Bekijk volle/desktop versie : NOS Verslaggever is zwaar Irritant



Pagina's : [1] 2

20-06-2010, 22:23
Hij kan Hockey maar doen in plaats van voetbal

20-06-2010, 22:27


Jeroen Grueter is vaste verslaggever van het Zwemmen en voetbal.
hij is goed joh.

20-06-2010, 22:33
die klootzak is zooooo irritant. WALLH gisteren was hij er volgens mij ook bij Nederland - Japan. Die gast is zoooo lelijk wallah.

Zoooo partijdig jonge pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff.. Overdrijven als Ivoorkust iets doet, en als Brazilie iets doet dan is het gelijk partij kiezen.

20-06-2010, 22:54

Citaat door MarocinoRifino:
die klootzak is zooooo irritant. WALLH gisteren was hij er volgens mij ook bij Nederland - Japan. Die gast is zoooo lelijk wallah.

Zoooo partijdig jonge pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff.. Overdrijven als Ivoorkust iets doet, en als Brazilie iets doet dan is het gelijk partij kiezen.

Wollah echt hé, maakt ivoorkust een overtreding, WAT EEN ZWARE OVERTREDING, doet brazilië iets, lichte overtreding. Ik kreeg er zjnoen van. Ivoorkust scoorde, gaat ie vragen was dit een buitenspel, nee je moer, die telt gewoon, ga kapot. En die scheids, tfoe klojo. Nog lachen met Fabiano en vragen of het geen hands was, en die klootzak nog liegen ook, ze3ma wijzen op z'n borst.

20-06-2010, 22:56


Hij is gewoon heel extravert en een tikkie subjectief...Vooral hoe hij de rode kaart van Kaka rechtvaardigde....Wel jammer..

20-06-2010, 23:03
Daarom kijk voetbal niet meer op nls zender tering apen zijn het daar

20-06-2010, 23:12
eerst zei tie wat een wereldgoal van fabiano blij en alles, tijdens herhaling zag hij hands, oh nee joh das hands

20-06-2010, 23:16
Ik vind hem wel goed hoor en partijdig dat valt wel mee. Komt ook door de schandalige overtredingen van de Ivorianen denk ik.

20-06-2010, 23:48
Dooie Nederlandse commentatoren. Daarom kijken wij de wedstrijden altijd via TF1 of Aljazeera Sport.

20-06-2010, 23:58
Hij is normaal goed, maar vandaag was hij idd echt irritant. Hij stigmatiseerde die spelers van Ivoorkust gewoon. En Kaka plantte overduidelijk een elleboog in de borst van die speler. Voor zo een elleboog is Affelay paar weken geschorst.

Maar voor iedereen die hem echt overdreven partijdig vond, stuur een bericht naar: sport.redactie@nos.nl

21-06-2010, 00:08
Ik hoor meestal de helft van het commentaar niet eens

Vind die Grueter verder geen slechte commentator.

Ivoorkust maakte een aantal spijkerharde overtredingen die minstens geel waard waren. Misschien dat ie toen daarom zo reageerde.

Vond het scheidsrechter trouwens zwak fluiten. Eerst laat die Fabiano doorlopen en de tweede goal maken terwijl die duidelijk hands maakte en vervolgens stuurt ie Kaká van het veld voor iets waarvan ik me afvraag of het nou echt een overtreding was. Het leek meer op theater van die Kaita.

Die Ivorianen moeten zich schamen voor hun gedrag tijdens de laatste 5 minuten. Het was echt onsportief wat ze deden.

21-06-2010, 00:11
neejoh jeroen en frank snoeks vind ik persoonlijk de beste om naar te luisteren , heb je theo reitsma wel een keer gehoord of die ene van sbs ? dat slaat helemaal nergens op .

21-06-2010, 01:11


Vooral toen kaka die speler van ivoorkust een eleboog gaf. Hij was dik tegen de Afrikanen

21-06-2010, 01:36
Die kkflikker ia een negerhater

21-06-2010, 03:00
wallah ik geef mensen groot gelijk als het gaat om die rare commentatoren bij de NOS. Ik kijk echt veeeeel liever naar Sporza, BBC of ARD om daar de wedstrijd te volgen. Die hebben niet alleen betere commentatoren, maar ze zijn ook professioneler. Nederlanders vinden zichzelf het supervolk dat boven de rest staat. Terwijl de Belgische televisie veel minder nadrukkelijk het land steunt. Tuurlijk is brazilie beter dan Nederland. Tuurlijk speelt Nederland momenteel slechter dan duitsland, maar dat willen ze niet horen. Nederland wordt geen wereldkampioen punt. En dan mogen ze lekker commentator spelen, dan kun je zeggen wat je wil, maar dan staan jullie er niet meer.

Volgens mij is dit dezelfde commentator als die gast die Jong Nederland - Jong Marokko had gesproken. Zo een irritante vent die zoooooo kan overdrijven.

Pagina's : [1] 2