Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hoofddoekjes topic...



23-06-2010, 23:19
Plaats hier een foto van kleuren sjaals die je hebt en hoe je hoofddoek draagt....

23-06-2010, 23:56


Dames een vraagje..hoop dat iemand me kan helpen.moet het ff kwijt. het heeft wel betrekking op de topic, een beetje dan
welke kapjes dragen jullie?die zonder streep/met streep of die elastiche?
momenteel draag ik die zonder streep en me linker oor is er echt aan!
letterlijk het doet continu zo een pijn dat ik niet weet wat ik moet doen. ik overweeg naar de dokter te gaan binnenkort.niet dat hij veel kan doen voor mij ofzo maar misschien een cremetje voor de pijn ofzo maar dat terzijde.
ik draag nu aan beide oren een pleister omdat er een wondje zit.voorheen droeg ik de kapjes met streep en had eigenlijk nergens last van.als ik nu die weer opdoe is het net of mijn oren eraf willen vliegen.zit met een probleem nu, want ik heb geprobeerd om zonder kapje mijn hoofddoek te dragen maar het gaat niet.ben altijd zo blij als ik dan thuis ben het eerst wat ook af gaat is mijn sjaal en kapje.
is er iemand die een tip heeft of iets?
ben je dan ECHT SUPER dankbaar

24-06-2010, 00:01
Selaam wa 3alaikoum wa rahmet Allahe wa barakatouh oukhte,

Ik heb hier heel lang last van gehad, en nog steeds. Ik heb wonden op mijn oren, die niet de kans krijgen om bij te trekken, doordat ik iedere dag weer mijn kapje op heb. Ik draag de elastische kapjes, maar ben van mening dat de katoenen kapjes beter zijn. Deze zijn wel wat lelijker, omdat ze snel verkleuren, maar je hebt tegenwoordig kapjes die een mix zijn: elastisch/katoen.

24-06-2010, 00:11

Citaat door Yaboubiah:
Selaam wa 3alaikoum wa rahmet Allahe wa barakatouh oukhte,

Ik heb hier heel lang last van gehad, en nog steeds. Ik heb wonden op mijn oren, die niet de kans krijgen om bij te trekken, doordat ik iedere dag weer mijn kapje op heb. Ik draag de elastische kapjes, maar ben van mening dat de katoenen kapjes beter zijn. Deze zijn wel wat lelijker, omdat ze snel verkleuren, maar je hebt tegenwoordig kapjes die een mix zijn: elastisch/katoen.


wa leikoem wa salaam oughtie!
dank je wel voor het lezen van mijn reactie..ik heb die wonden nu ook.
precies het zelfde.elastisch heb ik niet echt geprobeerd tot nu toe heb ik alleen maar de katoen gebruikt met en zonder streep.
zit er nu al tegen op te kijken om morgen dat kapje op te doen en mijn oor te voelen branden
ik smeer er nu elke avond vasaline op in de hoop dat het korstje verzacht en weg gaat.het blijft een litteken maar dat intreseert me vrij weinig.
dank je wel

24-06-2010, 23:36


.................