Bekijk volle/desktop versie : De openbaarmaking via mijn eigen topic.

30-06-2010, 14:57
[Onderstaande niet geloven, ben wat baldadig vandaag. Ik wil alleen even zien of onderstaande geloofwaardig klinkt. Leden gaan namelijk graag undercover aan het werk ]

Ik ben geen Berkania, maar een oujdia. Ik ben niet 26, maar 34 jaar. Ik heb 2 dochtertjes en een zoontje. Eentje heet Yasmina en een heet Zahra. Mijn zoontje is een paar maanden terug geboren. Ja jullie horen het goed. Mijn afwezigheid was jullie niet opgevallen zijn he? Ik was zo een 5 weken niet online. Ik ben gelukkig getrouwd met Lhoucine.

Zo een last gaat van mijn schouders af.

30-06-2010, 14:59

Erg geloofwaardig

30-06-2010, 15:02

Citaat door oumdounia:

Erg geloofwaardig

Zie jij mij als moeder dan? Dat doe ik de wereld niet aan. Zoveel respectvols zou mensen tot wanhoop zetten.

30-06-2010, 15:04

Citaat door Respectvol_25:
Zie jij mij als moeder dan? Dat doe ik de wereld niet aan. Zoveel respectvols zou mensen tot wanhoop zetten.

respectvol jij bent toch moeder?????

Citaat door Respectvol_25:

Ja waarom niet??

Jij word een prachtige moeder insha Allah
De mama van yasmina

Bastilla is beter in die dingen verzinnen

30-06-2010, 15:06
respectvol je avater doet me aan de illuminati denken

30-06-2010, 15:17

Citaat door yosrina:
respectvol jij bent toch moeder?????

Nee joh. Was dat maar waar. Dan zou ik mijn M.nlervaring met mijn kleintjes kunnen delen. Dat moet er met de paplepel in. Goede moeder ben ik he?

Citaat door oumdounia:
Ja waarom niet??

Jij word een prachtige moeder insha Allah
De mama van yasmina

Ik vind het een super mooie naam. Insha Allah wordt ik een lieve mama voor mijn kindjes. Ben echt dol op kinderen.

Jij bent pas een schat van een moeder. Als jij mijn moeder was zou ik elke dag aandacht bij jou komen vragen.

Citaat door Lous:
Bastilla is beter in die dingen verzinnen

Ja, maar als dat klopt dan spoor je niet.

Citaat door Moors:
respectvol je avater doet me aan de illuminati denken

Dat deed het mij ook eerst aan denken, maar heb het niet om die reden gedaan. Vond het een mooie afbeelding, omdat het me verdriet doet om onrecht te zien, maar het niet bij machte kunnen zijn daar wat van te doen. Ik vond het tekenent voor M.nl. Je bent als lid getuige van vele ervaringen, maar kunt er weinig aan doen.

30-06-2010, 15:19
Respectvol... wat een mooie reactie weer

Moge Allah je geven wat je hartje wenst!!!

30-06-2010, 15:30
mooi gezegd ...je moet ook niet overal illuminati in zien dat is niet goed en je draait erbij door ...gister was ik bij mn tante en ze had koffiemokken met een oog erop moest ook gelijk weer aan illuminati denken gaat beetje te ver

30-06-2010, 18:27
Lhoucine

30-06-2010, 18:33
ami lhoucine