Bekijk volle/desktop versie : Ik heb net gelogen tegen mijn man :jammer:



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

23-06-2010, 13:47
Salaam dames,

Ik ben inshallah binnenkort jarig. En toevallig was ik vandaag thuis, omdat ik griep heb en migraine. Anyway, ik hoorde de post. Dus ik naar beneden om de post te halen zie ik een envelop met een klein pakketje erin. Mijn mans naam erop. Ik deed het open en vond een klein blauw doosje. Dus ik deed ook dat doosje open en zag een zilveren ketting met een hangertje en op dat hangertje een foto van mij, mijn man en mijn dochtertje

En toevallig vroeg gisteren mijn man waar je in de buurt iets kon graveren. En toen ik vroeg waarom, zei hij dat een vriend iets wilde graveren voor zijn vrouw..

Maar dat was een verassing voor mijn verjaardag en ik heb nu de verassing verpest Hij belde mij net en vroeg of er een pakketje binnengekomen is. Ik zei ja klopt. Dus hij gelijk, moet je niet openmaken hoor, want het is ene onderdeel voor mijn auto wat breekbaar is.

Maar ik heb het al geopend en weet wat er inzit.

Dus ik heb gelogen en gezegd dat ik het niet heb geopend. Nu moet ik even plakband vinden om het dicht te doen..

Ik voel me zo stupid en vind het zielig voor hem, dat ik nu zijn verassing heb verknalt!

Zouden jullie eerlijk vertellen dat je het al heb gezien of je mond houden! Ik kan namelijk heel slecht liegen en kan ook niet verast gaan doen als hij het aan me geeft!

23-06-2010, 13:49


Waarom maak je zijn post dan open

Ja, je hebt het nu gezien dus gewoon maar zeggen. Zoiets hou je toch niet lang voor je

23-06-2010, 13:50
Proberen vol te houden!
maar wel errrugg lief van hem..

23-06-2010, 13:50
Ik vind dat je gewoon eerlijk tegen hem had moeten zijn, dat je open hebt gemaakt voordat hij jou belde..
wij vrouwen zijn altijd nieuwsgierig

23-06-2010, 13:51


ik zou het gewoon gezegd hebben denk k, want ik ben ook erg slecht in liegen hij heeft me altijd door!


Je kan het nog oplossen... Doe de ketting om, zorg voor een oppas voor je kleintje en verras hem als ie thuiskomt (zema als een soort van bedankje) maak een lekker etentje voor jullie tweetjes klaar en zo brengen jullie wat tijd met elkaar, denk niet dat hij het teleurgesteld zal zijn als je het zo overbrengt

23-06-2010, 13:52
Hou het voor je zelf. Hij kijkt waarschijnlijk ook uit naar dat moment als hij je verrast. Ik zou het niet vertellen.

23-06-2010, 13:52
mesha inderdaad volgende keer niet zomaar iets openen als het op zijn naam staat daarom maak ik nooit zijn post open!

23-06-2010, 13:54
Ik zou het wel vertellen dat ik het al gezien heb.

23-06-2010, 13:56
Als je het dicht kunt plakken zonder dat hij het doorheeft, en je kunt acteren, dan gewoon dichtplakken en acteren.

is ook leuk voor hem dat hij je kan verrassen. Lief hoor!

23-06-2010, 13:58
Ik had hem allang opgebeld en alvast bedankt

Ik zou ook niet kunen doen alsof ik het niet heb open gemaakt.

23-06-2010, 14:02
Ik zou het hem zooo gunnen dat ie mij ermee kan verassen en blij kan worden om mijn reactie dat ik serieus doe alsof ik verrast word ermee ..ik ben een beetje gek, i know.

23-06-2010, 14:04
Ik zou acteren hoor, lijkt me echt zielig voor hem als hij weet dat je zijn cadeautje gezien hebt.

23-06-2010, 14:07


Wat schattig! Persoonlijk zou ik het niet vertellen en verrast acteren als hij het aan me geeft

23-06-2010, 14:09


Weet je wat het is! Ik ben heeeel erg romantisch ingesteld. Hij niet echt! Voordat we trouwde wel heel erg, maar toen we eenmaal trouwde niet

Vorig jaar was hij dus mijn verjaardag vergeten! Ik was toen zehma erg boos op hem! Hij kwam de volgende dag toen met een cadeau, maar voor mij was het verpest! I know ik ben kinderachtig, maar een vrouw vind het leuk om te horen dat iemand aan haar denkt en moiete heeft gedaan om iets voor haar te kopen..Toch dames?

Nou, ik denk dus dat hij het extra wil goedmaken door een week van te voren al een cadeau bestellen/zodat hij het op mijn verjaardag volgende week kan geven!

Ik wil dus zijn verassing niet verpesten, omdat ik weet dat hij er echt naar uitkijk om een verbaasde veraste gezicht te zien. En een emotionele gezicht, want dit cadea is echt een super emotionele waarde cadeau..Begrijpen jullie het nog

Maar ben zo slecht in liegen..Ik ben bang dat ik het straks uitflap..


paprika-45 : Als ik niet ziek was, dan had ik het gedaan. Was een slim idee..

23-06-2010, 14:11

Citaat door kingoftheworld:


Ik zie dat je een man bent! Wat moet ik doen? Ik weet dat hij er echt moeite voor heeft gedaan om te bedenken wat hij voor me moet kopen..Ik ben namelijk niet iemand die graag dure spullen wil krijgen, maar meer van de emotionele cadeautjes. Dus een brief, een schilderij van mijn dochtertje die je dan inlijst etc

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6