Bekijk volle/desktop versie : Waarom Marokkaanse broers streng zijn met hun zusjes



Pagina's : [1] 2

30-06-2010, 01:12

Citaat:
Omdat ze van hun houden. Ze bekommeren zich juist veel om hun zusjes.
Ze zullen er altijd voor je zijn, in goede en in slechte tijden. Heb je ze nodig staan ze voor je klaar, heb je ze niet nodig staan ze ook voor je klaar. Heb je huwelijksproblemen, dan kun je op ze rekenen, heb je problemen met de schoonfamilie dan kun je ook op ze rekenen. Hebben ze geld nodig staan ze voor je klaar. Heb je hulp nodig bij het opstarten van een auto, zonder autosleutels, dan kun je het aan hun vragen. Kortom je broer is je voorbeeld. Of het nou een goede of een slechte voorbeeld is, dat laten we even ter zijde.


Of niet soms?

30-06-2010, 01:14


Oke, hup en nu je bedje in!

30-06-2010, 01:15
Ik zou een moord plegen om een broer..








30-06-2010, 01:16
Nou sorry ik heb daar dus echt een hekel aan, die broers die zo doen tegen hun zusjes, zovan nee je mag dit en dat niet!

Als je broers je vertrouwen dan, hoeven ze dat niet eens tegen je te zeggen..
Mijn broers doen ehct niet zo bij mij, omdat ze mij kunnen vertrouwn hamdoulila.

En de broers die zo tegen hun zusjes doen, daar verschuilt altijd wel wat achter, ze doen niet voor niets zo streng tegen hun zusje..

Maar verder heb je gelijk op het gebied van voor elkaar klaar staan.

30-06-2010, 01:16


Ik zal et ze eens laten lezen

30-06-2010, 01:17
Het is allemaal sarcastisch bedoeld Mijn broer, die 13 jaar ouder is dan ik ben die doet echt niet zo met mij. Maar ja , verveling en vermoeidheid.. ik weet dan krijg je dit soort topics

30-06-2010, 01:18

Citaat door karim_be:
Oke, hup en nu je bedje in!



eerst mn tanden poetsen hoor

30-06-2010, 01:19

Citaat door Perfect-Lover:
Het is allemaal sarcastisch bedoeld Mijn broer, die 13 jaar ouder is dan ik ben diet echt niet met mij. Maar ja , verveling.



Hahaha ikdacht al Had al helemaal een verhaal getyptt

30-06-2010, 01:20

Citaat door mvrtje-me:
Hahaha ikdacht al Had al helemaal een verhaal getyptt



ahahahah

30-06-2010, 01:21

Citaat door Perfect-Lover:
Het is allemaal sarcastisch bedoeld Mijn broer, die 13 jaar ouder is dan ik ben die doet echt niet zo met mij. Maar ja , verveling en vermoeidheid.. ik weet dan krijg je dit soort topics


Hoezo dat?

30-06-2010, 01:21
Zulke broers die zeggen tegen hun zusje dat ze niet naar buiten mag is gewoon omdat ze niet willen dat hun zusje hen ziet met meisjes en slechte dingen doen
Ze verbergen hun zusje thuis voor de fouten die ze zelf maken,zie ik genoeg in mijn omgeving.

30-06-2010, 01:22
Broers die zich zo gedragen tegenover hun zussen/zusjes, zijn de grootste xxxxxx ever.

30-06-2010, 01:22



Citaat door CactusRif:
Zulke broers die zeggen tegen hun zusje dat ze niet naar buiten mag is gewoon omdat ze niet willen dat hun zusje hen ziet met meisjes en slechte dingen doen
Ze verbergen hun zusje thuis voor de fouten die ze zelf maken,zie ik genoeg in mijn omgeving.

Dan hebben ze jou niet genoeg verborgen blijkbaar...

30-06-2010, 01:23
Ik dacht al halverwege wanneer ze ons gaat beetnemen met haar "sarcastische" verhaal. Er ontbreekt nog een verassing aan het einde voor de kortzichtigen onder ons.

30-06-2010, 01:23

Citaat door Perfect-Lover:
eerst mn tanden poetsen hoor

Hoeft niet, je tanden zijn tog al geel.

Pagina's : [1] 2