. Uhm hier om de hoek, ik ben trouwens Ibtiessam. Hey thanx ibtiessam ik ga dr vandoor maar ik denk dat ik je nog wel tegenkom en hij was weer weg. Shit dacht Ibtiessam waarom keek ik hem zo lang aan. Wat gaat hij nu wel denken... Terwijl ze terugliep met die gedachte zag ze dat Insaf op haar plek zat en dat ze haar kaasbroodje had opgegeten. Heb je mijn ontbijt opgegeten vroeg ze rustig. Ze haatte als ze dat deed zomaar dingen doen zonder even te vragen. Uhh jaa zei ze met haar mond nog vol. Ik dacht je wil niet meer. Ik keek haar aan en wilde niet eens meer verder met haar praten. Ze was chagrijnig en nog steeds boos op zichzelf omdat ze zo lang en debielig naar nieuweling AH jongen had gekeken. Ze pakte haar spullen en liep snel naar haar lokaal. Wacht s ff ze keek voor de zekerheid nog een x in haar agenda. Zij had ook les in lokaal A56. Ismael ook... Ze keek even rond ik het lokaal en nergens zag ze Ismael. Ze had het vast verkeerd verstaan. Ze ging zitten bereidde zich mentaal alvast voor op de nieuwe leraar die ze vandaag zouden krijgen. Ze begon alvast in haar aantekeningen van vorige week door te lezen. Toen ze opkeek bleek dat de nieuwe leraar er al was. Hij zou laboratorium chemie geven. Toen hij zich omdraaide zag ze dat het AH jongen was. Omg dacht ze bij zichzelf is AH jongen mijn leraar??

01-07-2010, 01:18
En??
Doorgaan of stoppen??
Kritiek is altijd welkom!
x

01-07-2010, 03:48
leukkk doe maar verder

01-07-2010, 16:13
hahaha okey speciaal voor jou dan!!

01-07-2010, 16:16
Ze keek vol ongeloof naar haar 'leraar' toen de deur open ging. Er stormde een oude man het lokaal binnen. Sorry sorry ik ben te laat, ik weet het. Er was een enoorrmeee file..!! Toen ze weer naar voren keek zag ze dat Ismael weer weg was. Okeeeyyyy dacht Ibtiessam bij zichzelf... What the fuck... Ze keek nog eens om zich heen en zag toen dat Ismael naar haar toe liep. Is deze stoel bezet vroeg hij terwijl hij lachend naar haar keek met zijn bruin en toch een beetje groene ogen. Uh nee zei ik snel en haalde mn tas van die stoel weg. Terwijl hij zijn spullen uitpakte keek Ibtiessam strak voor zich uit.
Toen ze eindelijk klaar was met haar colleges ging ze snel naar buiten. Ze snoof de heerlijke lucht in en ademde weer diep uit. Ze keek snel op haar telefoon en zag dat de volgende trein naar den haag pas over een half uur ging. Voordat ze bij het station was waren er 5 minuten voorbij en had ze nog 25 minuten om alsnog te ontbijten... Ze liep snel naar het station en keek uit naar een heerlijke starbucks en een lekker broodje gezond. Er was weer een vette rij in de starbucks. Die mensen verdiende goud geld aan hun koffie maar ik moest wel toegeven dat het heeeerrlijkkee koffie was. Ik keek om heen en zag Ismael aan een tafel zitten met een muffin en een koffie. Hij keek me aan en zwaaide naar me. Hij gebaarde dat ik bij hem moest komen zitten. Nadat ik mijn koffie had gehaald liep ik naar hem toe. Hi zei ik snel hoe was je eerste dag? Ow heel leuk zei Ismael terwijl hij me weer aankeek met die heerlijke ogen. Ga even zitten joh je bent de eerste die ik tot nu toe ken! Ik voelde me weer duizelig worden en ik zag alles weer wazig... Fuck dacht ik hardop en ik liep snel weg. Ik haalde weer rustig adem en het ging weer goed. Omg dacht ik bij mezelf. Weer doe ik iets raars... Eerst kijk ik hem een uur aan dan ren ik opeens weg!! Hij gaat denken dat ik een of andere mongool ben die niet kan communiceren met anderen!! Ik besloot niet meer terug te gaan omdat de schade al was gemaakt en kocht snel een broodje met tonijn. Misschien kwamen die aanvallen door honger of misschien wel door slaap. Ach het zou vanzelf wel overgaan...

01-07-2010, 16:17
De volgende ochtend werd ze wakker door haar wekker. Ze had heerlijk geslapen. Snel klom ze uit haar bed en liep naar de douche. Okey gister was een verschrikkelijke dag maar vandaag word een geweldige dag. Toen ze klaar was met douchen keek ze in haar klerenkast. Wat zal ik vandaag aandoen... Ze trok haar gebloemde legging aan met een luchtig blousje en nam haar colbert mee voor de nog koude ochtend. Daarbij deed ze haar nieuwe hoge schoenen aan en nadat ze haar haar had gestijld vlechte ze haar pony. Zo dat zag er beter uit. Een likje makeup en 20 paar roze nagels zouden het afmaken! Nadat ze klaar was nam ze de tijd om even te ontbijten en ging de deur uit met een volle maag. Vandaag zou haar dag heel lekker gaan. En toen ze op school was zag ze gelijk Insaf staan. Heeeyyy lekkerding how are you? Insaf keek haar met grote ogen aan en fluisterde omg ibtiessam ik heb net zo een mooie jongen gezien!! Ik denk dat hij nieuw is! Toen kwam ook Senna erbij lopen en toevallig bracht ook zij hetzelfde nieuws. Omg jongens het is maar een jongen niet de koning van Marokko ofzo. Daar komt ie riep Senna zacht en toen ze zich omdraaide zag ze dat Ismael haar kant opliep. Okey stay cool dacht ze bij zichzelf terwijl ze naar hem glimlachte. Heeyy Ismael. Ismael keek een beetje bezorgd naar haar, gaat alles wel goed met je, wat was er gister? Je werd helemaal bleek er rende toen weg! Shit dacht Ibtiessam bij zichzelf.

01-07-2010, 16:18
Ow jah sorry ik voelde me opeens niet lekker vandaar. Maar alles gaat weer goed met me dank je wel. En met jou hebben we weer samen les grapte ik snel. Ze kon er niet tegen als mensen zo bezorgd tegen haar deden. Uhm ik weet niet misschien wel lachte Ismael en hij keek haar weer aan met die bruine en toch ook groene ogen. Maar ik ga dr weer van door zei Ismael en hij liep weg. Terwijl Ibtiessam hem nog zat te staren begonnen Senna en Insaf samen keihard te gillen. O MY GOD riep Insaf met een jaloerze blik. Wtf wat ben jij voor pro voordat wij hem hadden ontdekt ben je al bijna met hem getrouwd! riep ze uit. Ibtiessam rolde met haar ogen, ze had nog nooit zo een drama queen gezien als Insaf... Nee ik ben niet met hem getrouwd, we hebben gewoon dezelfde colleges... En zoo boeiend is hij echt niet. En dat meende ze echt, althans dat wilde ze menen...

03-07-2010, 23:35
uupupupupup
gewoon doorschrijven ups komen er wel !