Bekijk volle/desktop versie : Uitmaken



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

28-06-2010, 01:56
Had 2-jarig relatie met een meisje..serieuze intenties etc..ik stond op het punt om met haar te verloven, maar zoals vaker hadden we ruzie en heb haar uitgescholden. Ze voelde zich zo erg gekwetst dat ze het meteen heeft uitgemaakt.

Mijn vraag aan de dames is: hadden jullie ook zo gehandeld? Ik heb heel lang het goed te maken, maar het is me niet gelukt. Verder was ik helemaal gek op haar, en wilde met haar trouwen.

28-06-2010, 01:58


Gelijk heeft ze,een jongen die je uitscheld is geen geschikte huwelijkspartner

28-06-2010, 01:59
Gelijk heeft ze,een jongen die je uitscheld is geen geschikte huwelijkspartner

Ben ik niet met jou eens...als je geemotineerd bent roep je vaak dingen die je niet meent.

28-06-2010, 02:00
Groot gelijk. Twee jaar aan het lijntje houden om haar vervolgens uit te schelden. Donder op dan.

28-06-2010, 02:01


Denk je dat die snollen beter verdienen dan uitschelden dan?

28-06-2010, 02:01
Ligt eraan voor wat je haar uitmaakt. Dat is dan alsnog geen reden,stel dat jullie getrouwd zijn en je wordt kwaad,dan is het toch ook geen reden dat je haar een klap geeft.

28-06-2010, 02:01

Citaat door Rebel666:
Denk je dat die snollen beter verdienen dan uitschelden dan?
Jij bent zeker een rebel. kssssht

28-06-2010, 02:01

Citaat door Vydushki:
Groot gelijk. Twee jaar aan het lijntje houden om haar vervolgens uit te schelden. Donder op dan.


Je kraamt onzin uit met aan het lijntje houden...ik wil nog steeds met haar trouwen. Dat is het probleem niet

28-06-2010, 02:02

Citaat door Halal23:
Gelijk heeft ze,een jongen die je uitscheld is geen geschikte huwelijkspartner

Ben ik niet met jou eens...als je geemotineerd bent roep je vaak dingen die je niet meent.




Ik ben van mening dat je dan juist dingen roept die je meent. Dingen die je altijd achterwege hebt gehouden vanwege fatsoen, maar als je boos bent, gooi je dat beetje fatsoen als het ware weg en schijnt de ware aard door.

28-06-2010, 02:03

Citaat door Temsamanegirl18:
Ligt eraan voor wat je haar uitmaakt. Dat is dan alsnog geen reden,stel dat jullie getrouwd zijn en je wordt kwaad,dan is het toch ook geen reden dat je haar een klap geeft.


Ik sla geen vrouwen...het feit dat we beiden koppig zijn heb ik wat geroepen. Achteraf niet netjes jah

28-06-2010, 02:04

Citaat door Halal23:
Je kraamt onzin uit met aan het lijntje houden...ik wil nog steeds met haar trouwen. Dat is het probleem niet


Mannen met praatjes, bah. Kom met daden, dan zal ze je terugnemen. Geloof me op mijn woord.

28-06-2010, 02:05
En ja, ze heeft gelijk om het uit te maken. Iemand die je uitscheld is je niet waard. Zoveel eigenwaarde heeft ze dus nog wel.
Dit soort relaties gaan toch altijd van kwaad naar erger. Beter wordt het in ieder geval niet. Dus beter dat ze het nu gestopt heeft, voor jullie daadwerkelijk die stap hadden genomen om te trouwen. Anders zat ze vast aan iemand die haar niet respecteert en dat wil geen enkele vrouw.

28-06-2010, 02:05



Citaat door kaoutar_tanger:
Ik ben van mening dat je dan juist dingen roept die je meent. Dingen die je altijd achterwege hebt gehouden vanwege fatsoen, maar als je boos bent, gooi je dat beetje fatsoen als het ware weg en schijnt de ware aard door.



Waar haal je deze theorie vandaan. Volgens mij is ieder persoon anders..als ik boos ben dan roep ik dingen die niet altijd meen. Puur uit frustratie. Het gaat hier om incasseringsvermogen

28-06-2010, 02:07

Citaat door Vydushki:
Mannen met praatjes, bah. Kom met daden, dan zal ze je terugnemen. Geloof me op mijn woord.


Ik zou niet zoveel moeite doen voor iemand waar ik weet dat het niets wordt. Ik geloof je niet

28-06-2010, 02:08

Citaat door kaoutar_tanger:
En ja, ze heeft gelijk om het uit te maken. Iemand die je uitscheld is je niet waard. Zoveel eigenwaarde heeft ze dus nog wel.
Dit soort relaties gaan toch altijd van kwaad naar erger. Beter wordt het in ieder geval niet. Dus beter dat ze het nu gestopt heeft, voor jullie daadwerkelijk die stap hadden genomen om te trouwen. Anders zat ze vast aan iemand die haar niet respecteert en dat wil geen enkele vrouw.



Liefde overwint alles...alleen zwakkelingen denken zo

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13