Bekijk volle/desktop versie : Dames die om wat voor reden ook niet meer thuis wonen.



Pagina's : [1] 2

22-06-2010, 08:07
Assalaam aleykoem warahmatullaahi wabarakatu.


Ik vroeg me af of er dames zijn die niet meer bij hun ouders wonen i.v.m een eventueel huwelijk, misschien heb je je ouders niet meer om je heen i.v.m overlijden of andere omstandigheden en hun ouders op bepaalde moment heel erg mist? Missen jullie soms ook van die hele ''normale'' momenten zoals bijvoorbeeld samen de afwas doen? Samen op de bank zitten en tegen elkaar aan hangen? Uren met elkaar praten en lekker lachen? Samen boodschappen doen? Je moeder/vader's voetjes masseren?

Hoevaak zien jullie je ouders?

Wassalaam aleykoem warahmatullaahi wabarakatu.

Bi-Idhnillaah.

22-06-2010, 09:02


Ik spreek me moeder elke dag een paar keer, en zie haar regelmatig.

22-06-2010, 09:13
ik spreek mijn mams dagelijks en zie haar 1 a 2 keer in de week. Ben inmiddels 2 1/2 jaar getrouwd maar soms mis ik het "thuis" zijn nog steeds inderdaad

22-06-2010, 09:14
ik zie me moeder zeker 4 x in de week maar spreken elkaar dagelijk als is het soms maar een sms...........

22-06-2010, 09:15


Mijn moeder woont tegenover mij,maar zie haar 1 a 2 keer per week

22-06-2010, 09:34
Ik zie mijn ouders elke dag hmdl. Als ik neit naar hun kom dan komen ze naar mij. Als het een keer voorkomt dat we elkaar niet zien, dan bel ik altijd met mijn moeder.

22-06-2010, 09:44
Ja ik mis mijn ouders enorm, vooral mn moeder en zusjes. Mn zusjes heb ik 6 mei voor t laatst gezien, mn ouders 15 mei een paar uurtjes. Daarvoor heb ik ze op 5 april gezien, dus ik zie ze ongeveer eens per anderhalve maand.
Ik bel, sms en msn veel met mn zusjes, maar t is gwn niet hetzelfde. Ik wil met ze shoppen, met ze koken, elkaars haren doen, etc etc.
En ik wil tegen mama aanliggen op de bank, en ik wil in de keuken staan wanneer ze kookt en ik wil dat ze er is wanneer ik wakker word.
Ik mis ze =(

22-06-2010, 09:54
Ik zie me ouders wel regelmatig, soms 3 á 4x in de week. Dagelijks bel ik met me moeder. Als ik niet langs kom, komen hun wel eens langs.
Ik mis het thuis zijn bij me ouders ook vaak, vooral de weekenden als we met ze allen aan het ontbijt tafel uren lang zaten te kwebbelen met ze allen.

22-06-2010, 10:18

Citaat door dutchSaliha:
Ja ik mis mijn ouders enorm, vooral mn moeder en zusjes. Mn zusjes heb ik 6 mei voor t laatst gezien, mn ouders 15 mei een paar uurtjes. Daarvoor heb ik ze op 5 april gezien, dus ik zie ze ongeveer eens per anderhalve maand.
Ik bel, sms en msn veel met mn zusjes, maar t is gwn niet hetzelfde. Ik wil met ze shoppen, met ze koken, elkaars haren doen, etc etc.
En ik wil tegen mama aanliggen op de bank, en ik wil in de keuken staan wanneer ze kookt en ik wil dat ze er is wanneer ik wakker word.
Ik mis ze =(


lieverd waarom doe je dat dan niet? waarom bezoek je ze neit vaker?

22-06-2010, 10:52
Ik was 1 van die dames....
mijn ouders zijn overleden allah ir7moum. Ik heb ongeveer 5 jaar alleen gewoond, omdat mijn vader na de dood van mijn moeder teug is gegaan naar marokko om voor de moeder van me mams te zorgen allah ira7ma.

Inmiddels ben ik de stilte om mij heen wel gewend geraakt, ik ben niet zo uitgaans type, en naast mijn hobby's bemoei ik mij eigenlijk met helemaal niemand.
Ik mis ze nog elke dag.... Ondanks dat ik nu een geweldige schoonfamilie heb blijft er toch een leegte in mijn leven. Mijn vader allh ira7mo was mijn beste vriend, steun en toeverlaat. De band die ik met mijn vader had... dat krijg ik met geen enkele vriendschap terug.. Dus heb ik eigenlijk bewust om geen vriendschappen op te bouwen, naast mijn man en collega's vind ik dit best zo

22-06-2010, 11:07
Oh wat mis ik mn mammie.
Meskiena zie der 1 keer in de 2 maanden.
Mis der geur en mis der als ze snachts een lepel honing aan me geeft omdat ik asmatisch ben.

Oh mis der zo erg. Of meskiena als ze met mn haar gaat spelen en snachts als ze me omhelst.

Maar ze is nu in marokko en ga der verassen. Ga speciaal voor haar naar marokko. Oh mammie

22-06-2010, 11:23

Citaat door turkgirl:
lieverd waarom doe je dat dan niet? waarom bezoek je ze neit vaker?
Klinkt stom, maar vanwege t geld. Er heen kost 35 euro, terwijl we per maand zo'n 60 euro overhouden. En dan ook nog terug..
En een retourtje is wel goedkoper, maar dan zitten we 6 uur in de trein, da's ook zonde.
Maar insha' Allaah ga ik donderdag naar hen toe

22-06-2010, 11:25


Voor de dames die zo vaak bij hun mam's zijn.... Bezoeken jullie je schoonmoeder ook zo vaak?

Ik stel deze vraag niet zomaar, heb een tijd heel wat gezeik gehad als het hier om gaat

22-06-2010, 11:28
ik mis het ook samen boodschappen doen we keken altijd naar 1 tekenfilm kwam altijd op franse televisie en zat ik altijd met mn moeder te kijken als ik het nu weer zie op nl tv krijg ik een glimlach en moet ik terug denken aan die tijd..ik bel mn moeder zeker 3 a 4 keer per week ze zit nu in marokko en in nl woont ze 3uur van mij vandaan.

22-06-2010, 11:28

Citaat door dutchSaliha:
Ja ik mis mijn ouders enorm, vooral mn moeder en zusjes. Mn zusjes heb ik 6 mei voor t laatst gezien, mn ouders 15 mei een paar uurtjes. Daarvoor heb ik ze op 5 april gezien, dus ik zie ze ongeveer eens per anderhalve maand.
Ik bel, sms en msn veel met mn zusjes, maar t is gwn niet hetzelfde. Ik wil met ze shoppen, met ze koken, elkaars haren doen, etc etc.
En ik wil tegen mama aanliggen op de bank, en ik wil in de keuken staan wanneer ze kookt en ik wil dat ze er is wanneer ik wakker word.
Ik mis ze =(



Hoe komt het meid?

Pagina's : [1] 2