Bekijk volle/desktop versie : 2 weken op vakantie, maar waar naartoe?



Pagina's : [1] 2

29-06-2010, 00:22
Hey dames,

mijn man en ik willen in juli 2 weken op vakantie, maar we hebben echt totaal geen idee waar naartoe.

We zijn al naar de volgende landen geweest:

- Maleisie
- Turkije (2 x)
- Italie
- Spanje (2x)
- Frankrijk

De duur van de reis maakt ons niet zo veel uit.. Dus dames alle ideeen, tips, suggesties, ervaringen etc zijn van harte welkom.

29-06-2010, 00:35


Amerika?

Zuid-Afrika? (gniffel)


(Oke ik up wel ff voor je!)

29-06-2010, 02:00
Ben je ook in Rome geweest toen je in Italie was?

De VS, Z-Amerika, een land in Afrika. Er zijn zoveel mooie landen, moeilijk om te kiezen uit zoveel leuks. Een land in Azie, bvb Thailand, lijkt me ook geweldig.

Je zegt dat de duur je niet uitmaakt, maar je gaat sowieso 2 weken toch?

29-06-2010, 06:22
New york

29-06-2010, 07:08


Griekenland Australie Japan

in europa is het nu wel lekker weer geen idee hoe het zit aan de andere kant van de wereld

de tropische landen hebben nu regenseizoen

29-06-2010, 11:14

Citaat door DarkbutLovely:
Ben je ook in Rome geweest toen je in Italie was?

De VS, Z-Amerika, een land in Afrika. Er zijn zoveel mooie landen, moeilijk om te kiezen uit zoveel leuks. Een land in Azie, bvb Thailand, lijkt me ook geweldig.

Je zegt dat de duur je niet uitmaakt, maar je gaat sowieso 2 weken toch?


Ja, we zijn in Rome geweest. Vond de stad zelf super mooi en leuk, maar de mensen . Stelletje racisten.

Maar Z-Amerika of Azie zijn wel opties.
We zater erover na te denken weer richting maleisie te gaan en dat te combineren met thailand.. Ligt toch naast elkaar.
Een andere optie die we hebben is om Oman te combineren met Dubai..

Wie is weleens in deze landen geweest?

Maar we gaan sowieso 2 weken ja..

29-06-2010, 11:15

Citaat door x_Ikrame_x:
Amerika?

Zuid-Afrika? (gniffel)


(Oke ik up wel ff voor je!)



Thanks Chick

29-06-2010, 11:17
je zou naar de maladiven kunnen gaan...
of idd naar dubai

29-06-2010, 11:20

Citaat door sweet_paris:
je zou naar de maladiven kunnen gaan...
of idd naar dubai



2 weken op de Maledive zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten..
Ik heb na horen zeggen dat er weinig te doen is. Het is welliswaar prachtig en je hebt alle privacy die je je maar kunt wensen, maar dat gaat na een paar dagen ook wel weer vervelen denk ik dan...

Maar thanks anyway voor je reactie

29-06-2010, 11:28

Citaat door Mevr_H:
Ja, we zijn in Rome geweest. Vond de stad zelf super mooi en leuk, maar de mensen . Stelletje racisten.

Maar Z-Amerika of Azie zijn wel opties.
We zater erover na te denken weer richting maleisie te gaan en dat te combineren met thailand.. Ligt toch naast elkaar.
Een andere optie die we hebben is om Oman te combineren met Dubai..

Wie is weleens in deze landen geweest?

Maar we gaan sowieso 2 weken ja..


Dubai zou ik niet doen in de zomer meid, is echt niet uit te houden met de hitte.
Egypte is wel een aanrader maar schijnt ook niet te doen ter zijn in de zomer.

Amerika zou je kunnen doen, verenigde staten of zuid amerika (dominicaanse republiek, mexico enz).

29-06-2010, 11:29

Citaat door Mevr_H:
2 weken op de Maledive zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten..
Ik heb na horen zeggen dat er weinig te doen is. Het is welliswaar prachtig en je hebt alle privacy die je je maar kunt wensen, maar dat gaat na een paar dagen ook wel weer vervelen denk ik dan...

Maar thanks anyway voor je reactie


Je zou voor Mauritius kunnen gaan. Is een beetje als de Malediven, maar je kan er ook goed shoppen en uitgaan enz.

29-06-2010, 11:42

Citaat door 3rousaTetouania:
Dubai zou ik niet doen in de zomer meid, is echt niet uit te houden met de hitte.
Egypte is wel een aanrader maar schijnt ook niet te doen ter zijn in de zomer.

Amerika zou je kunnen doen, verenigde staten of zuid amerika (dominicaanse republiek, mexico enz).


Ja, Egypte is ook niet uit te houden in deze periode.. Pff.. Ik houd echt wel van een warm weertje, maar die hitte gaat me echt te ver..

Mexico lijkt me idd ook erg mooi ja.. Het probleem is alleen dat ik niet op het strand op rondom zwembaden wil rondhangen, aangezien ik een hoofddoek draag.

29-06-2010, 11:44



Citaat door 3rousaTetouania:
Je zou voor Mauritius kunnen gaan. Is een beetje als de Malediven, maar je kan er ook goed shoppen en uitgaan enz.



Mauritius.. Hmmm ff googlen

Ben jij er zelf geweest?

29-06-2010, 11:49
Egypte, Dubai, Amerika, Dominicaanse republiek.

29-06-2010, 12:04

Citaat door Mevr_H:
Mauritius.. Hmmm ff googlen

Ben jij er zelf geweest?


Mijn vriendin is er geweest een aantal jaar terug. Hmmm even denken in welke maand het ook alweer was... Volgens mij wel rond de zomerperiode maar weet het niet zeker.
Ze vond het in ieder geval echt een aanrader. Ze kwam terug met hele mooie met henna versierde handen en ze had veel geshopt. De foto's waren ook echt supermooi! Het is niet goedkoop maar denk ik wel de moeite waard.

Pagina's : [1] 2