Bekijk volle/desktop versie : PVV tegen halal vlees bij Haagse barbecue



Pagina's : [1] 2 3

23-06-2010, 10:37
DEN HAAG - De PVV-fractie in de Haagse gemeenteraad maakt bezwaar tegen het serveren van halal vlees bij een barbecue vrijdag van de gemeenteraad.

Dit meldt TV West. De Haagse PVV-fractie vindt halal slachten een vorm van dierenmishandeling en een 'uiting van de islamitische ideologie'.

De PVV maakt daar bezwaar tegen, en vraagt daarom het Haagse college om halal vlees te weren uit het Stadhuis. Ook bij evenementen die door de gemeente worden georganiseerd zou halal vlees in de toekomst taboe moeten zijn. (EBO)


23-06-2010, 10:41


Wilders begint de klus kwijt te raken. Hij is pro- Jodendom.

Vlees van zijn meesters moet toch ook alleen Koosjer zijn? Of mogen de jeuten alles en Moslims niets?

Stomme jeut pion.

23-06-2010, 10:45
Hoe zit het dan met koosjer vlees PVV? Zeg je dit ook tegen je joode vrienden wilders? Het koosjer slachten komt namelijk overeen met het islamitisch slachten.

Het slachten
Zoogdieren en vogels moeten op een speciale manier geslacht worden, namelijk door met een vlijmscherp mes in één ononderbroken bewegging luchtpijp en slokdarm door te snijden. De bloedtoevoer naar de hersenen wordt automatisch gestopt en het dier raakt buiten bewustzijn. Hierdoor en door de snelheid van het snijden is kosjer slachten één van de meest pijnloze methodes. Het mag alleen gedaan worden door joden die daarvoor speciaal zijn opgeleid.

23-06-2010, 10:51
Precies. Jij snapt het.

Weet je waarom ik Joden dood eng vindt? Zij WETEN DAT ISLAM de waarheid is en dat het Woord afkomstig is van Allah. (zie tafsier surat An-nisa, zij zijn gierig betreffend kennis)

Maar toch verbergen zij deze kennis tegen beter weten in en veroorzaken fitna overal ter wereld. Media wordt beheerst door zionisten (joden). Anything wordt beheerst door de zionisten.

Wilders is ook maar een pion van deze zionistische propagenda.

23-06-2010, 10:52



Citaat door Zeemermin___:
Wilders begint de klus kwijt te raken. Hij is pro- Jodendom.

Vlees van zijn meesters moet toch ook alleen Koosjer zijn? Of mogen de jeuten alles en Moslims niets?

Stomme jeut pion.


Straks moeten alle halal-slagers weg..

23-06-2010, 10:54

Citaat door Zeemermin___:
Precies. Jij snapt het.

Weet je waarom ik Joden dood eng vindt? Zij WETEN DAT ISLAM de waarheid is en dat het Woord afkomstig is van Allah. (zie tafsier surat An-nisa, zij zijn gierig betreffend kennis)

Maar toch verbergen zij deze kennis tegen beter weten in en veroorzaken fitna overal ter wereld. Media wordt beheerst door zionisten (joden). Anything wordt beheerst door de zionisten.

Wilders is ook maar een pion van deze zionistische propagenda.


Joden streken . Ik heb wilders nooit een slecht woord horen spreken over zijn joden vrienden ach jah ze kunnen ons niks maken

23-06-2010, 10:54
Nee ze kunnen ons inderdaad niks maken Allaah is met ons.

23-06-2010, 10:55
Sukkel dat ie is. Wat ben ik blij dat hij niet in de coalitie zit.

23-06-2010, 10:56
Nee zit ie er niet in? dus t wordt geen pvv cda vvd.

23-06-2010, 11:59
ach dan maken ze hem gewoon wijs dat het niet Halal is, halen ze keurmerk weg, safi probleem opgelost

wij blij, wilders blij

hij spoort niet!!!

23-06-2010, 13:59
Ach ja iedere maand brengt hij wel weer iets nieuws uit, over de islam.

Puur om ons zwart te maken, en ook nog is valse dingen beweren.

Nee wat ze hier in NL doen is dier vriendelijk ? en maar vol mesten in een kleine hok waar ze amper in kunnen bewegen. Vaak wordt het amper verschoond en slapen ze in hun eigen poep en plas.

Na een kleine jaar gelijk slachten !


Vervolgens heb je de joden die ook aan koosjer doen, waarom horen we hier niks over ?

23-06-2010, 15:39
Comet; Klopt, het is een opgestapeld zooitje, huidige kabinet. Wat ik echter begrepen heb, is dat niemand een coalitie met PVV wil vormen

Dan ook nog PvdA en CDA issue.

Die Rutte is volgens mij erger dan Wilders, alleen wilt hij het niet openlijk toegeven.

Grote kans dat NL weer opnieuw moet gaan stemmen? Ach, ze zoeken het maar uit!

Ik heb schijttt, schijt aan de overheiddddd. Ken je die rap. Let niet op mij, begin weer een raar aanval te krijgen. De djin in mij

23-06-2010, 15:47



Citaat door Aboe_Adam:
DEN HAAG - De PVV-fractie in de Haagse gemeenteraad maakt bezwaar tegen het serveren van halal vlees bij een barbecue vrijdag van de gemeenteraad.

Dit meldt TV West. De Haagse PVV-fractie vindt halal slachten een vorm van dierenmishandeling en een 'uiting van de islamitische ideologie'.

De PVV maakt daar bezwaar tegen, en vraagt daarom het Haagse college om halal vlees te weren uit het Stadhuis. Ook bij evenementen die door de gemeente worden georganiseerd zou halal vlees in de toekomst taboe moeten zijn. (EBO)



Als er een manier van slachten is dat diervriendelijk is, dan is het zeker wel halal slachten.

Dierenmishandeling zegt ie...

23-06-2010, 15:48
Ja elketro schokken is wel halal zemma..

23-06-2010, 15:52
Alsof vlees het enige voedsel is wat wij Moslims nodig hebben om te overleven.

Pagina's : [1] 2 3