Bekijk volle/desktop versie : Brief examencommissie HOGER BEROEP!?



23-06-2010, 12:12
Hallo luitjes,

ik heb een aanklacht ingediend bij het examencommissie alleen komt mij dit ten nadele uit. Ik ga daarom hoger in beroep.

Heeft iemand een brief of iets dergelijks zodat ik iets van de opmaak (door een paar zinnetjes) ideeen op kan doen?

Alvast bedankt!


-------------------------------------------
Het verhaal:

Mijn tentamen is kwijtgeraakt. Het gaat om een deficientie toets, waarbij je 4 onderdelen moet halen voordat je de 3 punten toegekend krijgt. Ik heb 3 van de 4 gehaald alleen die is dus spoorloos.
Mohiem, ik had een aanklacht ingediend, en kreeg als respons dat ik in week 26 (volgende week) het tentamen opnieuw mag maken en dat mijn docent een nieuw tt maakt (hij heeft een pesthekel aan me, dus die wordt pittig :moe maar dat is het niet alleen, zij zijn zo lief dat ik zelf 'n dag mag uit kiezen, echter ik ben volgende week amper in Nederland.

Ik zal namelijk maandag t/m woensdag in Ardennen verblijven (dit is een verplichte schooluitje) en donderdag nacht op vrijdag zal ik vertrekken naar Marokko. Mijn opa is erg ziek, het feit dat ik pas vrijdag ga is in principe al hartstikke laat.

Nou zijn zij hem kwijtgeraakt en ga ik die kuttoets niet opnieuw doen of in elk geval moet er iets anders bedacht worden, want ik ben niet van plan donderdag te komen.


Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!!


Een grote groet!