Bekijk volle/desktop versie : Politieagenten mishandeld



Pagina's : [1] 2

29-06-2010, 20:35
Politieagenten mishandeld

Twee agenten zijn gisteravond in Amsterdam gewond geraakt bij de arrestatie van twee mannen. Zij grepen in nadat het tweetal hen meerdere keren voor homo had uitgemaakt. De mannen, 25 en 28 jaar oud, verzetten zich hevig.



Eén agent werd volgens een politiewoordvoerder met een whiskeyfles in het gezicht geslagen. Hij liep daarbij een gebroken tand en een gescheurde lip op. Een agente die hem vergezelde kreeg een harde trap tegen haar knie. Een van de mannen kon worden aangehouden met pepperspray. De tweede dader werd besproeid, maar wist te ontkomen. Even later kon hij alsnog worden opgepakt toen hij zich met oogproblemen meldde in een ziekenhuis waar ook de slachtoffers waren.

Bron: Spits

29-06-2010, 20:39


Nikkers uit Venlo.
Zie je gelijk aan die kleding style.

29-06-2010, 20:41
Bekijk hier de beelden van de mishandeling
link

29-06-2010, 20:44
Tuig. Heel lang opsluiten.

29-06-2010, 20:58


www.dumpert.nl...

29-06-2010, 21:01
jammer dat ik het niet gezien had anders had ik ze wel geholpen

29-06-2010, 21:41

Citaat door Moose...:
www.dumpert.nl...



Dat is een filmpje waar een agent een joodse jongen die met eieren gooit een rottrap geeft.

29-06-2010, 21:45

Citaat door Toerki:
jammer dat ik het niet gezien had anders had ik ze wel geholpen
Zeker. Ik zou het jochie stevig hebben vatsgehouden zodat de agemt hem eens flink onder de kont kon blijven trappen om hem wat manieren te leren.

29-06-2010, 21:45
En dan gaat ons belastinggeld naar tasers? Triest.

29-06-2010, 21:46

Citaat door Moose...:
Politieagenten mishandeld

Twee agenten zijn gisteravond in Amsterdam gewond geraakt bij de arrestatie van twee mannen. Zij grepen in nadat het tweetal hen meerdere keren voor homo had uitgemaakt. De mannen, 25 en 28 jaar oud, verzetten zich hevig.



Eén agent werd volgens een politiewoordvoerder met een whiskeyfles in het gezicht geslagen. Hij liep daarbij een gebroken tand en een gescheurde lip op. Een agente die hem vergezelde kreeg een harde trap tegen haar knie. Een van de mannen kon worden aangehouden met pepperspray. De tweede dader werd besproeid, maar wist te ontkomen. Even later kon hij alsnog worden opgepakt toen hij zich met oogproblemen meldde in een ziekenhuis waar ook de slachtoffers waren.
Bron: Spits



tuig EN dom... wat een vreemde combinatie

29-06-2010, 21:49

Citaat door Tiberius:
Zeker. Ik zou het jochie stevig hebben vatsgehouden zodat de agemt hem eens flink onder de kont kon blijven trappen om hem wat manieren te leren.


Nee, je zou heel hard wegrennen en zo bang zijn dat je je gsm niet eens uit je broekzak zou krijgen, al die virtuele Rambo's hier

29-06-2010, 21:51

Citaat door -Womanizer-:
Nee, je zou heel hard wegrennen en zo bang zijn dat je je gsm niet eens uit je broekzak zou krijgen, al die virtuele Rambo's hier
Kom nou. Zo'n jochie heb je gemakkelijk met zijn tweetjes.

29-06-2010, 22:01



Citaat door Tiberius:
Kom nou. Zo'n jochie heb je gemakkelijk met zijn tweetjes.


tuurlijk en je zou net zo 'heldhaftig' reageren als het om blonde kinderen ging.

29-06-2010, 22:07

Citaat door Toerki:
jammer dat ik het niet gezien had anders had ik ze wel geholpen




Citaat door Tiberius:
Zeker. Ik zou het jochie stevig hebben vatsgehouden zodat de agemt hem eens flink onder de kont kon blijven trappen om hem wat manieren te leren.



correctie ik bedoel ik had die jongens geholpen tegen die agent

29-06-2010, 22:15

Citaat door Toerki:
correctie ik bedoel ik had die jongens geholpen tegen die agent



dat begreep ik de eerste keer wel drol,
stoer

Pagina's : [1] 2