Bekijk volle/desktop versie : zodra ik het ze vertel ,nemen ze de benen!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

21-06-2010, 13:14
ik ben een gescheiden man met een zoontje als ik een dame leer kennen zie ik dat het bestaan van me zoon ze afschrikt!zijn de hedendaagse vrouwen te beroerd om een niet eigen kind liefde te geven me zoontje is lief en slim zij moet voor allebei kiezen me toekomstige

21-06-2010, 13:17


Het mooiste wat je een vrouw kan geven heb je al met een ander, ik neem het ze niet kwalijk.

21-06-2010, 13:17
Dat is het natuurlijke gevolg van het feit dat jullie mannen generaties lang gescheiden vrouwen verafschuwden en als ze een kind had werd ze zelfs afgeschreven.

21-06-2010, 13:20
Dat kind maakt aanspraak op jouw erfenis. :devil:

21-06-2010, 13:22


Dat soort vrouwen zijn afschuwelijk. Een kind is een geschenk van allah. Al is het niet je eigen kind. InshaAllah vind je een vrouw die jou en jou kind lief gaat hebben.

21-06-2010, 13:23
Insha'Allah leer je wel iemand kennen die dat accepteert... Dames nowadays zijn geen vrouwen meer maar Huppel......

21-06-2010, 13:26

Citaat door laa3rassi:
ik ben een gescheiden man met een zoontje als ik een dame leer kennen zie ik dat het bestaan van me zoon ze afschrikt!zijn de hedendaagse vrouwen te beroerd om een niet eigen kind liefde te geven me zoontje is lief en slim zij moet voor allebei kiezen me toekomstige



De dame in kwestie heeft natuurlijk die keuze hé. Maar ik snap je punt wel, het is zeker niet makkelijk.

21-06-2010, 13:26
Ik ken er een tal die het hebben gedaan. Getrouwd zijn met mannen die al kinderen en een ex op hun naam hebben staan. Hun advies: trouw nooit met een man met kind.
Ik snap ergens ook wel waarom.

Er zullen er genoeg zijn die het wel accepteren en wellicht kom je er ooit eentje tegen maar I can understand waarom ze niet willen.

21-06-2010, 13:26
Die dames geven in ieder geval een duidelijk signaal af, dat is beter voor jou en je zoontje. Er zijn genoeg dames die het niet erg vinden als een man een kind heeft... So don't worry

21-06-2010, 13:28

Citaat door Vydushki:
Dat is het natuurlijke gevolg van het feit dat jullie mannen generaties lang gescheiden vrouwen verafschuwden en als ze een kind had werd ze zelfs afgeschreven.
ik heb niemand verafschuwt zuster

21-06-2010, 13:30

Citaat door Vydushki:
Dat is het natuurlijke gevolg van het feit dat jullie mannen generaties lang gescheiden vrouwen verafschuwden en als ze een kind had werd ze zelfs afgeschreven.





21-06-2010, 13:31
Weet je hoeveel hassanaats dat met zich meebrengt.

21-06-2010, 13:31



Citaat door The_Rock:
Insha'Allah leer je wel iemand kennen die dat accepteert... Dames nowadays zijn geen vrouwen meer maar Huppel......





Citaat door Therra_Youssef:
Dat soort vrouwen zijn afschuwelijk. Een kind is een geschenk van allah. Al is het niet je eigen kind. InshaAllah vind je een vrouw die jou en jou kind lief gaat hebben.


waar zijn echt vrouwen met hart gebleven bro.vrouwen zoals onze moeders

21-06-2010, 13:31

Citaat door laa3rassi:
ik ben een gescheiden man met een zoontje als ik een dame leer kennen zie ik dat het bestaan van me zoon ze afschrikt!zijn de hedendaagse vrouwen te beroerd om een niet eigen kind liefde te geven me zoontje is lief en slim zij moet voor allebei kiezen me toekomstige




Je moet maar zo denken, je vertelt de waarheid en met de waarheid moet je leren leven. Ieder heeft zijn eigen verleden en jouw zoon is gewoon jouw zoon. Dus als een vrouw niets van je wilt omdat je een zoon hebt tjaa dan weet je meteen waar je aan toe bent.

21-06-2010, 13:33

Citaat door laa3rassi:
ik heb niemand verafschuwt zuster



Ik denk niet dat het tegen jou is maar, in het algemeen. De meeste mannen moet niet gauw iets weten van een vrouw met Kind(eren) .. Vooral hier op deze site. Nu is het jullie beurt om het zo maar te zeggen
what goes around comes around hihihi kidding.


Nee een echte vrouw zou hier door heen moet prikken..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8