Bekijk volle/desktop versie : Stelling : Immigratie verpest het wk voetbal



Pagina's : [1] 2 3

21-06-2010, 19:55
Ik vind van wel, als je bijvoorbeeld naar Frankrijk kijkt is de meerderheid van de basiself niet van Franse origine.

De mentaliteit van het team waar men over spreekt als ze het bijvoorbeeld hebben over:

De Duitsers : uiteindelijk winnen ze altijd.
De Italianen : De Italianen kunnen niet van je winnen, maar je kan wel van ze verliezen

Die mentaliteit is bij een paar landen zo goed als verdwenen en dreigt bij meerdere landen te gaan verdwijnen. Dat verpest het wk wel een beetje, kun je het net zo goed champions league gaan noemen.

21-06-2010, 20:20


Dus Indonesië kan Frankryk verslaan ... Slaaat heeelemaal nergens op deze stelling..

21-06-2010, 20:28

Citaat door Marokkkia_:
Dus Indonesië kan Frankryk verslaan ... Slaaat heeelemaal nergens op deze stelling..
Ik zat er nog aan te denken om een 4e optie in de poll te zetten: 'Ik ben een meid'.
Alleen was dat te generaliserend, dus leer lezen en dan reageren. bvd,

Citaat door AKER3IE_TJE_II:
bullshitttttttttttttttttt

Jou neemt niemand serieus, dus jouw mening telt niet.

21-06-2010, 20:57
klopt wel is is eigenlijk ook veeel leukerer als elk land gewoon met eigen spelers speelt is ook betre voor marokko

21-06-2010, 21:00



Citaat door snorro91:
Ik zat er nog aan te denken om een 4e optie in de poll te zetten: 'Ik ben een meid'.
Alleen was dat te generaliserend, dus leer lezen en dan reageren. bvd,

Jou neemt niemand serieus, dus jouw mening telt niet.

Volgens my heb ik zelfs meer vestand dan jou, je moet zeggen is leuker, niet dat ze gaan verliezen... Als je kykt naar de techniek van sommige landen is gewoon 0,0 ookal spelen ze met eigen spelers dus shhhhhhhtt

21-06-2010, 21:06

Citaat door Marokkkia_:
Volgens my heb ik zelfs meer vestand dan jou, je moet zeggen is leuker, niet dat ze gaan verliezen... Als je kykt naar de techniek van sommige landen is gewoon 0,0 ookal spelen ze met eigen spelers dus shhhhhhhtt
eh ezel, dat zijn beroemde quotes die zijn verteld over bepaalde landen, ze3ma voetbalverstand

Als je voetbalverstand had , had je het wel geweten.

Citaat door Marocpower:
klopt wel is is eigenlijk ook veeel leukerer als elk land gewoon met eigen spelers speelt is ook betre voor marokko

ja toch, jij begrijpt

21-06-2010, 21:09
duitsland heeft ook 2 of 3 polen, een turk en volgens mij een halve gare algerijn.

21-06-2010, 21:11
Die Kedira , is een Tunesier

En die Cacau, braziliaan ofzo

21-06-2010, 21:12

Citaat door snorro91:
eh ezel, dat zijn beroemde quotes die zijn verteld over bepaalde landen, ze3ma voetbalverstand

Als je voetbalverstand had , had je het wel geweten.

wa s9aaaa beter voor jou shhhhht

21-06-2010, 21:14
kshhht terug naar verhalenrubriek!!

21-06-2010, 21:16

Citaat door snorro91:
kshhht terug naar verhalenrubriek!!

Ik zei shhhhhhht

21-06-2010, 21:18

Citaat door Jeblie:
duitsland heeft ook 2 of 3 polen, een turk en volgens mij een halve gare algerijn.

tunisiër sami khedira
en nog een turk serdar tasci verdediger op de bank

21-06-2010, 21:21



Citaat door snorro91:
Oke Miyek!

Goedzo, Beste!!!

21-06-2010, 21:23

Citaat door IN10SE:
En Camoronesi is Argentijn bij Italie en opkomende talent Ballotelli is nigger bij Italie

& afellay & boulahrouz & die ballotelli is niet eens opgeroept door italie anders kon hij wel met ghana mee

21-06-2010, 21:34
Bij Portugal heb je ook veel Brazilianen
Nederland Surinamers, Marokkanen, Molukker
Frankrijk = Afrika
Duitsland, Polen, Turk, Tunesier, Brazliaan
Zwitserland, congolees, turken

en zo kun je doorgaan

Pagina's : [1] 2 3