Bekijk volle/desktop versie : Auto huren in Marokko?



21-06-2010, 18:16
Hallo Marokko.nl-collega's,

Ik wil voor het eerst dit jaar een auto huren in Marokko(Nador/Aroui/Driouch). Maar ik weet niet hoe dat allemaal gaat en hoe dat allemaal in elkaar zit.

Wie kan me helpen met informatie/tips/adviezen?

Prijzen?
Kan je keuze maken tussen diesel/benzine?
Hoe gaat het met de autoverzekering?
Etc..

21-06-2010, 18:48


is gevaarlijk je moet gelijk cheque uitschrijven en bijv jij maakt ongeluk zij gaan gelijk met die cheque geld innen bij de bank hele bedrag verhalen ze op je dus beter niet doen want je weet hoe ze rijden in marokko en ik zeg je eerlijk zo een risico moet je zeker daar niet nemen want je komt komt niet van ze af en spreek uit ervaring meid

21-06-2010, 21:28
ik had me ned passpoort achter gelaten en is gwn goed gegaan, in tanger dan he 250 DH per dag renault clio benzine :d

21-06-2010, 21:31
ik zou het vanuit hier regelen, je kunt daar een verzekering bij nemen voor iets meer dan 100 euro, die je dekt tegen het bedrag die je betaald voor eigen risico. je hebt verschillende sites:
-sunnycars.nl
-rentalcargroup.com
enz enz.
succes!

21-06-2010, 21:47


Ik had vorige jaar ook een auto gehuurd gewoon tranquillos gene probleem ofzo

22-06-2010, 14:41

Citaat door haf1:
is gevaarlijk je moet gelijk cheque uitschrijven en bijv jij maakt ongeluk zij gaan gelijk met die cheque geld innen bij de bank hele bedrag verhalen ze op je dus beter niet doen want je weet hoe ze rijden in marokko en ik zeg je eerlijk zo een risico moet je zeker daar niet nemen want je komt komt niet van ze af en spreek uit ervaring meid


Oei. Waar heb jij een auto gehuurd dan?


Citaat door izri88:
ik had me ned passpoort achter gelaten en is gwn goed gegaan, in tanger dan he 250 DH per dag renault clio benzine :d


Moet je alleen je paspoort achterlaten en je krijgt gelijk een auto te huur?


Citaat door ikke-ikke:
ik zou het vanuit hier regelen, je kunt daar een verzekering bij nemen voor iets meer dan 100 euro, die je dekt tegen het bedrag die je betaald voor eigen risico. je hebt verschillende sites:
-sunnycars.nl
-rentalcargroup.com
enz enz.
succes!


Oke, dank je wel! Ik zal gelijk een kijkje nemen.


Citaat door Mazi:
Ik had vorige jaar ook een auto gehuurd gewoon tranquillos gene probleem ofzo


Ja toch. Als je alles op een rijtje hebt en goed geregelt hebt, hoef je nergens druk om maken.

22-06-2010, 16:06
waar in tanger of tetouan kan je auto huren zonder enige gezeik etc.