Bekijk volle/desktop versie : wanneer ik een stel zie die echt islamitish uitzien vrouw met boerka en man met baard



Pagina's : [1] 2

23-06-2010, 22:00
en le3baja vindik het leuk om naar hun te kijken ik vind het gewoon zo mooi


wie heeft dit ook?

23-06-2010, 22:03


Ja prachtig om te zien

Of een meid die over straat loopt met een burqa echt masha allah!

23-06-2010, 22:04

Citaat door Mevr.Loyaal:
Ik vind dat zoo prachtig.. Ze stralen zoveel nour uit.. Meestal zijn het hele verliefde stelletjes.. Doen absoluut niet klef, maar de liefde hangt gewoon in de lucht!

Masha'Allah gewoon




ikwil ook zo worden met mijn toekomstige die ik nog niet weet wie het word

23-06-2010, 22:04

Citaat door Mevr.Loyaal:
Ik vind dat zoo prachtig.. Ze stralen zoveel nour uit.. Meestal zijn het hele verliefde stelletjes.. Doen absoluut niet klef, maar de liefde hangt gewoon in de lucht!

Masha'Allah gewoon



Alleen omdat ze bepaalde (islamitische) kleding dragen, concludeer je dat?
Het zou heel mooi zijn in de werkelijkheid, maar ik denk dat je te naief bent..

23-06-2010, 22:04


Jaaa echt masha'allaaah zoo schattig!

of als je zo oude man ziet lopen met zijn vrouw.

echt zo cutee

dan hoop ik echt dat ik ook zo bij ga lopen met me mannetje insha'allaah

23-06-2010, 22:05
Ik, ik zag het vandaag!! zo mooi men..alleen had ze geen bourka maar gewoon lang gekleed maar ik vind het mooi om te zien.

23-06-2010, 22:06

Citaat door Indestructable-:
Jaaa echt masha'allaaah zoo schattig!

of als je zo oude man ziet lopen met zijn vrouw.

echt zo cutee

dan hoop ik echt dat ik ook zo bij ga lopen met me mannetje insha'allaah

]


nee niet die al oud zijn ik heb het over jonge dames dit dit dragen en jonge mannen die er zo uitzien weetje hoe schattig dat is

23-06-2010, 22:08

Citaat door Mevr.Loyaal:
Ik vind dat zoo prachtig.. Ze stralen zoveel nour uit.. Meestal zijn het hele verliefde stelletjes.. Doen absoluut niet klef, maar de liefde hangt gewoon in de lucht!

Masha'Allah gewoon



Hoe kan een vrouw met Burka Noor uitstralingen als je niet eens haar ogen ziet

23-06-2010, 22:09

Citaat door rowaida:
]


nee niet die al oud zijn ik heb het over jonge dames dit dit dragen en jonge mannen die er zo uitzien weetje hoe schattig dat is


hahah I know mr ze blijven schattig

23-06-2010, 22:10

Citaat door Mevr.Loyaal:
Nee zuster, ik concludeer alleen over de mensen die ik gezien heb, dat die dus meestal hele verliefde stelletjes waren.. En dat dat het nog mooier maakt om naar te kijken.

Ik heb ze ook gezien, waarbij de vrouw 20 meter achter de man loopt en helemaal geen love in the air was.



Juist, dat bedoel ik..
Het is gewoon zo, dat vele de schijn ophouden buitenshuis.
Dat ze in vol ornaat erbij lopen qua islamitische klederdracht is fantastisch, en erg mooi om te zien, maar om nu te zeggen dat ze vrijwel altijd erg verliefd zijn.. tja.. dat weet je gewoon niet.

23-06-2010, 22:13

Citaat door Mevr.Loyaal:
Nour straal je niet alleen uit in je gezicht.. Maar ook je hele lichaamshouding en je doen en laten..
En bij de meeste zag ik dan wel de ogen
Anyhow.. Het is gewoon mooi om te zien!




Niets moois aan een Burka. Een gimaar is mooi genoeg.

23-06-2010, 22:14

Citaat door Mevr.Loyaal:
Nour straal je niet alleen uit in je gezicht.. Maar ook je hele lichaamshouding en je doen en laten..
En bij de meeste zag ik dan wel de ogen
Anyhow.. Het is gewoon mooi om te zien!




meestal praten ze ook heel zachtjes tegen mekaar he

23-06-2010, 22:17



Citaat door Mevr.Loyaal:
Ik weet niet waar het mis gaat, maar ik zeg heel wat anders dan dat jij zegt..
Een islamitische kleding dragende stel, is niet per definitie een verliefd gelukkig stel.

De Islamitisch kleding dragende stelletjes, waar je zo van af kan lezen dat zij heel verliefd zijn, zijn de mooie stelletjes om naar te kijken. Niets meer en niets minder..



Het is niet mijn bedoeling je woorden om te draaien of iets dergelijks, mijn excuses als je dat even dacht..
Ik zie alleen je tekst staan, 'vrouwen die burka's dragen en mannen met een baard,' en dan staat er: 'dat zijn meestal de hele verliefde stelletjes.'

Maar mijn excuses.

23-06-2010, 22:17
mashallah
ik vind het ook echt heel mooi om naar te kijken
inshallah loop ik er later ook zo bij met mijn mannetje!

23-06-2010, 22:19
ik wil dat ook inshaALLAH..

Pagina's : [1] 2