Bekijk volle/desktop versie : Dames van dwvdmv en...



Pagina's : [1] 2

20-06-2010, 21:09
De WK!

Wie van jullie haar man is zoooooooo gek op voetbal dat zij een maand lang geen recht meer heeft op de TV?

Ik ben er dus 1 van.... en als de wedstrijden klaar zijn gaat meneertje de herhalingen kijken.

Hoe gaan jullie ermee om en hoe vullen jullie jullie tijd?

Ik ben het echt zat.... ik verveel me dood, alleen maar voetbal en sportjornaal op tv, sterker nog in het FRans!!!!


Beu ben ik het

20-06-2010, 21:23


Vreselijk dacht gisteren nog van zal ik er eens een topic over openen!Je bent me voor.

Meneer komt thuis van zn werk doet de tv aan.Zelfs me zoontje van 6 jaar zei van de week tegen zn papa.Je hebt geen tijd voor meer van ons.

20-06-2010, 21:27
hier ook 1.. sinds het begin van het wk heb ik geen tv meer kunnen kijken..
eerst kijkt meneer de voorbeschouwing, dan de wedstrijd en daarna de herhalingen en de gesprekken daarover.. en in het weekend kan het voorkomen dat hij alle 3 de wedstrijden kijkt..

Gelukkig heb ik nu de laptop helemaal voor mijzelf.. anders zou ik gek worden..

20-06-2010, 21:30
ahh meskin

mijn man werkt nu vanuit thuis om voetbal te kunnen kijken dus 24/7 alleen maar voetbal.
ik had gister een film opgenomen wilder ernaar kijken was ie geirriteerd.

ik ontplof bijna, wij hebben nog geen kinderen maar we hebben ook geen 2e tv en ik heb geen vrienden of familie hier om even langs te gaan.

sorry ik moet even mijn hart luchten

20-06-2010, 21:32



Citaat door ta7chmiet:
hier ook 1.. sinds het begin van het wk heb ik geen tv meer kunnen kijken..
eerst kijkt meneer de voorbeschouwing, dan de wedstrijd en daarna de herhalingen en de gesprekken daarover.. en in het weekend kan het voorkomen dat hij alle 3 de wedstrijden kijkt..

Gelukkig heb ik nu de laptop helemaal voor mijzelf.. anders zou ik gek worden..



ja ik ook, ik ben nog nooit zovaak op m.nl geweest

20-06-2010, 21:33

Citaat door Douniyha:
Oh jee, Wat jullie beschrijven is precies hoe het hier thuis is.
Vandaag zijn ook alle 3 wedstrijden gezien ( derde nog bezig :moe

Mijn man praat tegen zichzelf... en de tv... en hij gaat mij inhoudelijk dingen vertellen over het spel. Domweg omdat ik op dat moment zijn enige gesprekspartner ben



ja doet hij bij mij ook
ik kijk hem echt zo aan van: dus?
oh gelukkig ik dacht dat ik de enige ben


amai ik wil een meiden film kijken ofso

20-06-2010, 21:34
Ik hoor op schoolplein van andere moeders !Dat hun mannen nooit tijd hebben om even eerder van het werk te komen .Omdat het te druk is op het werk.Voetbal begint en die debielen hebben wel tijd om eerder naar huis te komen.Ongeloofelijk

20-06-2010, 21:37
Ik kijk lekker tv in ons kamer in me bed.. en sommige wedstrijden kijk ik mee... of achter me lappie.. heb er geen last van....

20-06-2010, 21:38

Citaat door Douniyha:
Op film 1 zag ik net in de pauze de film Marley and me.
Maar dat kan ik dus vergeten...

Maar 1 voordeel dames, we zullen nu vast allen weten wat 'buiten spel' is.



nee weet ik nog steeds niet

wel alle termen in het frans

20-06-2010, 21:38

Citaat door Ilovecartman:
Ik kijk lekker tv in ons kamer in me bed.. en sommige wedstrijden kijk ik mee... of achter me lappie.. heb er geen last van....



wij hebben er maar 1

20-06-2010, 21:45
Eis een tweede tv

20-06-2010, 21:57
Ik vond een wk-contract in me kamer




Maar voetbal is niet zo erg. Minder gezeur om de laptops

20-06-2010, 22:03



Citaat door meyes86:
Eis een tweede tv



pas wanneer we gaan verhuizen

20-06-2010, 23:08

Citaat door Asya:
De WK!

Wie van jullie haar man is zoooooooo gek op voetbal dat zij een maand lang geen recht meer heeft op de TV?

Ik ben er dus 1 van.... en als de wedstrijden klaar zijn gaat meneertje de herhalingen kijken.

Hoe gaan jullie ermee om en hoe vullen jullie jullie tijd?

Ik ben het echt zat.... ik verveel me dood, alleen maar voetbal en sportjornaal op tv, sterker nog in het FRans!!!!


Beu ben ik het




Mijn verloofde is ook zo'n voetbalfreak. Zo erg dat we een dagje uit planden. Rond 13h werd hij plots heel lastig. Het was supermooi weer dus ik dacht ff naar een park wat wandelen en in het gras liggen niksen. Maar hij wou plots wat gaan eten en drinken terwijl we nog maar net hadden gegeten. Ik dan maar jallah zied wat gaan drinken. Dus de eerste tearoom of eettent die ik zag wou ik binnen gaan. Hij bestudeerde de eettent heel goed en plots zei hij nee een ander. Ok dan volgende. Hup weer een nee. Plots had ik hem door. Hij zocht gewoon een eettent waar er ook voetbal werd gekeken. En het was zijn lucky day toen hij een snackbar vond waar de uitbater een hollander was. Gezien nederland toen moest spelen zat hij ook vastgekluisd aan de tv en mijn man sloot aan. En ik tjah, ik stond erbij en ik keek ernaar.

Maar goed ik gunde het hem wel dat anderhalfuurtje. Maar niet voor iedere dag, ik zou gek worden.

Groet,
Zara-Decoration

21-06-2010, 00:19

Citaat door ZARA_DECORATION:
Mijn verloofde is ook zo'n voetbalfreak. Zo erg dat we een dagje uit planden. Rond 13h werd hij plots heel lastig. Het was supermooi weer dus ik dacht ff naar een park wat wandelen en in het gras liggen niksen. Maar hij wou plots wat gaan eten en drinken terwijl we nog maar net hadden gegeten. Ik dan maar jallah zied wat gaan drinken. Dus de eerste tearoom of eettent die ik zag wou ik binnen gaan. Hij bestudeerde de eettent heel goed en plots zei hij nee een ander. Ok dan volgende. Hup weer een nee. Plots had ik hem door. Hij zocht gewoon een eettent waar er ook voetbal werd gekeken. En het was zijn lucky day toen hij een snackbar vond waar de uitbater een hollander was. Gezien nederland toen moest spelen zat hij ook vastgekluisd aan de tv en mijn man sloot aan. En ik tjah, ik stond erbij en ik keek ernaar.

Maar goed ik gunde het hem wel dat anderhalfuurtje. Maar niet voor iedere dag, ik zou gek worden.

Groet,
Zara-Decoration


Hahaha...wat sneaky!! Hahaha maar wel grappig.

Nee, de mijne houdt geeneens van voetbal. Maar ik ben juist degene die het leuk vindt om de WK te kijken. Toen hij laatst van mij hoorde dat ik op 1 dag 3 wedstrijden had gekeken, was zijn reactie: Haha.

Pagina's : [1] 2