Bekijk volle/desktop versie : italie en frankrijk



Pagina's : [1] 2

24-06-2010, 16:31
zoals ik al 2 jaar geleden zij bij het ek 2008 die 2 landen zijn niks meer al die hollanders en nep-hollanders waren blij dat ze die 2 landen pakkie gaven.

24-06-2010, 18:08


Dramaa. Allebei de ex-finalisten als laatste geindigd, wat een schande;S!

24-06-2010, 18:10
Italie ging wel strijdend ten onder.

24-06-2010, 18:17
italie is wel genaaid door de scheids, de 2 de goal was geen buitenspel die mannetje stond geleik met verdediger

24-06-2010, 18:17


k hoopte stiekem dat italie doorging en nederland uitschakelde

maar als je kijkt naar het spel van italie, pff .. opgeruimd staat netjes .. gadverdamme wat traag

24-06-2010, 18:18

Citaat door Roffa_hyena:
italie is wel genaaid door de scheids, de 2 de goal was geen buitenspel die mannetje stond geleik met verdediger


was buitenspel overduidelijk zn hele bovenlichaam stond buitenspel kom jij

nix genaaid, als je nie eens van slowakije kan winnen is het je eigen dikke schuld

24-06-2010, 18:20
Nu maar hopen dat Slowakije het spel van vandaag speelt tegen Nederland.

24-06-2010, 18:20
ewa clash kom je ff een potje fifa spelen?

24-06-2010, 18:21

Citaat door Cllash:
was buitenspel overduidelijk zn hele bovenlichaam stond buitenspel kom jij

nix genaaid, als je nie eens van slowakije kan winnen is het je eigen dikke schuld



bovenlichaam maar het gaat om de benen, dit is geen Atletiek, benen stonden geleik met die van de verdediger

24-06-2010, 18:56

Citaat door Roffa_hyena:
bovenlichaam maar het gaat om de benen, dit is geen Atletiek, benen stonden geleik met die van de verdediger


Klopt het gaat om de voeten. Als die verder staan dan is het buitenspel. In dit geval was dat niet zo.. misschien echt milimeterwerk.. maar volgens mij was het geen buitenspel.

24-06-2010, 19:11

Citaat door Skietzo_V7:
Italie ging wel strijdend ten onder.

Stijdend ten onder? Pas in de laatste kwartier ja wanneer het ECHT ECHT moest... Het italiaanse voetbal stelt niks voor. Inter wint de CL maar hoeveel italianen staan daar in de basis? Eto'o (kamaroen), Milito (argentinie), Cambiasso, zanetti, samuel (argentinie), maicon, lucio, julio cesar) (brazilie), sneijder (nederland)
Kan me alleen 1 italiaan bedenken en dat is materazzi die de bank warm houd naast de halve italiaan balotelli. Ac milan is ook maar een ploeg vol met oudjes en juve is precies hetzelfde.. Ze geven de jeugd geen kans daar.

24-06-2010, 19:15

Citaat door MarocinoRifino:
Klopt het gaat om de voeten. Als die verder staan dan is het buitenspel. In dit geval was dat niet zo.. misschien echt milimeterwerk.. maar volgens mij was het geen buitenspel.


daarom voeten tellen, alleen bij atletiek geld je hele lichaam, dus die goal was onterecht afgekeurd

24-06-2010, 19:22



Citaat door Roffa_hyena:
italie is wel genaaid door de scheids, de 2 de goal was geen buitenspel die mannetje stond geleik met verdediger

Het was buitenspel. Maar goed ookal was het geen buitenspel. Ik gun het de italianen niet. Op het vorige wk kregen ze met geluk een penalty tegen australie en zijn ze met geluk door gegaan naar de volgende ronde... En tegen frankrijk in de finale hebben ze geluk gehad dat zidane eruit werd gestuurd.

24-06-2010, 19:23

Citaat door Roffa_hyena:
daarom voeten tellen, alleen bij atletiek geld je hele lichaam, dus die goal was onterecht afgekeurd


lees aub de regels van buitenspel een keer door, of kijk jij nooit voetbal?

alleen benen, 3la grap

met je bovenlichaam en hoofd kan je ook scoren, armen tellen niet

24-06-2010, 19:25

Citaat door MISTERFUNKSTYLE:
Het was buitenspel. Maar goed ookal was het geen buitenspel. Ik gun het de italianen niet. Op het vorige wk kregen ze met geluk een penalty tegen australie en zijn ze met geluk door gegaan naar de volgende ronde... En tegen frankrijk in de finale hebben ze geluk gehad dat zidane eruit werd gestuurd.


beetje overdreven veel geluk vind je niet?

die penalty tegen australie tjah das gwn een schwalbe maar alsnog geen geluk want dat dwing je af met die aktie van Grosso

met geluk versla je duitsland niet hoor, ze streden echt in de 2e helft, k weet nog hoe del piero ze redde

ja geluk dat zidane eruit was gestuurd, nou tis meer een domme aktie van zidane dan geluk van italie hoor

Pagina's : [1] 2