Bekijk volle/desktop versie : Niet tevreden...



24-06-2010, 22:36
Hai dames,

Elke keer is er wel iets waarvan ik zeg, als dat geregeld is wil ik niets meer..
maar wollah ik word gek van mij zelf nu...
Ik wou graag een huis, dat heb ik eindelijk gekregen, ik heb een super echtgenoot alhamdoulilah!! Maar er is iets dat mij ontevreden houdt op dit moment... Ik zit nu 's avonds op de bank en om me heen te kijken..is dit alles? Ik haat dit van mijzelf. Ik koop alleen maar onzin en loop alleen maar geld te verspillen...en verder helemaal niks...

24-06-2010, 22:42


Ja, maar doe je naast thuis zitten andere dingen die je eventueel voldoening kunnen geven?

24-06-2010, 22:44

Citaat door Vlampje:
Ja, maar doe je naast thuis zitten andere dingen die je eventueel voldoening kunnen geven?


Hele dag rondrijden, familie zien, met me man winkelen, uit eten, van alles..
maar nu is mijn man eventjes weg, en voel ik me heel erg eenzaam en klote.. ik snap echt niet waarom!

24-06-2010, 22:54
misschien moet je uitvinden wat de dingen zijn die je belangrijk vindt in het leven..heb je dit altijd gehad? ben je altijd iemand geweest die ontevreden is...werk je niet? zijn er dingen waarvan je zegt die heb ik altijd al willen doen, maar toch niet gedaan...misschien kan je je daarop richten...bepaalde cursus volgen, jezelf ontwikkelen op een bepaald vlak..?

24-06-2010, 22:56


Dat heb ik dus soms ook.

24-06-2010, 22:56

Citaat door Malayka23:
misschien moet je uitvinden wat de dingen zijn die je belangrijk vindt in het leven..heb je dit altijd gehad? ben je altijd iemand geweest die ontevreden is...werk je niet? zijn er dingen waarvan je zegt die heb ik altijd al willen doen, maar toch niet gedaan...misschien kan je je daarop richten...bepaalde cursus volgen, jezelf ontwikkelen op een bepaald vlak..?



super goed advies!!

24-06-2010, 23:00
wellicht een idee meer kennis op te doen over het geloof, leer allah swt kennen praktiseer de dien,,

allah swt heeft ons niet geschapen om de hele dag te winkelen en uit eten te gaan etc,, tuurlijk kan jij die dingen doen, maar kennis op doen over het geloof en die in daden uitbrengen zal je zoveel rust geven.

begrijp me niet verkeerd, wellicht doe je al kennis op maar mocht dat niet zo zijn, dan raad ik het je zeker aan,,

Wij zijn mensen en onze nafs wil alleen maar meer en meer. als je dit hebt dan wil je dat, en als je dat hebt dan wil je dit,,, en zo blijf je maar doorgaan!

Veel succes schat met het zoeken naar het juiste antwoord,

24-06-2010, 23:54
Dank jullie wel lieve dames...Ik word een beetje depri als ik teveel nadenk over het leven en de Islam...Ik denk heel veel aan de dood, en dan denk ik, wat heeft het nog voor zin om je best te doen in dit leven? Als ik zomaar uit het niets mijn man kan kwijtraken? Of mijn ouders...ongeloofelijk wat een rotgevoel zit er in mijn maag...

24-06-2010, 23:59
Geen huis, geld, man of zelfs kinderen zal de leemte kunnen invullen die je enkel kunt invullen met de rust en liefde van/voor Allah.

Dus ik raad je aan om jezelf daarop kritisch te bekijken.

25-06-2010, 00:00

Citaat door ImI180:
Hele dag rondrijden, familie zien, met me man winkelen, uit eten, van alles..
maar nu is mijn man eventjes weg, en voel ik me heel erg eenzaam en klote.. ik snap echt niet waarom!



Dus je man is weg en nu ben je depri? Duidelijk een voorbeeld van iemand die zich niet staande weet te houden zonder man. Ga wat doen in plaats van te zitten kniezen. Ga lekker sporten, serieus, sinds ik sport voel ik me echt lekker in mijn vel!!! Het geeft zoveel voldoening. Ewa winkelen is leuk, maar dat is niet wat ik bedoel met voldoening. Je moet het idee hebben dat je je nuttig hebt gemaakt. Nodig je nichtjes uit en help ze met huiswerk, ga lekker naar de bieb, leen een goed boek en lees het uit. Weet ik 't. Er zijn tig dingen die je kunt doen.

25-06-2010, 00:59

Citaat door Vlampje:
Dus je man is weg en nu ben je depri? Duidelijk een voorbeeld van iemand die zich niet staande weet te houden zonder man. Ga wat doen in plaats van te zitten kniezen. Ga lekker sporten, serieus, sinds ik sport voel ik me echt lekker in mijn vel!!! Het geeft zoveel voldoening. Ewa winkelen is leuk, maar dat is niet wat ik bedoel met voldoening. Je moet het idee hebben dat je je nuttig hebt gemaakt. Nodig je nichtjes uit en help ze met huiswerk, ga lekker naar de bieb, leen een goed boek en lees het uit. Weet ik 't. Er zijn tig dingen die je kunt doen.


Je hebt echt gelijk, k ga denk ik maar sporten vanaf nu...Ik studeer ook, maar heb nu niks te doen voor school het is vakantie. Ik zit te denken om een bijbaatje te nemen,callcenter ofzo?

25-06-2010, 00:59

Citaat door zengi:
Geen huis, geld, man of zelfs kinderen zal de leemte kunnen invullen die je enkel kunt invullen met de rust en liefde van/voor Allah.

Dus ik raad je aan om jezelf daarop kritisch te bekijken.


Jij hebt echt gepraat wollah
dank je lieverd, ik ga zeker wat aan mijn imaan doen nu ik zoveel vrije tijd heb..

25-06-2010, 01:01


missch moet je leren alhamdoulilah te zeggen en het ook menen

25-06-2010, 01:02

Citaat door Rach_:
missch moet je leren alhamdoulilah te zeggen en het ook menen


Ik zeg ook elke dag Alhamdoulilah,en ik meen het ook, ik ben hartstikke blij met wat ik heb...maar toch maakt het onzekerheid van het leven mij gek...

25-06-2010, 08:00
Misschien zit je even niet zo lekker in je vel kan toch? gaat wel over...