Bekijk volle/desktop versie : Hij belt niet :(



Pagina's : [1] 2 3

26-06-2010, 20:49
Een jongeman zit al een jaar achter me aan. In het begin moest ik niets van hem hebben, maar op een dag was er een ommekeer. Ik begon iets in hem te zien. Misschien was het zijn lach, of zijn tederheid.

Moehim. Ik heb hem anderhalve week geleden mijn nummer gegeven. Hij heeft me toen gelijk opgebeld en we hebben een leuk gesprek gehad. Nu zijn we anderhalve week verder en hij laat niks meer van zich horen.

Wat moet ik hiervan denken?

26-06-2010, 20:51


Dan bel je hem. Of wacht je op shi helderziende van MNL die je gaat vertellen wat er aan de hand is?

26-06-2010, 20:52
drop dead

26-06-2010, 20:52

Citaat door Alotofquestions:
Een jongeman zit al een jaar achter me aan. In het begin moest ik niets van hem hebben, maar op een dag was er een ommekeer. Ik begon iets in hem te zien. Misschien was het zijn lach, of zijn tederheid.

Moehim. Ik heb hem anderhalve week geleden mijn nummer gegeven. Hij heeft me toen gelijk opgebeld en we hebben een leuk gesprek gehad. Nu zijn we anderhalve week verder en hij laat niks meer van zich horen.

Wat moet ik hiervan denken?


Dan bel jij hem toch.

26-06-2010, 20:53



Citaat door Jeblie:
drop dead

jeblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeee

26-06-2010, 20:53
Het is zijn verjaardag en hij wil die in alle rust vieren.

26-06-2010, 20:53

Citaat door Alotofquestions:
Een jongeman zit al een jaar achter me aan. In het begin moest ik niets van hem hebben, maar op een dag was er een ommekeer. Ik begon iets in hem te zien. Misschien was het zijn lach, of zijn tederheid.

Moehim. Ik heb hem anderhalve week geleden mijn nummer gegeven. Hij heeft me toen gelijk opgebeld en we hebben een leuk gesprek gehad. Nu zijn we anderhalve week verder en hij laat niks meer van zich horen.

Wat moet ik hiervan denken?

hij heeft je in zijn macht nu al wouw ga er niet verder over piekeren ga verder zo gaat hij verder doen weet ik zeker !!! en bel hem niet !!!!! nooit niet laat hem voor maltijd achter jou aangaan ondanks dat je gek op hem bent laat het niet merken dat je te gek op hem bent

26-06-2010, 20:54
dan bel je hem toch.. waarom zo moeilijk doen..als het makkelijk kan.

26-06-2010, 20:54

Citaat door Ghzalaa:
jeblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeee


Hey gekke

26-06-2010, 20:54

Citaat door _______:
Dan bel je hem. Of wacht je op shi helderziende van MNL die je gaat vertellen wat er aan de hand is?


Hij belde anoniem.

26-06-2010, 20:55

Citaat door Ghzalaa:
dan bel je hem toch.. waarom zo moeilijk doen..als het makkelijk kan.


Ik heb zijn nummer niet.

26-06-2010, 20:56

Citaat door unburn-88:
hij heeft je in zijn macht nu al wouw ga er niet verder over piekeren ga verder zo gaat hij verder doen weet ik zeker !!! en bel hem niet !!!!! nooit niet laat hem voor maltijd achter jou aangaan ondanks dat je gek op hem bent laat het niet merken dat je te gek op hem bent


Hoe moet ik dat doen?
Hij belt niet eens om te vragen hoe het met me gaat.

26-06-2010, 20:56



Citaat door Alotofquestions:
Hij belde anoniem.


.

Ga verder met je leven ga.

26-06-2010, 20:57

Citaat door Jeblie:
Hey gekke

hoe is het?

Voor wie sta je in de WK

Mijn team gaat winnen (HOLLAND/BRAZILLIE)

26-06-2010, 20:57

Citaat door Alotofquestions:
Ik heb zijn nummer niet.



dus je liet hem privé bellen? hahahahahah

Pagina's : [1] 2 3