Bekijk volle/desktop versie : Onbereikbare liefde!



29-06-2010, 15:58
[Al dagen zie ik je staan. Daar sta je te schitteren, in de verte. Onder een heldere hemel, de zon hoog. Je lijkt onbereikbaar maar toch geef ik de moed niet op. Stap voor stap kom ik dichterbij. Met de felle zon in mijn gezicht trotseer ik elke tegenslag, speciaal voor jou. De beloning zal zoet zijn als ik bij je zal zijn. Jij en ik voor altijd, onze liefde voor eeuwig. Maar zo ver is het lang nog niet, je hebt laten merken dat je niet makkelijk te veroveren bent. Je hebt me duidelijk gemaakt dat ik moeite voor je moet doen. Dag in dag uit, als de zon weer opkomt zie ik je staan.....ik vergeet te eten, ik vergeet te drinken, het enige wat ik wil is bij jou zijn, niets telt, niets hoeft, niets went totdat ik bij je ben. Ik ren, ik struikel, ik kruip door een zee van zand om bij je te zijn. Ik zie je staan en dan glimlach je naar me, je wenkt me, je doet me verlangen naar jouw aanwezigheid. Je verleid me om door te lopen, je danst voor me en dan wil ik niet opgeven. Ik weet, ooit zal ik je bereiken, ooit zal ik je veroveren en dan zal de beloning zoet zijn. Samen zullen we dronken zijn van de liefde en de rust, zoals ik nu dronken ben van de dorst en honger.........



















....mooie Oase, ooit zal ik bereiken, maar eerst zal ik de Fata Morgana moeten verslaan!]

29-06-2010, 16:10



Citaat door Dele7a:
meskien..



een aalsmoes mevrouw voor deze meskien...en hapje uit de watermeloen is meer dan zat

29-06-2010, 16:15

Citaat door CreativeMind:
een aalsmoes mevrouw voor deze meskien...en hapje uit de watermeloen is meer dan zat


El hob mey dir

Kijk nu verpest je het weer, je komt zo gevoelig over. En dan breek je het glas weer. Hapje uit watermeloen iegh tfoe. Hchem chwiya!

29-06-2010, 16:17

Citaat door Dele7a:
El hob mey dir

Kijk nu verpest je het weer, je komt zo gevoelig over. En dan breek je het glas weer. Hapje uit watermeloen iegh tfoe. Hchem chwiya!


wees nooit boos op een meskien...zal je liefdadigheid teniet doen

29-06-2010, 16:59



Citaat door Dele7a:
meskien..

neem het hem niet kwalijk meskine, ...hij is er erg aan toe, zelfs ijlen/fata morgana