Bekijk volle/desktop versie : 1 Ziel 2 Gedachtes



Pagina's : [1] 2 3 4 5

28-06-2010, 22:46

1 Ziel 2 Gedachtes



Proloog

Met tranen verlaat ik mijn ouders, hopend dat ik ze ooit weer zal zien. Dit zal goed zijn voor ons zijn. Ik zal ze een beter leven geven. Want dit is mijn wil, ik moet en zal het bereiken. Mijn doel zal ik zeker bereiken en als ik er ben dan haalt niemand mij meer omlaag. Maar dan ook echt niemand. Ik zal ervoor vechten en niemand die mij tegen houdt.

Een verhaal waar twee werelden bij elkaar komen, een verhaal waar twee zielen een zullen worden. Een verhaal vol liefde, vreugde, romantiek, haat en verdriet. Een verhaal waar de paden van Aya en Amine elkaar zullen kruisen.[/SIZE]

[SIZE="2"]© Copyright. Deze verhaal mag niet gepubliceerd worden of vermenigvuldig worden, zonder toestemming van de maker. [/SIZE]

[SIZE="1"]Ik hoop dat jullie het wat vinden
ps: opbouwend kritiek is altijd welkom


28-06-2010, 22:47


Inhoudsopgave:


Hoofdstuk 1 ''Welcome in Dubai"
Hoofdstuk 2 "Let's go Shop!"
Hoofdstuk 3 "My dream"
Hoofdstuk 4 "2 Years Later"


28-06-2010, 23:19
niemand?

28-06-2010, 23:32

Ben benieuwd

EenUpjeVoorJou..

X JeEersteFannetje


28-06-2010, 23:33


Is het niet ; 2 zielen 1 gedachte ?

28-06-2010, 23:34

Citaat door GestOorde_Amal.:

Ben benieuwd

EenUpjeVoorJou..

X JeEersteFannetje




Ik zal morgen speciaal voor jou een grote vervolg plaatsen beloofd

28-06-2010, 23:34

Citaat door GestOorde_Amal.:
Is het niet ; 2 zielen 1 gedachte ?



haha jah ionderdaad maar heb er mijn eigen draai aan gegeven

28-06-2010, 23:36

Citaat door Miss_Rlovertje:
Ik zal morgen speciaal voor jou een grote vervolg plaatsen beloofd


Citaat door Miss_Rlovertje:
haha jah ionderdaad maar heb er mijn eigen draai aan gegeven


Okeedan..
Dankje meid

X

29-06-2010, 01:18
upp!

29-06-2010, 09:47
Uuuupp
Kzie da je online bent, duss vervolgjj
X Nieuwe fannetje

29-06-2010, 18:57
meiden ben bezig emt een vervolg

29-06-2010, 18:58
Fan erbij
schrijf snel vervolgje

29-06-2010, 19:20


Hoofdstuk 1 “Welcome in Dubai”


“Beba, yema ik zal terug komen geloof mij. Ik zal jullie helpen.” Ik liet mijn tranen op de vrije loop. Dit was het dan misschien zou ik ze wel nooit meer zien. Oeff ik werd gek, gelukkig ging mijn vriendin mee aangezien zij ook architect wou worden. We zouden zo naar Dubai gaan. Mijn leven zal drastisch veranderen dat is nu al een feit ….

Wauw Mina en ik keken onze ogen uit het was zo mooi hier. Mooier dan op de foto’s. We waren eindelijk aangekomen in de avond en dit was onze uitzicht:



Het was zo mooi. We besloten nu te gaan slapen en morgen te gaan shoppen. We hadden onze nachtrust wel verdient. We overnachten in de hotel van een oude vriend van Mina’s vader. Het was een erg aardige man. We mochten gratis hier verblijven totdat we genoeg geld hadden voor een eigen appartement aangezien alles hier duur was.

Volgende dag



“Aaaaaaaah” Ik gaapte het uit, mijn god wat ik had ik lekker geslapen. Ik hoorde dat Mina de douche al in was gegaan. “Minaaaaaaaaaaaaaaaaa snel ik moet er ook in!!” “Jaaaaaaaaaaaah ik ben bijna klaar”Schreeuwde ze terug. Ik antwoordde dat ik die “ja”van haar wel kende want als ze ja zei betekende het eigenlijk nee. “Minaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa snel!! Je zei een halfuur geleden dat je bijna klaar was.” Eindelijk ze kwam eruit. Nadat ik gedoucht had en mijn kleren aanhad gedaan vertrokken we, dit zou een leuke dag worden dat was zeker.

29-06-2010, 20:09
UPP

xnieuwefann

29-06-2010, 21:08
Uppaa
mooi vervolgje meid

Pagina's : [1] 2 3 4 5