Bekijk volle/desktop versie : Paspoort La carte nationale gestolen



26-06-2010, 11:19
Hallo

Mijn paspoort en lacarte nationale zijn gestolen uit mijn auto.

Hoelang duurt het voordat ik nieuwe ter beschikking heb, want 16 juli ga ik naar Marokko?

26-06-2010, 13:08


Paspoort een week.
Maar die carte nationale kan heeeel lang duren. Je moet vragen of je een tijdelijke carte mag... En anders net als Nederlanders als ze daar heen gaan, zo snel mogelijk een visum aanvragen.

26-06-2010, 13:13
als je het over een NL paspoort hebt die kan je binnen 5dagen of zelfs 2 dagen versneld krijgen, marokkaans paspoort en la carte kan soms 3 maanden duren. Voor die la carte kun krijg je dan een papiertje mee die je kunt tonen aan de douane.

26-06-2010, 13:22
doe meteen aangifte
me broer zijn paspoort is jaren terug ook gestolen hij heeft aangifte gedaan maar is in marokko opgepakt om dat iemand anders met zijn ouder paspoort het and is ingekomen
en zeide ze dat me broer dus die paspoort aan iemand heeft verkocht
hij heeft drie dagen in de cel gezeten gelukkig heeft me oom conecties anders was het een ramp

neem je aangifte en alles mee voor de zekerheid

26-06-2010, 14:57


dus marokkaans paspoort 1 week, la carte half jaar

26-06-2010, 19:37
Als het goed is krijg je een reisdocument. Ik heb ook geen Marokkaanse Id-kaart maar ik heb wel een reisdoc. gekregen.

Ga aanvragen en je krijgt reisdocument waarmee je toegang krijgt tot Marokko.

Veel succes

27-06-2010, 00:00
Nu moet ik denken aan 2 jaar terug in Marokko, toen ik de paspoorte/ papieren van mijn moeder vader gezin had kwijtgeraakt.We waren 3ed net aangekomen.We hadden heel het huis op zen kop gezet iedereen in paniek.Mijn vader ging al bellen en dinge regelen later vonde we die gewoon in mijn tas.Terwijl ik daar tig keer in had gekeken.

27-06-2010, 15:49
Een nooddocument aanvragen bij de marokkaanse consulaat