Bekijk volle/desktop versie : Negaffa somaya venendaal/miriam utrecht



30-06-2010, 11:54
Hallo lieve mensen,

Mijn zusje gaat trouwen in dec 2010, en zijn nu op zoek naar een negaffa?
Ik ben benieuwd naar de bruidjes die somaya of miriam hebben gehad op hun eigen bruiloft, Ik weet dat ze beiden hele mooie jurken hebben maar wat ik me afvraag is hoe de make up is????

Het is erg belangrijk dat de makeup goed en natuurlijk word gebruikt.

Kan iemand mij hierover meer vertellen,
En hebben jullie sugesties van andere negaffas, wat wij heel belangrijk vinden is simpele maar stijlvolle jurken, sieraden des te groter des te mooier, en make up moet naturel zijn maar toch opvallend!

een hele lijst ik hoop dat jullie ons kunnen helpen...

Liefs Manal

30-06-2010, 13:31


somaya is erg goed, de make up is echt mooi want je mag zelf aangeven hoe je het wilt. Ze heeft prachtige grote sieraden!!, zeker aanrader

miriam ken ik niet

30-06-2010, 13:48
Somaya stond ook om mn lijst. Ze is qua alles wel oke, alleen mijn probleem is bij haar, dat al haar jurken op elkaar lijken. Qua model allemaal hetzelfde. Helaas, want haar vriendelijkheid overtreft wel echt de meeste ziyana's.

30-06-2010, 20:03

Citaat door manal187:
Hallo lieve mensen,

Mijn zusje gaat trouwen in dec 2010, en zijn nu op zoek naar een negaffa?
Ik ben benieuwd naar de bruidjes die somaya of miriam hebben gehad op hun eigen bruiloft, Ik weet dat ze beiden hele mooie jurken hebben maar wat ik me afvraag is hoe de make up is????

Het is erg belangrijk dat de makeup goed en natuurlijk word gebruikt.

Kan iemand mij hierover meer vertellen,
En hebben jullie sugesties van andere negaffas, wat wij heel belangrijk vinden is simpele maar stijlvolle jurken, sieraden des te groter des te mooier, en make up moet naturel zijn maar toch opvallend!

een hele lijst ik hoop dat jullie ons kunnen helpen...

Liefs Manal




somaya

30-06-2010, 20:37


miriam jilali heb ik gehad.... ik heb me nog nooit zoo prachtig gevoeld... zeer proffesioneel en leuk om de dag mee door te komen ... bovendien is ze relatief niet zoduur ... pakket van ongeveer 1500 euro ofzo

30-06-2010, 20:39
somaya heb ik trouwens ook meegemaaktbij een vriendin ... ook echt werkelijk topwerk ... dus je zit in beide gevallen wel goed denk ik

30-06-2010, 21:24
Soumaya heeft mijn hart toch wel gestolen

30-06-2010, 21:27
somaya kan zo goed opmaken mijn vriendin heeft ze betoverd tot een echte prinsesje

30-06-2010, 21:32
Ow schat ik las nu pas in december. ik hoop echt dat ze nog plek heeft. mijn vriendin had gebeld gisteren... voor november en ze zei dat ze dit jaar helemaal vol zat??

01-07-2010, 16:32

Citaat door Parfait:
Somaya stond ook om mn lijst. Ze is qua alles wel oke, alleen mijn probleem is bij haar, dat al haar jurken op elkaar lijken. Qua model allemaal hetzelfde. Helaas, want haar vriendelijkheid overtreft wel echt de meeste ziyana's.



wie heb je toen genomen?