Bekijk volle/desktop versie : Mijn vriend heeft z`n spullen gepakt!



Pagina's : [1] 2 3

20-06-2010, 15:51
Lieve leden..
Ik wil graag even mijn hart luchten.
Woensdag avond kreeg ik ruzie met mijn vriend en hij heeft z`n spullen gepakt! Gister is hij weer effe langs gekomen en hij zegt dat hij me mist enzo, maar dat hij liever een tijd bij z`n vriend blijft wonen omdat hij bang is dat we weer ruzie gaan krijgen enzo.
Ik zeg tegen hem dat hij me een kans moet geven om te bewijzen dat dat niet zo is.. Maar hij doet nu hard to get spelen..
Wat moet ik doen?
Gewoon zo lief mogelijk doen.. Of juist ook een beetje harder??

Groetjes Leyla

20-06-2010, 15:53


Gewoon koel blijven en het ook oke vinden dat hij even een tijdje ergens anders woont... anders gaat ie er misbruik van maken dat je het zo erg vindt dat ie tijdelijk niet meer bij je woont. Dus als hij hard 2 get wil doen, laat hem dat doen... gewoon doen alsof het jou niets doet.

20-06-2010, 15:56
Zoek je een brug.








Of iets hoger

20-06-2010, 15:58

Citaat door missnador2:
Gewoon koel blijven en het ook oke vinden dat hij even een tijdje ergens anders woont... anders gaat ie er misbruik van maken dat je het zo erg vindt dat ie tijdelijk niet meer bij je woont. Dus als hij hard 2 get wil doen, laat hem dat doen... gewoon doen alsof het jou niets doet.


Ja dat probeer ik ook.. Maar als hij komt en hij gaat dan weer weg ga ik echt kapot van binnen! Maar in ieder geval dankje voor je mening!

20-06-2010, 15:59


Wees jezelf. Snap mensen die zich ze3ma ''hard'' gaan opstellen dus niet.
Als jij niet eens jezelf kunt zijn bij hem, heeft het sowieso geen kans van slagen.

20-06-2010, 15:59
Bitchprincipe 1: Geef hem geen tijd hij komt kruipend, smekend terug

20-06-2010, 16:00
kind je heb het over een vriend!?
wat is dit toch voor wereld het moet toch je man zijn niet je vriend.
het is haram en het blijft haram hoe kan zoiets nou succes hebben.

20-06-2010, 16:00
Een vriend waarmee je samen woont??? Leg uit???

20-06-2010, 16:02
Waar zijn de mensen die even aangeven dat die twee onwettig voor elkaar zijn? Dat elke seconde dat ze samen blijven, ze in gezelschap zijn van de Shaytaan en verwijderd raken van het juiste pad. Dat het gevaarlijk is omdat dit bewuste zonden betreft en zij zich moeilijk kunnen verantwoorden.

Ik loop achter he?

20-06-2010, 16:04
Jij woont samen met je vriend? Heb je ouder/broers? Vrees?


Bazz.

20-06-2010, 16:04
Ik denk dat jullie beide iets verkeerds doen in je relatie aangezien het niet zo op rolletjes loopt, vind uit wat het probleem is en probeer die samen op te lossen. Een tijdje elders wonen is niet de oplossing.

20-06-2010, 16:04
Je vriend? en je woont samen?

20-06-2010, 16:05



Citaat door Ongekend:
Waar zijn de mensen die even aangeven dat die twee onwettig voor elkaar zijn? Dat elke seconde dat ze samen blijven ze in gezelschap zijn van de Shaytaan en verwijderd raken van hun juiste pad. Dat het gevaarlijk is omdat dit bewuste zonden betreft en zij zich moeilijk kunnen verantwoorden.

Ik loop achter he?


Nee je loopt niet achter. Ik snap zulke mensen ook niet, maar goed; denk dat zij zelf wel weet dat ze slecht bezig is.
Gair Incha'allah.

20-06-2010, 16:06
Krijg toch de pokken, jij en je vriend.

Samen wonen, vriendje, tijdelijk uit huis. 2010 right.

20-06-2010, 16:07

Citaat door Leyla21:
Lieve leden..
Ik wil graag even mijn hart luchten.
Woensdag avond kreeg ik ruzie met mijn vriend en hij heeft z`n spullen gepakt! Gister is hij weer effe langs gekomen en hij zegt dat hij me mist enzo, maar dat hij liever een tijd bij z`n vriend blijft wonen omdat hij bang is dat we weer ruzie gaan krijgen enzo.
Ik zeg tegen hem dat hij me een kans moet geven om te bewijzen dat dat niet zo is.. Maar hij doet nu hard to get spelen..
Wat moet ik doen?
Gewoon zo lief mogelijk doen.. Of juist ook een beetje harder??

Groetjes Leyla



jij moet even nadenken wat jij wilt

Pagina's : [1] 2 3