Bekijk volle/desktop versie : "Mijn man belangrijker dan mijn kind"



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

21-06-2010, 18:31
Had hier ooit is een topic over gelezen. Dat een vrouw haar man belangrijker dan haar kind vond. Ik vond het ongelooooooooooooofelijk, werd er zo kwaad om! Weet je wat haar antwoord was? "Een kind is vervangbaar, je kan nog altijd een ander kind krijgen. Maar een man, die is onvervangbaar"! Ja wil haar wel is zien als hij ooit is op een ander verliefd word, want verliefdheid kan je moeilijk vermijden.

Ik kom er nu op omdat vorige keer iemand dit ook zei, wilde haar terplekke in de grond slaan. Ze3ma haar man is o zo lief, houdt zoveel van hem. Ja dit kan, ik heb niets tegen de liefde tussen man en vrouw, hou namelijk ook ontzettend veel van mijn man. Maar ik weet wie op nr. 1 komt als er inshallah een kindje komt.

Maar moehiem wilde dit even kwijt, werd er zo razend van!

Wat is jullie mening hierover?

21-06-2010, 18:36


Hoezo razend? De meeste kids zullen ondankbaar zijn en haast niet meer naar je omkijken vanaf het moment zoontje-lief een vrouwtje in zijn leven heeft (met meisjes is dit minder het geval). Als je dan zooo een lieve man getroffen hebt (inshaAllah), is het zeker niet zo gek. Elk kind is uniek en zeker en vast niet vervangbaar. Maar je wederhelft is dat evenmin. Vind de keuze sowieso nergens voor nodig.

21-06-2010, 18:38

Citaat door Sfinks:
Hoezo razend? De meeste kids zullen ondankbaar zijn en haast niet meer naar je omkijken vanaf het moment zoontje-lief een vrouwtje in zijn leven heeft (met meisjes is dit minder het geval). Als je dan zooo een lieve man getroffen hebt (inshaAllah), is het zeker niet zo gek. Elk kind is uniek en zeker en vast niet vervangbaar. Maar je wederhelft is dat evenmin. Vind de keuze sowieso nergens voor nodig.

wetenschappelijk is gebleken dat kinderen trouw blijven aan ouders voor hun hele leven. wat er ook gebeurd is en hoe ze dat aan de buitenwereld ook tonen.

partner is trouwens wél vervangbaar

21-06-2010, 18:40

Citaat door imane12345:
Had hier ooit is een topic over gelezen. Dat een vrouw haar man belangrijker dan haar kind vond. Ik vond het ongelooooooooooooofelijk, werd er zo kwaad om! Weet je wat haar antwoord was? "Een kind is vervangbaar, je kan nog altijd een ander kind krijgen. Maar een man, die is onvervangbaar"! Ja wil haar wel is zien als hij ooit is op een ander verliefd word, want verliefdheid kan je moeilijk vermijden.

Ik kom er nu op omdat vorige keer iemand dit ook zei, wilde haar terplekke in de grond slaan. Ze3ma haar man is o zo lief, houdt zoveel van hem. Ja dit kan, ik heb niets tegen de liefde tussen man en vrouw, hou namelijk ook ontzettend veel van mijn man. Maar ik weet wie op nr. 1 komt als er inshallah een kindje komt.

Maar moehiem wilde dit even kwijt, werd er zo razend van!

Wat is jullie mening hierover?

dat vindt ik ook mijn kids komen op de eerste plaats

21-06-2010, 18:41



Citaat door imane12345:
Had hier ooit is een topic over gelezen. Dat een vrouw haar man belangrijker dan haar kind vond. Ik vond het ongelooooooooooooofelijk, werd er zo kwaad om! Weet je wat haar antwoord was? "Een kind is vervangbaar, je kan nog altijd een ander kind krijgen. Maar een man, die is onvervangbaar"! Ja wil haar wel is zien als hij ooit is op een ander verliefd word, want verliefdheid kan je moeilijk vermijden.

Ik kom er nu op omdat vorige keer iemand dit ook zei, wilde haar terplekke in de grond slaan. Ze3ma haar man is o zo lief, houdt zoveel van hem. Ja dit kan, ik heb niets tegen de liefde tussen man en vrouw, hou namelijk ook ontzettend veel van mijn man. Maar ik weet wie op nr. 1 komt als er inshallah een kindje komt.

Maar moehiem wilde dit even kwijt, werd er zo razend van!

Wat is jullie mening hierover?

mag iedereen voelen wat ie wilt voelen?

zolang zij zoveel van haar man houdt en ook zielsveel van haar kind mag ze dat. waarom kwaad worden of iemand de grond in willen slaan. sommige mensen hebben nou eenmaal een uitzonderlijke band met hun echtgenoot. ze doet haar kind geen onrecht aan. dat kind heeft ook geluk tussen zulke mooie ouders in te groeien. hoeveel liefde de ouders voor elkaar hebben, dat geven ze weer door aan hun kindje, want het is iets van hun samen


hogedrukreinige

21-06-2010, 18:47

Citaat door imane12345:
Had hier ooit is een topic over gelezen. Dat een vrouw haar man belangrijker dan haar kind vond. Ik vond het ongelooooooooooooofelijk, werd er zo kwaad om! Weet je wat haar antwoord was? "Een kind is vervangbaar, je kan nog altijd een ander kind krijgen. Maar een man, die is onvervangbaar"! Ja wil haar wel is zien als hij ooit is op een ander verliefd word, want verliefdheid kan je moeilijk vermijden.

Ik kom er nu op omdat vorige keer iemand dit ook zei, wilde haar terplekke in de grond slaan. Ze3ma haar man is o zo lief, houdt zoveel van hem. Ja dit kan, ik heb niets tegen de liefde tussen man en vrouw, hou namelijk ook ontzettend veel van mijn man. Maar ik weet wie op nr. 1 komt als er inshallah een kindje komt.

Maar moehiem wilde dit even kwijt, werd er zo razend van!

Wat is jullie mening hierover?



nou razend word ik er niet van. iedereen moet zelf weten waar die het meest van houd maar dat zinnetje: een kind is vervangbaar je kan altijd nog een ander kind krijgen.. vind ik echt een vreselijke uitspraak. want hoe weet zij dat ze nog andere kinderen kan krijgen? menig vrouwen die na 1 of 2 kinderen geen kinderen meer kunnen krijgen.

dit zei mijn exman ook dat ik op nummer 1 stond en dan pas mijn kind.. toen zei ik nou sorry maar mijn kind staat eigenlijk op nummer 1 en dan pas jij.

tja iedereen is anders in zijn denken en gevoelens.

21-06-2010, 18:49

Citaat door misbaksel:
wetenschappelijk is gebleken dat kinderen trouw blijven aan ouders voor hun hele leven. wat er ook gebeurd is en hoe ze dat aan de buitenwereld ook tonen.

partner is trouwens wél vervangbaar



Wetenschappelijk is er zoveel bewezen, toch wijst de realiteit vaak op wat anders uit. Je moest eens weten, wat ik niet al allemaal gehoord heb ook in werk-verband. Gewoon te verschrikkelijk voor woorden.

Ik geloof in oprechte ware liefde, die je maar eenmaal zult treffen en die allesbehalve vervangbaar is.

21-06-2010, 18:53

Citaat door Sfinks:
Wetenschappelijk is er zoveel bewezen, toch wijst de realiteit vaak op wat anders uit. Je moest eens weten, wat ik niet al allemaal gehoord heb ook in werk-verband. Gewoon te verschrikkelijk voor woorden.

Ik geloof in oprechte ware liefde, die je maar eenmaal zult treffen en die allesbehalve vervangbaar is.

ik praat niet over pubers

21-06-2010, 18:53
Ik zou maar zorgen dat dat kindje van haar nooit te weten komt hoe haar/zijn moeder over haar/hem denkt.

sjonge sjonge: "Kindjelief ik hou van je, maar niet zoveel als van papa, want jij bent vervangbaar en hij niet"

21-06-2010, 18:59
Een vriendin van mij zei ooit tegen me; als ik moet kiezen tussen mijn kind en mijn man, dan kies ik voor mijn man. Ik was geschokt, al heb ik zelf geen kinderen en niet weet hoe het is, om een moeder te zijn

Haar argumenten waren: ik kan altijd een ander kind met hem maken en kinderen gaan ooit de deur uit en als je dan geen man hebt, dan ben je helemaal alleen

Maar goed, ik heb haar mijn schrik vergeven

21-06-2010, 19:01
Saaaad dat vrouwen zo aan mannen plakken. Echt sad.

21-06-2010, 19:04

Citaat door misbaksel:
ik praat niet over pubers



Wie refereert er hier dan naar pubers? Een puber zal juist sneller onder jouw aangekaarte categorie vallen. De loyaliteit vervaagt, naarmate je meer een eigen leventje zult lijden en die twee essentiële mensen (lees: ouders) minder belangrijk zullen lijken.

21-06-2010, 19:04


Ligt eraan wat de verhoudingen zijn.
Als het een volwassen klootzak die zijn vader noch zijn moeder respecteert, ja dan liever voorrang geven aan je echtgenoot dan aan je zoon.

Ik las vandaag een stuk op zo'n Marokkaanse nieuwssite. De jongen in kwestie had zijn vader meerdere malen mishandeld. De laatste keer was de 80 jarige vader in het ziekenhuis beland met twee gebroken benen. Nu van de week was het weer geescaleerd. Zoon vroeg vader om geld voor drugs, vader zei iets in de trant van ga weg ik heb het niet. Zoon pak knuppen en slaat zijn vader ermee op het hoofd vervolgens gooit hij zijn vader van de trap. Vader was meteen dood. Teringmietje was natuurlijk meteen gevlucht.



Nou ik kreeg hier echt tranen van.

Bron: http://nieuws.xxxxxxxxxxxxxxx/ Maar pas op, je ziet het hoofd van de overleden vader.

21-06-2010, 19:08
Helaas toepasselijk, waargebeurd:


21-06-2010, 20:10
Ja dat klopt allemaal wel. Maar sommige zeggen het terwijl ze eigenlijk een niet zo'n goede relatie met manlief hebben. Maar moehiem, ieder zijn mening.
Maar weet er iemand van jullie wat het geloof erover zegt?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6