Bekijk volle/desktop versie : Is jullie man 'nog steeds' zo lief voor jullie?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

22-06-2010, 21:15
Of is dat gaan veranderen nadat jullie bv getrouwd waren, of nadat jullie een aantal jaar getrouwd waren? Of is hij gewoon hetzelfde gebleven. Ik ben hier heel benieuwd naar, reacties zoals; wat gaat jou dat nou weer aan kun je achterwege laten. Je hoeft natuurlijk niet te reageren.

22-06-2010, 21:18


Da wil ik ook wel graag weten..

22-06-2010, 21:21

Citaat door Berberse__:
Da wil ik ook wel graag weten..


Verliefd, verloofd, getrouwd of gescheiden?

22-06-2010, 21:22
we zijn nu inmiddels 4,5 jaar verder en me man is niet veranderd alhamdoulilah ...hij is nog even aardig tegen me zoals op het begin

22-06-2010, 21:23


Ja, natuurlijk. Nog even verliefd, enthousiast, aardig, attent, lief, zorgzaam, behulpzaam als voorheen.

22-06-2010, 21:24
Mijn man is veranderd maar dan op positieve wijze. Nu we in 1 huis wonen lijkt het wel of hij iedere keer steeds meer beseft wat obs leven samen voor hem betekent.

Hij is nog even lief als voor obs trouwen, maar ik voel wel dat het voor hem nu echt forever is!

Is fijn hoor!

22-06-2010, 21:24
wij zijn 4 jaar getrouwd..ik vind dat de band die we nu hebben steeds de goede kant gaat alhamdoellilah hij word gewoon met de aardig en toont bergip we staan nu op 1 lijn alhamdoellilah..de eerste jaar en de jaar toen we verloofd waren was gewoon niet te doen.

22-06-2010, 21:27

Citaat door Benisaidgirl:
we zijn nu inmiddels 4,5 jaar verder en me man is niet veranderd alhamdoulilah ...hij is nog even aardig tegen me zoals op het begin


Dat lijkt me geweldig, ik hoor wel eens dat mannen veranderen wanneer ze jou 'hebben'. Op het begin doen ze van alles voor je, maar zodra jullie getrouwd zijn hij minder moeite voor je doet dan voorheen. Lijkt me onwijs moeilijk, ik wil mijn hele leven lang aandacht van die vent.

Super , InsahAllah blijft het zo!

Citaat door Imane_Arab:
Ja, natuurlijk. Nog even verliefd, enthousiast, aardig, attent, lief, zorgzaam, behulpzaam als voorheen.




Jullie zijn inmiddels een jaartje married, toch?

22-06-2010, 21:28

Citaat door Sfgh:




Jullie zijn inmiddels een jaartje married, toch?


Bijna een jaar en 4 maanden.

22-06-2010, 21:28

Citaat door RedCarpetLook:
Mijn man is veranderd maar dan op positieve wijze. Nu we in 1 huis wonen lijkt het wel of hij iedere keer steeds meer beseft wat obs leven samen voor hem betekent.

Hij is nog even lief als voor obs trouwen, maar ik voel wel dat het voor hem nu echt forever is!

Is fijn hoor!


Het is dus nog beter geworden sinds jullie onder één dak wonen? Hoe ging het voorheen als ik vragen mag, redelijk of gewoon normaal? Sommige mannen veranderen weer positief als ze met je onder één dak wonen, dus het is erg verschillend.

Voelde je dat voorheen niet dan?

Super meid, InsahAllah blijft het zo.

22-06-2010, 21:31

Citaat door LOULOU22:
wij zijn 4 jaar getrouwd..ik vind dat de band die we nu hebben steeds de goede kant gaat alhamdoellilah hij word gewoon met de aardig en toont bergip we staan nu op 1 lijn alhamdoellilah..de eerste jaar en de jaar toen we verloofd waren was gewoon niet te doen.


Super dat het nou de goeie kant op gaat! Zodra je met elkaar onder één dak woont denk ik (lees: denk ik) dat het veel en veel beter kan gaan. Tijdens verlovingen ontstaan er vaak conflicten die nergens over gaan, vaak los je die ook op een rare manier op. Terwijl als getrouwde stel kun je elkaar moeilijk een paar uur negeren, je woont met elkaar onder één dak.

22-06-2010, 21:31

Citaat door Sfgh:
Dat lijkt me geweldig, ik hoor wel eens dat mannen veranderen wanneer ze jou 'hebben'. Op het begin doen ze van alles voor je, maar zodra jullie getrouwd zijn hij minder moeite voor je doet dan voorheen. Lijkt me onwijs moeilijk, ik wil mijn hele leven lang aandacht van die vent.

Super , InsahAllah blijft het zo!




Jullie zijn inmiddels een jaartje married, toch?



ameen inshallah..

Ik heb ook een hekel aan dat soort mannen...me man is echt helemaal niets veranderd het is er alleen nog maar beter op geworden

na bijna 4,5jaar een kindje rijker zijn we nog steeds in love

22-06-2010, 21:31


wij zijn 10 jaar getrouwd en tot op de dag van vandaag toen ik mijn verstandskiezen moest trekken heeft ie en dag vrij genomen om mijn handje vast te houden. en me op te vangen, Echt superrrrrr lief!

22-06-2010, 21:32

Citaat door Imane_Arab:
Bijna een jaar en 4 maanden.


Geweldig, vooral het eerste jaar van het huwelijk lijkt me super.

22-06-2010, 21:34

Citaat door Benisaidgirl:
ameen inshallah..

Ik heb ook een hekel aan dat soort mannen...me man is echt helemaal niets veranderd het is er alleen nog maar beter op geworden

na bijna 4,5jaar een kindje rijker zijn we nog steeds in love


Als ze positief veranderen is het geen enkel probleem, maar minder aandacht schenken aan hun vrouwen omdat ze hun toch al hebben is inderdaad laf en walgelijk!

Dat geloof ik graag, liefde voor elkaar wordt nog 'mooier' als jullie samen een wondertje op de wereld brengen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9