Bekijk volle/desktop versie : Gevraagd: huis aan strand Marokko



Pagina's : [1] 2

21-06-2010, 21:50
Assalamo Aleykom,

Graag zou ik een huisje aan het strand in Cabo Negro of Martil en andere badplaatsen voor een weekje willen huren in de zomervakantie.

Kennen jullie misschien iemand die die huizen verhuurt?
Ik heb begrepen dat, zodra je daar aankomt dat de samsarra daar al staan, maar ik wil het toch liever vanuit Nederland regelen.

Wie van jullie heeft een adres of telefoonnummer van mensen die dat soort huizen verhuren?

Wa shokran

21-06-2010, 22:33


ben ook zoekende

UP

22-06-2010, 12:34

Citaat door Chika_24:
ben ook zoekende

UP



Ja ik zag het.
Mocht je iets hebben dan zou ik het erg op prijs stellen als je me op de hoogte zou houden.
Er was ok iemand die een topic had geopend , waarin ze aangaf dat ze appartementen in Saidia verhuurt.


Wa shokran!

22-06-2010, 12:36
Ik zoek ook..

aar heb ik gemaild nog niets van ontvangen. Heb begrepen dat appartementenverhuur in de prijsklasse van 60/80 euro ligt per dag? Dan neem ik nog liever een betaalbare hotel.. Weet jij hier meer over?

Ik hou je ook op de hoogte..

22-06-2010, 12:43



Citaat door vrouwtjeh:
Ik zoek ook..

aar heb ik gemaild nog niets van ontvangen. Heb begrepen dat appartementenverhuur in de prijsklasse van 60/80 euro ligt per dag? Dan neem ik nog liever een betaalbare hotel.. Weet jij hier meer over?

Ik hou je ook op de hoogte..



Hoi,

Ik heb haar ook gemaild, maar nog niets van haar vernomen.
Misschien heeft ze het wel druk.
Ik zat ook aaan een hotel te denken Tanger en omgeving, maar dan moet het echt een super hygienisch hotel zijn en niet dat ik mijn bed met insecten ofzo moet delen.
Het Movenpick- hotel is een goed hotel, maar wel prijzig.

Dus houden we elkaar maar op de hoogte ok.

Succes met zoeken!

24-06-2010, 18:21
Niemand??????????????

24-06-2010, 18:25
nog niets gevonden?

25-06-2010, 08:10
ik heb een huis in saidia te huur dagprijs 50 euro
volle week prijs 280 euro

25-06-2010, 08:45

Citaat door leilaML:
Assalamo Aleykom,

Graag zou ik een huisje aan het strand in Cabo Negro of Martil en andere badplaatsen voor een weekje willen huren in de zomervakantie.

Kennen jullie misschien iemand die die huizen verhuurt?
Ik heb begrepen dat, zodra je daar aankomt dat de samsarra daar al staan, maar ik wil het toch liever vanuit Nederland regelen.

Wie van jullie heeft een adres of telefoonnummer van mensen die dat soort huizen verhuren?

Wa shokran


Je hoeft er ook echt niet voor te vrezen dat je uiteindelijk met lege handen komt te staan. Want het is gewoon een feit. De samsarra daar doen niks anders als wachten op potentiele huurders.
Alleen ja, dan moet je wel daar ter plekke onderhandelen over de prijs (wat niet moeilijk is, we weten allemaal hoe het er in marokko aan toe gaat).

Dus mocht je niks vanuit Nederland weten te regelen dan vallen niet meteen je ideëen in duigen. Er valt altijd wel wat te regelen. In marokko zijn er zelfs meerdere mogelijkheden dan wanneer je het regelt vanuit Nederland.

25-06-2010, 14:02
ze staan daar gewoon langs de weg met sleutels tre zwaaien stop je en ga je bezichtigen bevalt het neem je het bevalt het niet zoek je gewoon verder
en anders heb je altijd nog het Ibis hotel

26-06-2010, 11:49
Allen bedankt voor de reacties!

Shokran!

26-06-2010, 16:15
hebben je ouders geen huis? of bij familie chillen?

27-06-2010, 11:25



Citaat door Jeblie:
hebben je ouders geen huis? of bij familie chillen?



Ik heb geen familie/huis in omgeving Tanger..dus dat wordt dan lastig.
Vandaar dat ik een huisje zocht.

Wa shokran

27-06-2010, 11:56

Citaat door leilaML:
Assalamo Aleykom,

Graag zou ik een huisje aan het strand in Cabo Negro of Martil en andere badplaatsen voor een weekje willen huren in de zomervakantie.

Kennen jullie misschien iemand die die huizen verhuurt?
Ik heb begrepen dat, zodra je daar aankomt dat de samsarra daar al staan, maar ik wil het toch liever vanuit Nederland regelen.

Wie van jullie heeft een adres of telefoonnummer van mensen die dat soort huizen verhuren?

Wa shokran



je hebt wel lang gewacht om iets te zoeken.
movenpick hotel zou ik niet kiezen omdat het een beetje te ver uit het centrum gelegen is naar mijn zin

ik raad je aan om je oproep hier te plaatsen:
http://www.darfibladi.com/forum/forumdisplay.php?f=1

ps:dagprijs voor appartementen was vorig jaar rond de 50 euro per dag,maar dat is voor de kortere periodes
wanneer je een week of langer huurt moet de prijs omlaag!
laten we het niet duurder maken dan het is,onderhandel gewoon zwaar
ga desnoods 2 dagen op hotel en neem je tijd om te onderhandelen zodat je vakantie niet duurder gaat worden dan het al is!

27-06-2010, 12:09
een maand huren kan je 750 euro lichter maken

Pagina's : [1] 2