Bekijk volle/desktop versie : ''sommige'' marokkanen denken zo anders..



Pagina's : [1] 2

29-06-2010, 20:53
soubhannallah als een meisje na 23 nog niet getrouwd is dan doen je ze alleen maar pijn in plaats van te zeggen het is je mektab niet..je bent oud aan het worden , overdatum, echt raar..
Ook al zie je dr top uit ze halen je naar beneden..soubhannallah..

ik word zelf binnenkort 25 en ben nog niet getrouwd, maar wat kan ik er aan doen?? Allah soebhanna wa taala heeft het nog niet voor me bepaald...ik luister niet naar mensen maar naar Allah soubhana wa taalaa ..

wie heeft hier ook last van??

29-06-2010, 20:58


Wat kan jou die debiele meningen van anderen schelen. Gewoon je leven leiden en wachten tot je elmakteb is gekomen.

29-06-2010, 20:58

Citaat door GuusGeluk:
ja ik zou maar snel zijn als ik jou was. Je kutje wordt er echt niet strakker op ofzo


het lot niet in mijn handen

29-06-2010, 20:59
Waarom je druk maken denk ik dan. Fuck die mensen.

29-06-2010, 21:00


Ik trek me daar nooit wat van aan, het boeit me ook echt niet. Het is mijn leven

29-06-2010, 21:00
Rustig afwachten

29-06-2010, 21:03

Citaat door 3endek-:
Wat kan jou die debiele meningen van anderen schelen. Gewoon je leven leiden en wachten tot je elmakteb is gekomen.


dat is wel zo...maar het doet wel pijn vooral om het aan te horen, omdat het stom is om zo te denken.. Allah soubhana wa taalla bepaalt alles en niet wij als mens.. echt een rare gedachte..


29-06-2010, 21:06
ik haat het nu om naar bruiloften te gaan ieder keer weer de vraag;

ben je getrouwd? nee hoe oud ben je? zo oud??

echt erg

29-06-2010, 21:11
Ewa safe a zuster ,je moet daar echt ni mee inzitten ,ben net jaartje jonger dan u ,ik zit daar ook ni mee in ,het Is Allah swt die geeft en neemt..
liever alles op zijn tijd en gelukkig getrouwd ,
dan te vroeg getrouwd en gescheiden!
Keep ya head up! Kijk altijd voor u en nooit achter u ,te toekomst zal spreken ,alles fi almaktab a ghti ,InshaAllah Allah i jieblek wahd weldd de nass! :-)

29-06-2010, 21:13
meid! ik snap precies wat je bedoelt...

maar laat ze lekker babbelen! miss moet je een keer meebabbelen! ( gewoon een reactie van" ik weet ook niet wat Allah (soubhana wata3allan) van plan is met mij)

komt goed! geniet gewoon van je vrijgezelle leventje!

29-06-2010, 21:16

Citaat door serieus_meisje:
Ewa safe a zuster ,je moet daar echt ni mee inzitten ,ben net jaartje jonger dan u ,ik zit daar ook ni mee in ,het Is Allah swt die geeft en neemt..
liever alles op zijn tijd en gelukkig getrouwd ,
dan te vroeg getrouwd en gescheiden!
Keep ya head up! Kijk altijd voor u en nooit achter u ,te toekomst zal spreken ,alles fi almaktab a ghti ,InshaAllah Allah i jieblek wahd weldd de nass! :-)


ik zit er altijd mee, omdat het lijkt of een ieder daarmee me opjaagt..maar ik ga het voortaan van me afgooien en me meer baseren op Allah soebhana wa tallaa....je hebt gelijkt meid ameen yarab jou ook!!!inscha allah

29-06-2010, 21:16
Waarom vind je dat erg ?

Doen die scheidingen je niets dan?

29-06-2010, 21:18



Citaat door Sanae-02:
meid! ik snap precies wat je bedoelt...

maar laat ze lekker babbelen! miss moet je een keer meebabbelen! ( gewoon een reactie van" ik weet ook niet wat Allah (soubhana wata3allan) van plan is met mij)

komt goed! geniet gewoon van je vrijgezelle leventje!


ik denk dat ieder marokkaans meisje van 21+ dit mee maakt haaahaha

inscha allah schat dank je!!

29-06-2010, 21:26
ja zeker weten... maar als jij een hart van goud hebt! dan is het tenminste waard om een man te vinden met hetzelfde waarde of miss nog hoger! en het prijs die iemand betaald is 'sbar'!

dus maak je niet druk!.. (doe ik ook niet)!!

29-06-2010, 21:51
Allah ma3a assabieriien!!
Je hoeft echt niet naar de mensen te luisteren die jullie opjagen enzo,want alles is van God swt ,het leven is een test zonder herkansing,dus degene die naar de mensen luistert verliest tijd,want yawm alQiyamaah is het ieder voor zich..ieder wordt apart verantwoordelijk gesteld voor zijn daden...
Gedenkt Allah swt en HIJ zal u gedenken... Ghair InshaAllah voor al mijn broeders en zusters Aminn!!! :-)

Pagina's : [1] 2