Bekijk volle/desktop versie : Hoe het westen laagdunkend over het afrikaanse voetbal denkt



Pagina's : [1] 2

28-06-2010, 01:24
[

Wat een rasisten tot op het bot het zit er nu eenmaal in bij ze.
Niet 1 wedstrijd na analyse is er positief gepraat over een afrikaans land noch over het WK de organisatie noch over een wedstrijd.

Als BV Ghana een fout maakte dan was het een domme fout amateuristisch en zelfs VVV kan het beter Maar als een europees land een fout maakt is het ach dat was gewoon pech kan gebeuren.

Dan heb je de comentatoren die het ergste zijn van allemaal wat kan ik mij er aan ergeren zeg gatverdamme
zei er weer laatst 1 bij een spel moment ja en die afrikanen heb ook weer wat geleerd als het dan ging om tijd rekken of schwalbe maken
en afrikanen leren snel bij zo van alles wat een blanke dan in dit geval deed was subliem en al voorbedacht.

de manier van presenteren en de onderscheid maken tussen afrika en het westen op zo een dengrerende manier is toch niet normaal

ben ik de enige die dit is opgevallen ]

28-06-2010, 01:28


Ze vergroten de fouten van een afrikkaans land 10 keer groter..

Sneijder geeft een foute paas en ze zeggen.. Oh kan gebeuren
Doet Asamoah dat.. Dan is ie ongedisciplineerd... 11 afrikanen kunnen niet samen spelen enz.

Die analisten sporen niet.

28-06-2010, 01:33
Laten we eerlijk zijn afrikanen zijn tactisch heel zwak.

28-06-2010, 01:36

Citaat door Trissintie:
Laten we eerlijk zijn afrikanen zijn tactisch heel zwak.

Er zijn wel meer landen die tactisch zwak zijn. Het heeft niet alleen met afrika te maken.

28-06-2010, 01:39



Citaat door Trissintie:
Laten we eerlijk zijn afrikanen zijn tactisch heel zwak.



vind je het gek ze hebben niet de middelen die het westen heeft als het gaat om opleiden


ze vergeten wel dat veel afrikaanse voetballers bij top club's spelen

en afrikaanse landen nu al jaren getraind worden door europese trainers

dus die inhaalslag is al aan de gang

maar de manier hoe ze het overbrengen is echt laf en zwak

28-06-2010, 01:40
Niet waar. In deze achtste finales heb je nauwelijks tactisch zwakke landen. Mexico in mindere maten Ghana en slowakijen. Maar de rest is tactisch superieur aan alle afrikaanse landen.

28-06-2010, 01:41

Citaat door MISTERFUNKSTYLE:
Er zijn wel meer landen die tactisch zwak zijn. Het heeft niet alleen met afrika te maken.



ik vind dit hele wk niet echt goed niet 1 land heeft totaal kunnen overtuigen

ben benieuwd wie dit jaar kampioen gaat worden iedereen maakt evenveel kans als je het mij vraagt ja Ghana ook als ze 100% strijden

28-06-2010, 01:43

Citaat door Trissintie:
Niet waar. In deze achtste finales heb je nauwelijks tactisch zwakke landen. Mexico in mindere maten Ghana en slowakijen. Maar de rest is tactisch superieur aan alle afrikaanse landen.



superieur


we zullen zien wat ghana gaat doen

ik kom hier nog op terug je denkt toch niet dat Ghana zo ver is gekomen met zo een slimme uitgekookte trainer die daar nu zij om zich te laten behandelen als oefen materiaal


ik weet zeker dat ze alles er aan gaan doen om in de race te blijven

28-06-2010, 01:45

Citaat door moessie4you:
vind je het gek ze hebben niet de middelen die het westen heeft als het gaat om opleiden


ze vergeten wel dat veel afrikaanse voetballers bij top club's spelen

en afrikaanse landen nu al jaren getraind worden door europese trainers

dus die inhaalslag is al aan de gang

maar de manier hoe ze het overbrengen is echt laf en zwak

Ik begrijp watje bedoelt. Dat het commentaar altijd anti Afrika is. Je moet Canvas kijken engeen. Ned. 1.

Afrikaanse topspelers in Europa weten hoe ze tactisch moeten spelen. Worden ze gemixed met spelers uit zwakke landen of Afrikaanse landen. Dan gaat het mis. Dat kan een coach niet goedmaken. De enige die dat goed heeft gedaan is Egypte. Die spelen in een competitie en je ziet dat ze tactisch heel sterk zijn tegen Europese landen

28-06-2010, 01:50

Citaat door moessie4you:
superieur


we zullen zien wat ghana gaat doen

ik kom hier nog op terug je denkt toch niet dat Ghana zo ver is gekomen met zo een slimme uitgekookte trainer die daar nu zij om zich te laten behandelen als oefen materiaal


ik weet zeker dat ze alles er aan gaan doen om in de race te blijven
dat gaan ze zeker doen en ik hoop dat ze het gaan redden. Maar dat neemt niet weg Ghana tactisch niet zo sterk is.

28-06-2010, 01:55

Citaat door Trissintie:
Laten we eerlijk zijn afrikanen zijn tactisch heel zwak.


ik zal eerlijk zijn. ik vind ghana tot nu toe tactischer/beter dan nederland.

28-06-2010, 02:20

Citaat door Trissintie:
dat gaan ze zeker doen en ik hoop dat ze het gaan redden. Maar dat neemt niet weg Ghana tactisch niet zo sterk is.



ghana word kampioen

28-06-2010, 02:25



Citaat door gatarisch:
ghana word kampioen


kampioen in wat? maak je zin af aub

28-06-2010, 02:29

Citaat door jamila1234:
kampioen in wat? maak je zin af aub



Ze is aan het dromen
Neem haar maar niet Serieus.

28-06-2010, 02:34

Citaat door Knaller_chiller:
Ze is aan het dromen
Neem haar maar niet Serieus.


de meesteeee droooooooomen zijn bedrog

Pagina's : [1] 2