Bekijk volle/desktop versie : te weinig vruchtwater



29-06-2010, 20:29
wie heeft dit ook wel eens gehad en hoe ging je daar mee om zeiden ze dat het erg was ????

30-06-2010, 12:25


niemand?????????????

30-06-2010, 12:28
Bij mij constateerde ze op het eind dat ik ook te weinig vruchtwater had bij de gyn en het kind bewoog te weinig. Was toen 41 weken en 1 dag om precies te zijn en werd ook die dag met spoed ingeleid.

30-06-2010, 12:34
jah klopt ik hoor de baby nu ook veel minder maar ze zeggen niks in de zienhuis alleen zei ze van we willen je elke week zien kijken hoe het gaat

30-06-2010, 12:39


Je moet overdrijven en een beetje aandikken de boel. Te weinig vruchtwater is niet goed voor de baby zoals ik heb begrepen en als daarbij nog komt dat een baby te weinig beweegt dan klopt het niet. De mijne was echt subhan Allaah te rustig ik voelde haar misschien 10 x op een dag das veeeeeeeelste weinig.

Hou de beweging van het kind goed in de gaten, tel het desnoods en geef het door.

Je zou vanaf volgende week zoiezo iedere week langs moeten gaan voor controle das een normale procedure dus laat je niet wijsmaken dat het een uitzondering is. Vraag een doorverwijzing naar gyn. die zijn veel beter