Bekijk volle/desktop versie : Oppas gezocht voor mijn 3 kleintjes voor vandaag savonds

24-06-2010, 20:44
hoi allemaal ik ben dringend opzoek naar een oppas voor vanavond in antwerpen graag allemaal reageren ik heb zelf een huis waar je kan oppasen of bij jou thusi dat kan ook maar wel in antwerpen neem zo spoedig mogelijk conact met me op
dank u

24-06-2010, 20:53

Stel je vind een oppas vandaag..........

.... En jij gaat je kinderen toe vertrouwen aan een wild vreemde.. Als dit een serieuze topic is, wat ik overigens niet geloof.. Ben je echt gek/zot!

Wie gaat zijn kinderen (zijn dierbaarste bezit) aan een WILD VREEMDE toe vertrouwen, het moet niet gekker worden met de mensen..

Sorry moest dit ff kwijt

24-06-2010, 23:04

Citaat door Peertje22:

.... En jij gaat je kinderen toe vertrouwen aan een wild vreemde.. Als dit een serieuze topic is, wat ik overigens niet geloof.. Ben je echt gek/zot!

Wie gaat zijn kinderen (zijn dierbaarste bezit) aan een WILD VREEMDE toe vertrouwen, het moet niet gekker worden met de mensen..

Sorry moest dit ff kwijt

Dat dacht ik ook al. Echt heel vreemd dit, via internet in 1 avond een vreemde zoeken om op je kinderen te passen. Vage mensen

24-06-2010, 23:11
tiest gewoon!Hoe kun je via deze weg een oppas zoeken?En nog wel drie kleine kinderen,vertrouw jij iedereeen blindelins?echt te triest voor woorden.Waar is jou verantwooordelijkheids gevoel?

24-06-2010, 23:29

Logica.

24-06-2010, 23:56

Citaat door leipe_riffia:
hoi allemaal ik ben dringend opzoek naar een oppas voor vanavond in antwerpen graag allemaal reageren ik heb zelf een huis waar je kan oppasen of bij jou thusi dat kan ook maar wel in antwerpen neem zo spoedig mogelijk conact met me op
dank u

+
la hawla walla quata illabillah

zet dan gelijk kinderen te koop neer ofzo

24-06-2010, 23:57

Citaat door Peertje22:

Sorry moest dit ff kwijt

echt wt je zegt gestoord gewoon

14-12-2010, 16:36

Durf je dat, zomaar je kinderen bij een wildvreemde achterlaten voor een avondje.

14-12-2010, 16:58
topic is van juni dames

14-12-2010, 19:55

Citaat door Maroc_Flower:

Durf je dat, zomaar je kinderen bij een wildvreemde achterlaten voor een avondje.

Waar heb jij deze topic opgerakeld