Bekijk volle/desktop versie : Maleisie?



25-06-2010, 16:40
Een aanrader of niet? Ben je er geweest, geef dan tips, hoe wat en waar?

25-06-2010, 16:51


vooral voor meiden met een hoofddoek die zijn geweest. Zijn er plekken waar je prive aan het strand kan liggen,of zwemmen?

25-06-2010, 16:54
Ja zeker aanrader en zeker stranden waar je alleen kunt liggen vraag het aan lokale mensen of rondrijden tot je plekje vindt en boek aub geen allin.

25-06-2010, 16:55

Citaat door nadiak:
Ja zeker aanrader en zeker stranden waar je alleen kunt liggen vraag het aan lokale mensen of rondrijden tot je plekje vindt en boek aub geen allin.


Leuk! En waar ben jij dan geweest, welke plekken? En ben je met of zonder kids gweest?

25-06-2010, 16:59


Nee we hadden nog geen kinderen toen, maar je kunt ze gerust meenemen hoor. Ben in Kuala Lumpur geweest en Penang, dit in combinatie met een rondreis in Thailand.

Ben 2 maanden geleden naar Cuba geweest en me dochter meegenomen, ook een rondreis. Was goed te doen, maar mijn dochter past zich makkelijk aan.

25-06-2010, 17:02

Citaat door nadiak:
Nee we hadden nog geen kinderen toen, maar je kunt ze gerust meenemen hoor. Ben in Kuala Lumpur geweest en Penang, dit in combinatie met een rondreis in Thailand.

Ben 2 maanden geleden naar Cuba geweest en me dochter meegenomen, ook een rondreis. Was goed te doen, maar mijn dochter past zich makkelijk aan.


Draag je ook een hoofddoek?
Ja sorry hoor, misschien rare vraag...
Maar ik draag hem net een maandje, en weet nu echt niet wat ik met me vakantie's moet doen. Voorheen waren het altijd lekkere strandvakantie's enz
Dus tips please

25-06-2010, 17:10

Citaat door mimija:
Draag je ook een hoofddoek?
Ja sorry hoor, misschien rare vraag...
Maar ik draag hem net een maandje, en weet nu echt niet wat ik met me vakantie's moet doen. Voorheen waren het altijd lekkere strandvakantie's enz
Dus tips please


Wuahaha ja draag em al heel lang, soms kan ik wel een paar daagjes aan een strand liggen als je een geschikt strand vindt maar je bent afhankelijk van wat je vindt of wat iemand je aanwijst en ik vindt het niet erg als mijn man en nu ook mijn meisje samen gaan zwemmen en dat ik gewoon op het strand zit met kleren met hoofddoek om.

Vaak bezoeken we leuke plaatsen, bijzondere dingen om te zien en ik ben heel erg van het fotograveren, dus ben ik altijd om zoek naar mooie plaatjes om foto's te maken. Strandvakantie is trouwens wel het saaiste wat je kunt doen in een land waar je nooit geweest bent, zoek lekker een theehuisje of soortgelijk op en knoop een gesprek aan met (wildvreemde) plaatselijke bevolking of heel heel heel soms een andere toerist om ideeen op te doen.

maar ik heb al veel verhalen vertelt over mijn vakanties en nu moet ik gaan koken. oh ja ook lekker eten en ideeen opdoen hoe je het thuis kunt namaken