Bekijk volle/desktop versie : Mijn nicht is voor de gek gehouden



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

21-06-2010, 10:05


Ze heeft laatst een jongen ontmoet en vertelde dat hij graag wilde trouwen, maar even tijd nodig had. Hij had geld nodig heeft ze hem dit ook gegeven en niet meer teruggekregen. Hij beloofde dit terug te geven

Hij heeft op alles gezworen dat hij echt met haar wil trouwen. Maar mijn nicht vertrouwde hem al niet, dus heeft ze door een vriendin van haar hem laten testen. Ze wilde zekerheid. En raad een precies hetzelfde verhaaltje wat die tegen mijn nicht zegt, zei die ook tegen dat andere meisje ook zweren op alles zelfs op de koran dat die ook serieus met haar zou zijn Hij zei van ik ben echt een moslim wil trouwen dit dat. Mijn nicht heeft wel met hem afgesproken. maar gelukkig heeft ze niks verkeerds gedaan Mijn nicht is een rustig meisje dat ook echt wilt trouwen.

Hoe kan een jongen zoiets doen. Zweren op alles en zeggen dat hij echt gelovig is en echt wilt trouwen, maar ondertussen andere meisjes flasht met hetzelfde verhaal en vragen om af te spreken maar goed dat ze er op tijd achter is gekomen

Sommige jongens hebben echt een hart van steen. Zoiets doe je toch niet

21-06-2010, 10:06


Ze heeft ervan geleerd. Als hij een echte moslim was, zou die gelijk aan de deur komen

21-06-2010, 10:06
Het zegt meer over jouw nicht en je vriendinnen, allemaal slutten

21-06-2010, 10:07

Citaat door BABOONA:



wat lach je

21-06-2010, 10:08



Citaat door mohand_serieus:
Het zegt meer over jouw nicht en je vriendinnen, allemaal slutten



gebroken hart?

21-06-2010, 10:09

Citaat door mohand_serieus:
Het zegt meer over jouw nicht en je vriendinnen, allemaal slutten



als iemand op de koran zweert, dan ga je die gene wel geloven en vol overtuiging

21-06-2010, 10:09

Citaat door maghrabia__:


Ze heeft laatst een jongen ontmoet en vertelde dat hij graag wilde trouwen, maar even tijd nodig had. Hij had geld nodig heeft ze hem dit ook gegeven en niet meer teruggekregen. Hij beloofde dit terug te geven

Hij heeft op alles gezworen dat hij echt met haar wil trouwen. Maar mijn nicht vertrouwde hem al niet, dus heeft ze door een vriendin van haar hem laten testen. Ze wilde zekerheid. En raad een precies hetzelfde verhaaltje wat die tegen mijn nicht zegt, zei die ook tegen dat andere meisje ook zweren op alles zelfs op de koran dat die ook serieus met haar zou zijn Hij zei van ik ben echt een moslim wil trouwen dit dat. Mijn nicht heeft wel met hem afgesproken. maar gelukkig heeft ze niks verkeerds gedaan Mijn nicht is een rustig meisje dat ook echt wilt trouwen.

Hoe kan een jongen zoiets doen. Zweren op alles en zeggen dat hij echt gelovig is en echt wilt trouwen, maar ondertussen andere meisjes flasht met hetzelfde verhaal en vragen om af te spreken maar goed dat ze er op tijd achter is gekomen

Sommige jongens hebben echt een hart van steen. Zoiets doe je toch niet



Het verbaast me echt elke dag weer hoe laag sommige meisjes gezonken zijn....

21-06-2010, 10:10

Citaat door Anoniempje25:
Het verbaast me echt elke dag weer hoe laag sommige meisjes gezonken zijn....



hoezo

21-06-2010, 10:10
Geld uitlenen aan een man en dan geloven dat hij met je wilt trouwen shit man hoe achterlijk kun je zijn om dit te geloven.

21-06-2010, 10:11
Waarom zou je in vredesnaam geld geven aan een 1 of andere kerel. I just do not get that!!

21-06-2010, 10:11

Citaat door mohand_serieus:
Het zegt meer over jouw nicht en je vriendinnen, allemaal slutten



tfoe, alleen vieze honden zoals jij kunnen zoiets zeggen... dat meisje de intentie was zuiver, en dan kan jij hier wel uitschelden emshin akzin maar weet dat alles wat je een ander aandoet bij jou of iemand die je lief hebt terugkomt.

21-06-2010, 10:11

Citaat door PrinceOfAgadir:
Geld uitlenen aan een man en dan geloven dat hij met je wilt trouwen shit man hoe achterlijk kun je zijn om dit te geloven.



hij was ze3ma zijn pinpas kwijt

Mijn nicht met haar domme hoofd geeft dan geld. Ik was zo kwaad op haar was 100 euro

21-06-2010, 10:12



Citaat door Humi:
Waarom zou je in vredesnaam geld geven aan een 1 of andere kerel. I just do not get that!!



dat is iets wat ik ook niet helemaal begrijp... ik zou nooit geld aannemen van een man en noch zal ik hem geld geven.... tenzij ik met hem getrouwd ben.

21-06-2010, 10:12
Dom van haar.

21-06-2010, 10:12

Citaat door billi_jean:
tfoe, alleen vieze honden zoals jij kunnen zoiets zeggen... dat meisje de intentie was zuiver, en dan kan jij hier wel uitschelden emshin akzin maar weet dat alles wat je een ander aandoet bij jou of iemand die je lief hebt terugkomt.



Hij is 28. Dus mijn nicht dacht hij moet dan toch wel serieus zijn. Geen spelletjes meer. Hij praatte over de islam enzo. Hij zal zijn straf wel krijgen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8