Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Den Haag - winkelen



26-06-2010, 19:46
Ik ben van plan om volgende week zaterdag te gaan winkelen in den Haag, ik ben er nog nooit geweest en kom van ver dus wil graag jullie advies?
Waar kan ik het beste zijn voor (goedkope) zomerkleding/sale (ben gek op tuniekjes, jurkjes, maxi jurken etc)? Waar liggen de grote winkelketens? Ik wil o.a ook naar de Haagse Markt, dus ik denk dat ik eerst naar die markt ga en van daaruit naar het winkelcentrum (of zijn er meerdere winkelcentra? ) (welke lijn moet ik dan nemen?)

Alvast bedankt voor het beantwoorden

26-06-2010, 21:00


Tram 6 hobbemaplein daar stap je uit voor de haagse markt, stopt ook bij spui ( de stad) en stopt op centraal station.

Je hebt gewoon de standaard winkels, h&m, zara, mango, maar je hebt ook heel veel kleine boutiekjes je moet gewoon rond kijken in de stad.

Als je nog vraagjes hebt kan je ze gewoon stellen.

26-06-2010, 22:04

Citaat door mevr0uwtjelief:
Tram 6 hobbemaplein daar stap je uit voor de haagse markt, stopt ook bij spui ( de stad) en stopt op centraal station.

Je hebt gewoon de standaard winkels, h&m, zara, mango, maar je hebt ook heel veel kleine boutiekjes je moet gewoon rond kijken in de stad.

Als je nog vraagjes hebt kan je ze gewoon stellen.


Bedankt voor je reactie meid!
Ik weet dat als ik uitstap vanaf Holland spoor ik tram 11/12 moet pakken naar de Haagse markt (Hobbemaplein/Hoefkade?) En vanaf centraal tram 6 moet pakken ja.. En als ik klaar ben met de markt en ik wil ergens anders heen? Welke lijn moet ik dan pakken of ligt het winkelcentrum op loopafstand?

26-06-2010, 22:10

Citaat door -SUMMERCHICK.:
Bedankt voor je reactie meid!
Ik weet dat als ik uitstap vanaf Holland spoor ik tram 11/12 moet pakken naar de Haagse markt (Hobbemaplein/Hoefkade?) En vanaf centraal tram 6 moet pakken ja.. En als ik klaar ben met de markt en ik wil ergens anders heen? Welke lijn moet ik dan pakken of ligt het winkelcentrum op loopafstand?


Klopt je kan als je vanaf Holland spoor komt 11/12 pakken naar de markt en vanaf daar als je klaar bent en naar de stad wilt kan je tram 6 pakken naar spui en dan ben je in het centrum.

graag gedaan!

30-06-2010, 19:25


Oke!

En waar ligt de winkel freemark?
Gewoon in het centrum?

30-06-2010, 20:08

Citaat door -SUMMERCHICK.:
Oke!

En waar ligt de winkel freemark?
Gewoon in het centrum?


Ja, die is gewoon in het centrum. Als het goed is bij de Blokker in de buurt.

30-06-2010, 20:51
Ik raad je ipv Denhaag... Rotterdam aan!

30-06-2010, 21:11

Citaat door sra18:
Ja, die is gewoon in het centrum. Als het goed is bij de Blokker in de buurt.


Oke dank je!


Citaat door Noor-El-Islaam.:
Ik raad je ipv Denhaag... Rotterdam aan!


Den Haag staat al vast