Bekijk volle/desktop versie : Paleis/Kasteel om in te trouwen



Pagina's : [1] 2

30-06-2010, 15:32
Is er iemand ooit in een paleis of kasteel in NL getrouwd dus haar bruiloft daar gegeven? Of ooit mee gemaakt?

Ben benieuwd, en ook waar!?

30-06-2010, 16:20


Wel in Marokko, maar hier nooit.

30-06-2010, 16:24

Citaat door niemands:
Wel in Marokko, maar hier nooit.

Why not? Kan echt prachtig en mooi zijn hoor!

Heb net zulke mooie foto's gezien dat ik toch begin te denken om in een kasteel/paleis te gaan trouwen.

30-06-2010, 16:26

Citaat door Chloe:
Why not? Kan echt prachtig en mooi zijn hoor!

Heb net zulke mooie foto's gezien dat ik toch begin te denken om in een kasteel/paleis te gaan trouwen.

Zelf wilde ik dat vroeger ook altijd. Heb veel kastelen gezien. Waar ze ook bruiloften in geven, maar nu denk ik echt bij mezelf dat het voor mij echt niet to mutch hoeft te zijn.

30-06-2010, 16:29


tis maar hoeveel geld je er voor over hebt...

30-06-2010, 16:51
wil t ook wel weten

30-06-2010, 16:55
Uuup,,


Lijkt me ook een heel leuk idee..

Maar bijv toen me nicht ging trouwen deden de gasten moeilijk omdat het ver was was ( in adam heb je dat nie) en ze waren bang dat het betaald parkeren is en dat soort onzin,

30-06-2010, 16:56
ik ben ook erg benieuwd hihi

30-06-2010, 17:16

Citaat door Chloe:
Why not? Kan echt prachtig en mooi zijn hoor!

Heb net zulke mooie foto's gezien dat ik toch begin te denken om in een kasteel/paleis te gaan trouwen.


kan je die foto`s plaatsen?


30-06-2010, 17:16

Citaat door Chloe:
Why not? Kan echt prachtig en mooi zijn hoor!

Heb net zulke mooie foto's gezien dat ik toch begin te denken om in een kasteel/paleis te gaan trouwen.


kan je die foto`s plaatsen?


30-06-2010, 17:28
Ik heb een offerte aangevraagd bij een kasteel in Den Bosch, heel mooi! Maar volgens mij ook heel prijzig.

01-07-2010, 09:54

Citaat door niemands:
Zelf wilde ik dat vroeger ook altijd. Heb veel kastelen gezien. Waar ze ook bruiloften in geven, maar nu denk ik echt bij mezelf dat het voor mij echt niet to mutch hoeft te zijn.

Ja het is wat je er zelf van maakt, je kan het heel bescheiden houden als je in een kasteel trouwt.. Ik zou zelfs dan geen eens muziek willen maar mooie anasheed (wat ik overgens toch wel wil doen).

01-07-2010, 09:55



Citaat door temsamaniaa:
Uuup,,


Lijkt me ook een heel leuk idee..

Maar bijv toen me nicht ging trouwen deden de gasten moeilijk omdat het ver was was ( in adam heb je dat nie) en ze waren bang dat het betaald parkeren is en dat soort onzin,

Meestal zijn er hele grote parkeerplaatsen bij kastelen/paleizen vanwege de bezoekers etc die daar normaal komen. En dat is vast onbetaald.

Ik zal zo even wat kastelen plaatsen.

01-07-2010, 09:55

Citaat door _Chanel_:
Ik heb een offerte aangevraagd bij een kasteel in Den Bosch, heel mooi! Maar volgens mij ook heel prijzig.

Heb je foto's?

01-07-2010, 10:27

Citaat door Chloe:
Heb je foto's?

http://www.la-casserole.nl/kasteel_trouwen.php

Ik heb een bericht gehad dat ze het niet verhuren zonder catering, helaas.

Pagina's : [1] 2